Onko pink floyd mailman myyttisin bändi?

210♡210

Niin omasta mielestäni pink floyd on täysin omaa luokkaansa. Tuskin koskaan tulee niin taidokasta bändiä mikää osaa ottaa ihmisen mielen hallintaan kuin floyd. Itse olen harrastanut meditointia kauan ja voin sanoa että mikää muu musa- pois lukien tietty intialaiset mantrat- ei ole pystynyt kuljettamaan mieltä kun floyd. Esim. Dark side of the moonilla on piilotettuna paljon kritiikkiä yhteiskuntaa vastaan. Siinä kritisoidaan homofobiaa, kommunismia ja monia muita ihmiskunnan ongelmia. Olen saanut usein jopa sen tuntemuksen että olen kehittänyt älyäni pink floyd musiikilla. Eli: pistäkää suitsuke palamaan pink floyd (hyvistä) kajareista täysille ja rentoutukaa opitte paljon!

8

1269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanonko tylyt

      Ehkä 70-luvun Pink Floyd vetoaa joihinkin kaupunkilaisporvareihin, jotka eivät taviksina pääse muuten mihinkään hipsteriyteen sisälle. Mutta totuus on se että Syd Barretilla oli sanottavaa, basisti Roger Watersilla ei, paitsi isän kuolema ja maailmantuska ja plaa plaa plaa. David "Läski" Gilmourista ei kannata edes puhua...

    • kallevaan

      Kyllä itse olen diggaillu floydia noin parikytä vuotta. Tämän bändin hypnoottinen saundi tulee mun mielestä parhaiten esille wish you were here levyllä... ja kyllä vaatii hieman laitonta päihde ainetta nimeltä: kannabis. Mut joo kysymys. Mikä bändi jäjittelee pink floydia parhaiten? Itse en osaa sanoa. Kertokaa viisaat.

    • COMFORTABLY NUMB

      70-80 L PINK FLOYD UPPOO IHAN SATASELLA... DIGGAAN ROGER WATERSSIA JA EHDOTTOMASTI DAVID GILMOURIA

    • Viittiivaivautua

      Niiden instrumentaalit on ihan skeidaa. Waters on vielä huono laulajakin.

    • claretorryonupea
    • kjg

      Onhan se aika meditativista matskua, varsinkin Moon. Sopivan simppeliä, mutta silti monitasoista. Hyvän musiikin kuuntelu muuten kehitää älykkyyttä. Puoli tuntia kuuntelua päivässä riittää. Soittaminen on vielä parempi

    • yi8h78o

      Suomen vastine maailmalle oli kingston wall näissä bändeissä oli sitä jotakin.

    • Anonyymi

      AN OTHER BRICK ON THE WALL
      COMFORTABLY NUMB

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe