Mieti uudemman kerran

kysynpähän vaan

Minä olen 90-luvun vauvakuumeisen teinin jälkeläinen.Nyt olen 18v.Minut on adoptoitu vauvana.Biologinen äitini ei saanut pitää minua eikä edes kyennyt siihen kun huomasi miten vaativaa ja sitovaa vauvan hoito on! olen saanut elää ihanan lapsuuden turvallisessa kodissa, olen onnellinen ja tasapainoinen, olen saanut harrastuksia ja kaikkea mitä mitä normaaliin lapsuuteen kuuluu.En ole kärsinyt vanhempieni kypsymättömyydestä, kouluttamattomuudesta, rahapulasta tms. he olivat aikuisia ihmisiä ja ennen kaikkea valmiita lapsen tuloon kun minut saivat!
Luulen ja tiedän, että elämäni olisi ollut melko tyhjää, jos äitini olisin kasvanut äitini luona.Olen sittemmin tavannut äitini ja se tuntu enemmänkin kaverilta kuin äidiltä se oli niin outoa.Isääni en tunne.Tätäkö haluatte lapsellenne??

6

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnellinenelämä

      Sääli että sulle kävi noin. Itse olen 20-vuotias ja minulla on vuoden ikäinen lapsi ja hyvin on menny. Pääsen kouluttamaan itseäni keväällä lisää ja lapsella on kaikki mitä hän tarvitsee ja enemmänkin. Se on ihan omista valinnoista kiinni miten tulee toimeen

    • ------------

      Olisitko toivonut, että äitisi olisi tehnyt abortin? Jos lapsuutesi on ollut kerran noin hienoa, niin eikö sinun pitäisi vain olla kiitollinen äidillesi siitä, että hän sinut synnytti?

    • Isaywhatwhatinthebut

      Juurihan kirjoitit miten ihanan lapsuuden olet saanut elää? Etkä ole kärsinyt kypsymättömyydestä ja niin edelleen.
      Mikä ihme sitten marisuttaa? "Kasvattajasi" ovat saaneet itselleen toivotun lapsen ja sinä olet saanut biologisen äitisi ymmärryksen kautta hyvän lapsuuden.

      I do not, I repeat, I do not see the problem...

    • Jaa että oikein

      marisee, jos henkilö kertoo kuinkahyvät kasvatusvanhemmat ovat olleet hänelle niin seon jonkun mielestä marinaa. Mitähän sinunkin luukopansisässä oiken liikkuu ???

      • youle

        Kai nyt ymmärrät ennä marina on valittamista, mutta kaipa sitten joillekkin kaikki on valittamista. Niin hyvässä kuin pahassa...
        Huoh, mitäköhän sinun pään sisällä lyö rumpuja?


    • salasana1234

      NEtti on ihana. Yksi kitisee teiniäitiydestä käyttäen esimerkkinä asian negatiivisuudestasta tapausta missä teiniäitiys ei ole haitannut lasta, toinen kritisoi kitinän argumentin virheellisyyttä, kolmas loukkaantuu semantiikasta ja neljäs loukkaantuu semantiikasta päinvastaiseen suuntaan. Ja kusinen valtameri täyttyy taas parilla kilotavulla :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe