Eli mulla ois jokusen 40-50 kpl sleich eläimmiä enimmäkseen heppoja mutta kyllä koiriakin löytyy, iso sleich hevostalli, auto ja traileri,10 kpl aitoja ja satuloita suitsia ja muuta. Nyt kun olen kasvanut niistä yli niin myisinne huom! Hevosetovat kuin uusia!
Asun Helsingissä, Vuosaaressa Olisiko kiinnostuneita?(:
Myydään erittäin hyväkuntoisia sleich eläimiä
8
252
Vastaukset 8
- Tyttö 00
anteeksi korjaus vielä äskeiseen schleich eläimiä:D
- Lalati
Mitä ratsastajii vai onko satula, suitset ja ratsastaja samaa sarjaa. Voisin ehkä ostaakki :) pitää puhuu vanhempien kanssa asiasta.
- etsikeliäää
Onko sulla vuonista?
- Lalati
Öö totA siis haluisin sleichejä ostaa nii voitaisko puhhuu sähköpostilla mun on [email protected]
- heppatyttöjen äiti
Hei,vieläkö sulla on jotain myymättä?
Olisin kiinnostunut.Voisitko laittaa yhteystietosi tänne,kiitos. - vili-shetu
Mä oon kyl kiinnostunut laita sähköpostii Eviitasaari @gmail.com
- viliponsku
Olisin kiinnostunut tallista, onko vielä myynnissä? SP: [email protected]
- mävaan
Oisin kiinnostunut autosta ja trailerista :)
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371403- 1481071
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät67888PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56693- 68693
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi210603- 37589
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33551- 39527
- 63513