Eli mulla ois jokusen 40-50 kpl sleich eläimmiä enimmäkseen heppoja mutta kyllä koiriakin löytyy, iso sleich hevostalli, auto ja traileri,10 kpl aitoja ja satuloita suitsia ja muuta. Nyt kun olen kasvanut niistä yli niin myisinne huom! Hevosetovat kuin uusia!
Asun Helsingissä, Vuosaaressa Olisiko kiinnostuneita?(:
Myydään erittäin hyväkuntoisia sleich eläimiä
8
215
Vastaukset
- Tyttö 00
anteeksi korjaus vielä äskeiseen schleich eläimiä:D
- Lalati
Mitä ratsastajii vai onko satula, suitset ja ratsastaja samaa sarjaa. Voisin ehkä ostaakki :) pitää puhuu vanhempien kanssa asiasta.
- etsikeliäää
Onko sulla vuonista?
- Lalati
Öö totA siis haluisin sleichejä ostaa nii voitaisko puhhuu sähköpostilla mun on [email protected]
- heppatyttöjen äiti
Hei,vieläkö sulla on jotain myymättä?
Olisin kiinnostunut.Voisitko laittaa yhteystietosi tänne,kiitos. - vili-shetu
Mä oon kyl kiinnostunut laita sähköpostii Eviitasaari @gmail.com
- viliponsku
Olisin kiinnostunut tallista, onko vielä myynnissä? SP: [email protected]
- mävaan
Oisin kiinnostunut autosta ja trailerista :)
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2585746- 1962837
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss602308Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa221861- 681653
- 1381395
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1091367Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1681360- 891281
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1111243