Hei
Löytyykö mistään tilastoa kuinka paljon Volvoja malleittain on reksiteröity takseiksi? Varmaan V70 on ylivoimasesti eniten rekisteröity malli, mutta mistä löydän kappalemääriä faktoina?
Volvo mallit takseina
8
226
Vastaukset
- Alkuun tästä
Meilläpäin on ainakin 4:jä taksina V70:siä.
- Niinseon!
Volvo kestää taksissakin!
- koeajoin v70
Kävin ajanassa v70, oli pettymys. Auto oli jotenkin vanhanaikaisen tuntuinen ja kömpelö.
- Vakuutuin!
Minä taas tilasin uuden V70-mallin, D4 8-nopeuksisella automaatilla. Paras ajettava minusta, kokeilin myös Bemarit, Audit ja Mersut.
En ihmettele että Volvoja on niin paljon taksissa. Yksi taksikuski sanoi minulle että on luotettavin ja kestävin auto, sen lisäksi hänen mielestään kokoluokan paras ajettava. Kaiken huipuksi ihan mahdottoman taloudellinen.
Eipä autolta voi enempää vaatia? - Hyvin menee
http://www.kauppalehti.fi/5/i/mobiili/kl_mobiili/uutinen.jsp?oid=201409698481&ext=nwnd
Elokuuhun mennessä otettu vajaa 400 uutta Volvoa taksiin. V70 myydyin juu vajaan 300:lla autolla. - ferkusonit
Kyllä volkat vaihtuu kohta okuun, vai mitä?
- 535d
Papat ajaa volvoilla.
- 535d
tällä hetkellä ajelen kyllä vielä 316 mallilla mikä on teini bemu mutta isona ostan 353 warren
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335430Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233790Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182284Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852162Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481421Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611269Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1301165Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1201018- 34930
- 161807