Olen 13 vuotta ja painan jotain 64 kiloo ja oon noin172 senttii.
Meillä on koulu- uinti ja en haluu olla se läskein joten kauan pitäisi olla syömättä että laihtuisi jotain tyylii 5 kiloo??!
Ei pliis mitään " ei sun tarvi laihduttaa" juttui mä tiiän itte milloin mun pitää tehä mitäki:)
Toivoisin että saman ikäset ja sellaset jolla on kokemusta vastais tähän!
Kiitti jo etukäteen:*:)
HEELP ME PLEASE!!!:)
33
222
Vastaukset
- SlimJim
HUHHUH, mikä mätisäkki!!! Epänormaali!!! Norsutkin nauraa sulle...
- Tyttöjokayrittääollaavuk
On tosi ilkeetä laittaa tommonen viesti, HÄPEÄ SlimJim!!=0
Hei! Tehokkain tapa laihduttaa ei ole jättää kaikkea ruokaa pois. Silloin elimistö lakkaa polttamasta rasvaa ja et laihdu. Sun kannattaa laskea kaloreita ja jättää n.500-600kcl vajaus omasta kulutuksestasi joka päivä. Vatsa kannattaa täyttää vihanneksilla ja nopeata hiilihydraattia (karkit ja muu sokeripitoinen) kannattaa välttää. Myöskään ruisleipää ei kannata liikaa syödä. Vehnää ja maitotuotteita kannattaa välttää, niin turvotus laskee ja näyttää heti hoikemmalta. Kannattaa myös miettiä ruokia, joita voi syödä niin paljon kuin jaksaa. Sellaisia ovat esim.kurkku. Herkutella kannattaa mieluiten tummalla suklaalla, koska se vie myös nälkää pois. Laihtuminen ei tapahdu hetkessä, mutta jo parissa päivässä näytöt paljon hoikemmalta, kun nestettä lähtee pois. Se myös motivoi jatkamaan laihdutusta. Liikuntaa kannattaa myös harrastaa, sillä joiltain se vähentää sokerinhimoa. That is all I know about this, toivottavasti olin avuksi.:-)
- läskiäinen
Kiitti:*
- ecc__
3 faktaa
1.Olet normaalipainoinen
2.Syömäisen lopettamalla ei laihdu
3.Ketään ei kiinnosta miltä 13 -vuotiaat näyttää uimahallissae Muutama päivä ennen uintia jätät hiilarit kokonaan pois ja syöt vaan proteiinia ja rasvaa. Juot 5-10l vettä. Tätä menoa muutama päivä. Uimista edeltävänä päivänä otat ulostuslääkettä. Jos ei ole lähtenyt vielä viittä kiloa uintipäivänä, niin kumipuku päälle ja saunaan.
Tolla menetelmällä laihdut vähintään ne pari kiloa- heponensemmonen
Miksei syömättä muka laihdu?
- ecc__
Koska aineenvaihdunta menee säästöliekille, jos ravintoa ei tule tarpeeksi. Ja jos keho ei saa rasvaa, se pitää rasvavarannoista kiinni.
Miksei terveellisellä ruokavaliolla ja liikunnalla voi laihduttaa? Toimii varmasti ja pysyt terveenä.
- kokeillut
jätä herkut pois, ja tee n. 15 min kestäviä lenkkejä pari kertaa päivässä. TOIMII!! ja on terveellistä
- läskiäinen
Koska terveellisyys on hidasta! Haluun olla laiha jo pian!
Sun on hyvä sanoo ku oot kumminkin semmonen täydellinen!:)
Kiitti kaikille jotka on antanu hyvii neuvoi! Saa antaa lisääki..,.- ecc__
Osaatko edes lukea, anorektikko? Syömättömyydellä ei laihdu. Pari kiloa voi lähteä mutta ne menee lihaksista ja nesteistä.
Nopea laihdutus on lähes mahdotonta ellei ole läski.
- Lääkäri
olet anorektikko
- läskiäinen
Olen kyllä superläski. Nytkin makaan alasti hikisenä sohvalla ja syön pekonia.
Tulisko joku nostamaan mut jääkaapille? - auttava käsi
läskiäinen kirjoitti:
Olen kyllä superläski. Nytkin makaan alasti hikisenä sohvalla ja syön pekonia.
Tulisko joku nostamaan mut jääkaapille?TULLAAN!
- läskiäinen
Mitä vittuu!?
- omakokemusasiasta
Käy juoksu/kävely lenkillä jokapäivä ja korvaa aamu-,väli- ja iltapala pelkällä vedellä. Itelläni lähti 5kg viikos tolla :)
- GRL9
omakokemusasiasta kirjoitti:
Käy juoksu/kävely lenkillä jokapäivä ja korvaa aamu-,väli- ja iltapala pelkällä vedellä. Itelläni lähti 5kg viikos tolla :)
Makaa 36 tuntii putkeen sängys, lähtee 2 kiloo. Itellä toimi ku olin kovas kuumees kevääl vaiks ei ois grammaakaa tarvinnu laihduttaa :P
- cupcakexoxo
Älä vaa lopeta mitää syömist, voit vähentää annoskokoi vähitelle, mut syömisen lopettamisel saat vaa muita ongelmii.. (:
Ota vaikka joku aika pieni lautane, täytä se ruual, ni tuntuu, et oisit syönyt tosi paljo (; - kylläminätiedänaina
On ärsyttävää et jotku tulee sanoo että olen normaali painoinen kai sen nyt itse tietää milloin painaa liikaa ja millon on rasvaa eikä lihaksia!
Kyllähän jokainen saa laihduttaa vapaasti!
Joten te äidit ja mummot ja papat ja ne "kunnon" tytöt ja pojat jotka eivät laihduta pitäkää normaalipainoiset suunne kiinni!!!
Onko kellään neuvoja siihen että miten saisi valehdeltua tai esittää että on syönyt sen mitä pitää??:)
Tsemppii sulle! Toivottavasti laihdut! Oot ihana! - läskiäinen
Teen sillee et syön yhen pienen aterian päiväs niiku päivällisen ja en muuta jouluks pitäis laihtuu 6 Kiloo ja oon herkkulakos jouluu saakka ja yritän liikkuu joka päivä näin:
Aamu: 50 vatsalihast ja 5 punerrusta
Iltäpäiväl: harkat/lenkki/lihaskunto
Ilta: 50 vatsalihasta ja jotain 10 punnerrusta
Viel koululiikka mitä luulette laihdunko tavoitteeseeni jouluu mennessä( huomaa et joskus pitää syödä enemmän esim. Jos mennään ravintolaa... )
Kiitti kauheasti!! Päivitetään täällä näitä tietoja sillee et paljon ollaa laihduttu ja et ollaaks pysytty tavotteessa:) Nyt oikeesti valoja päälle sä olet normaalipainoinen!
- heiyritäneesauttaa
Nyt hiljaa!! Antaa tytöllä olla tavoitteita!
- läskiäinen
XD!!! "Antaa tytöllä olla tavoitteita" :D XD!!
- Äly hoi, Älä jätä
170 cm pitkä ja 64 kg. sähän oot tosi hoikka >:c
Järki käteen, et ole lihava.- ocean-
Luulettako tosiaa et nykyää kukaa välittää ku sannoo et se o normi painone? Ei todellakaa, nykyää melkei jokanen tahtoo olla" langanlaiha 10kg meikkiä barbie" varustettuna C kupi "täydellisillä" rinnoilla botoxi naamalla
- it's true story
170/65 ei ole hoikka vois 10. Kiloo ottaa pois !;(
- Thlr
Painoindeksisi on noin 21,4. Olet siis normaalipainoinen.
- läskiäinen
Mutta kun mulla on hirveesti ihraa!! Ei ne tietokoneet tiedä mun mahasta!
Mä haluun laihtuu!!!! - mukko
Älä vittu valita että oot läski oot normipainonen paskaa vittu mitä paskaa..........
Eiköhän jokainen tiedä, haluaako laihduttaa vai ei...!? Se on jokaisen terveen OMA ASIA, pitääkö itseään laihana vai läskinä...
- Lopollo
Tyttöjokayrittääollaavuk kirjoitti:
Eiköhän jokainen tiedä, haluaako laihduttaa vai ei...!? Se on jokaisen terveen OMA ASIA, pitääkö itseään laihana vai läskinä...
Tä ei kyl liidy tähä mud kuitenki.
Olettaen että sull o alkanu murros-ikä nii laihuttaminen voi pysäyttää se.
- täytänjust18jeejee
Asiaa puhut! Jos läskiäinen haluaa laihduttaa niin laihduttakoon!:)
Olen ylpeä sinusta tyttöjokayrittääollaavuk ,koska yrität auttaa muita!
Kiitos siitä muillekkin jotka auttavat!:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763472
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t272139Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä831985Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191530- 281421
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261368Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71334Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671287Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101217Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531055