Ylinopeuden hyvät puolet

Autoileva nainen

Rajulla ylinopeudella on paljon hyviä puolia verrattuna jos vösöttää alinopeutta. Isolla ylinopeudella säästää aikaa ja polttoainetta ja turvallisuus lisääntyy. Näin se on.

20

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joopa joo ja niin varmaan. Jos haluat hengestäs päästä nopeasti, niin silloin kertomasi voi käytännöllisesti toteuttaa. Ei muutoin. Eli huono vitsi.

      • Autoilija3

        Ei ainakaan turhaudu, kuten on kun ajetaan näillä alimitoitetuilla rajoituksilla ja aloitetaan tekemään muuta kuin ajaa autoa .Kännykkää moni räplää ja puhuu siihen. Nopeammassa vauhdissa ei turhaudu, vaan kokoajan ajetaan autoa ja seurataan muuta liikennettä.


    • Provoko?

      Nii-i. On kuulemma paljon epätodennäköisempää osua esim. hirveen kun paahtaa oikein kunnolla menemään. Kun on kunnolla vauhtia niin hirvet eivätkä pikkulapset yksinkertaisesti EHDI alle. Ja kun tulee osuma niin henki lähtee varmemmin eikä jää turhaa kitumaan, sekin lienee aivan totta.

      • Autoileva nainen

        Olet käsittänyt hieman väärin, joten oikaisen sinua. Eikö olekin totta, että mitä lujempaa ajaa sitä lyhyemmän aikaa auto on samassa paikassa? Kyllä. Jos vösöttää alinopeutta auto on paljon kauemman aikaa yhdessä paikassa kuin jos ajaa kahtasataa. Näin ollen hiljaa ajettaessa on törmäysriski suurempi koska auto sijaitsee mahdollisen kolaripaikan vaikutusalueella kauemman aikaa. Eli mitä kauemmin sijaitsee kolarialueella sitä isompi on kolaririski.
        Kun taas jos ajaa esim 200km/h niin kolaririski on todella pieni. Siinä vaiheessa kun hirvi päättää hypätä auton alle on lujaa ajava jo kaukana ja hiljaa vösöttävä törmää hirveen, koska nysväsi kolarialueella ja tavallaan kerjäsi kolaria.


      • Autoileva nainen
        Autoileva nainen kirjoitti:

        Olet käsittänyt hieman väärin, joten oikaisen sinua. Eikö olekin totta, että mitä lujempaa ajaa sitä lyhyemmän aikaa auto on samassa paikassa? Kyllä. Jos vösöttää alinopeutta auto on paljon kauemman aikaa yhdessä paikassa kuin jos ajaa kahtasataa. Näin ollen hiljaa ajettaessa on törmäysriski suurempi koska auto sijaitsee mahdollisen kolaripaikan vaikutusalueella kauemman aikaa. Eli mitä kauemmin sijaitsee kolarialueella sitä isompi on kolaririski.
        Kun taas jos ajaa esim 200km/h niin kolaririski on todella pieni. Siinä vaiheessa kun hirvi päättää hypätä auton alle on lujaa ajava jo kaukana ja hiljaa vösöttävä törmää hirveen, koska nysväsi kolarialueella ja tavallaan kerjäsi kolaria.

        Lisäksi vielä että mitä kovempaa ajat sitä useamman hirven ehdit kohdata samassa ajassa joten törmäyksen todennäköisyys ja mahdollisuus kasvaa nopeuden myötä.


      • Provoko?
        Autoileva nainen kirjoitti:

        Lisäksi vielä että mitä kovempaa ajat sitä useamman hirven ehdit kohdata samassa ajassa joten törmäyksen todennäköisyys ja mahdollisuus kasvaa nopeuden myötä.

        Eli naisen logiikka iski jälleen? Ei mitään järkeä yhtään missään, hahhah!


      • Autoileva nainen
        Provoko? kirjoitti:

        Eli naisen logiikka iski jälleen? Ei mitään järkeä yhtään missään, hahhah!

        Ymmärsit varmaan, että tuo toinen oli vale autoileva nainen. Näin ollen se mitä sanoin olikikin järkevää faktaa.


      • Autoileva nainen
        Autoileva nainen kirjoitti:

        Ymmärsit varmaan, että tuo toinen oli vale autoileva nainen. Näin ollen se mitä sanoin olikikin järkevää faktaa.

        Kuule älä sinä feikki tule tänne minun nerokkaita oivalluksiani varastamaan ja nimimerkkiäni! Täällä on vain yksi aito Autoileva nainen ja se olen MINÄ! Ja mitä tulee itse aiheeseen niin fakta on että mitä nopeammin ajaa sitä useampiin onnettomuuksiin ja tapahtumiin ehtii osallistumaan ja loukkaantumaankin.


      • Hohoi
        Autoileva nainen kirjoitti:

        Olet käsittänyt hieman väärin, joten oikaisen sinua. Eikö olekin totta, että mitä lujempaa ajaa sitä lyhyemmän aikaa auto on samassa paikassa? Kyllä. Jos vösöttää alinopeutta auto on paljon kauemman aikaa yhdessä paikassa kuin jos ajaa kahtasataa. Näin ollen hiljaa ajettaessa on törmäysriski suurempi koska auto sijaitsee mahdollisen kolaripaikan vaikutusalueella kauemman aikaa. Eli mitä kauemmin sijaitsee kolarialueella sitä isompi on kolaririski.
        Kun taas jos ajaa esim 200km/h niin kolaririski on todella pieni. Siinä vaiheessa kun hirvi päättää hypätä auton alle on lujaa ajava jo kaukana ja hiljaa vösöttävä törmää hirveen, koska nysväsi kolarialueella ja tavallaan kerjäsi kolaria.

        Ihanko oikeesti olet noin ajattelematon?Vielä 80km/h nopeudella voit ehtiä väistämään eläimiä? Et enää yli 100km/h onnistu. Ootko kauankin ajokortin omistanut? Jarrutusmatka kasvaa nopeuden neliössä.


      • Jättäkää provo rauhaan!
        Hohoi kirjoitti:

        Ihanko oikeesti olet noin ajattelematon?Vielä 80km/h nopeudella voit ehtiä väistämään eläimiä? Et enää yli 100km/h onnistu. Ootko kauankin ajokortin omistanut? Jarrutusmatka kasvaa nopeuden neliössä.

        Kannattaako noihin selvääkin selvempiin provokirjoituksiin vastata?? Ei kukaan ole oikeasti noin tyhmä vaan selvä provo siis kyseessä!


      • Provoko?
        Jättäkää provo rauhaan! kirjoitti:

        Kannattaako noihin selvääkin selvempiin provokirjoituksiin vastata?? Ei kukaan ole oikeasti noin tyhmä vaan selvä provo siis kyseessä!

        Ei tämä ole provoa vaan komediaa. Kaikki 80-luvun muistavat tietää Speden ja "naisen logiikan". Noinhan se juuri toimii kuin "Autoileva nainen" sen kuvaa. Tällä "naisella" taitaa olla aika matala ääni ja veitikka housuissa, epäilen.

        http://www.youtube.com/watch?v=1EHjmJrNSns


    • näin se on

      Oi matkamies maan mitä kovempaan ajat sitä ennemmin tulet näkemään ne herrat.

    • Autoileva nainen

      Todisteena väitteelleni eli jos nostan työmatkani ajonopeuden viidestäkympistä sataan kuluu polttoainetta puolet vähemmän koska matka-aika on puolet lyhyempi. Siksi ajan tästä lähtien työmatkani aina mahdollisimman kovaa jotta vuosittainen polttoainelaskuni pysyisi mahdollisimman pienenä!

    • Totta ja ei

      Jos pimeä ja vilkas tie, olet pukautunut tummiin, ja tie pitää ylittää kävellen, miten teet

      A kävelet sen yli hitaasti

      B juokset

      eli kyllä siinä on pieni totuuden siemen, että kovaa ajaminen on turvallisempaa, mutta vain pieni

      kulutukseen/km ei nopeuden nosta/lasku juurikaan vaikuta

      • Tyhmä,tyhmempi,Nolo Sika

        Miten logiikallasi sitten menee jos kuljetkin sitä tietä pituussuuntaan pimeällä ja tummissa vaatteissa? Onko silloinkin juokseminen turvallisempaa kuin käveleminen????


    • Heh...

      Tynmä saa olla mutta ei sentään autoileva nainen.

    • 2 nainen

      Ratti votakalle: Nyt kun alkaa liukkaat kelit niin kannattaa hiekottaa autosta sen renkaan alta mikä ei pyöri tyhjää kun yrität lähteä liikkeelle.,,

      • Autoileva nainen

        Kannattaa myös huolehtia että renkaissa on ilmaa myös renkaan alaosassa koska useimmiten ne tyhjenevät alapuolelta. Ja mitä enemmän renkaaseen laittaa ilmaa sitä kevyemmäksi auto muuttuu ja polttoaineenkulutus pienenee. Sama ilmiö siis kuin ilmapalloissakin. Kun niihin pumpataan tarpeeksi ilmaa ne nousevat ylöspäin ihan itsestään.


    • Autoileva nainen

      Otan sulta suihin!

    • uupiduu

      Pieni laskuesimerkki normaalista työmatkasta. Matka 12 km moottoritietä, rajoitus 120 km/h. Aikaa menee 6 minuuttia. Nostetaan nopus kaksinkertaiseksi; 240 km/h, aikaa säästyy 3 minuuttia. Käytännössä nopeuden on oltava jossakin kohdassa n. 300 km/h. Ja ettäkö ei vaikuta polttoaineen kulutukseen/km ? Noissa nopeuksissa tavallinen kulutus on 25-35 l/100km.
      ...ai niin, tämänhän piti olla huumoripalsta,, sori

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      100
      3459
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

      Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      307
      1870
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      247
      1707
    4. Minkä merkkisellä

      Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      96
      1567
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

      Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      411
      1516
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

      Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      430
      1417
    7. Kiitos nainen

      Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1410
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

      Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1172
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

      Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      353
      1015
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

      "Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      277
      1002
    Aihe