Miten on turkistarhauksen laita?

Suomi on junttila

Hyväksyykö Suomen Senioripuolue tarhauksen, jos niin en vaihda.

4

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anja Koivistoinen

      Suomen Senioripuolue ry. ei ole puolueohjelmassa ottanut kantaa tähän asiaan puolueena. Vaan jokainen jäsen voi ottaa kantaa oman näkemyksensä mukaan.

      Turkistarhaus on elinkeino ja me pohjoinen kansa on tarvittu turkiksiä lämmön lähteenä. Tarhaus on ihan hyvä asia, jos eläimet hoidetaan asiallisesti ja hyvin.
      Jos tarhaus kiellettäisiin niin samalla pitäisi kieltää sitten metsästyskin ja poronhoito. Ns, "kettutytöt" menevät liian pitkälle hankaloittaessaan elinkeinonaan toimiviä yrityksiä.
      Tämä on minun henkilökohtainen mielipide ja uskon, että monen seniorinkin mielipide.

      • Eläin ystävä

        Tietysti elinkeino on elinkeino, mutta eläimillä on erilaisia hoitomuotoja
        ja paikkoja missä eläimet joutuvat elämänsä olemaan.

        Itse en kannata "kettutyttöjen" touhuja sillä vapaaksi päästetyt tarhaeläimet
        tekevät paljon tuhoja muille luonnonvaraisille eläimille ja se ei
        ole luonnonsuojelua vaan päinvastoin tekee suurta vahinkoa siellä.

        Toisaalta elämme nykyaikaa ja vaatetuksemme ei kaipaa eläinten turkkeja.


      • ............
        Eläin ystävä kirjoitti:

        Tietysti elinkeino on elinkeino, mutta eläimillä on erilaisia hoitomuotoja
        ja paikkoja missä eläimet joutuvat elämänsä olemaan.

        Itse en kannata "kettutyttöjen" touhuja sillä vapaaksi päästetyt tarhaeläimet
        tekevät paljon tuhoja muille luonnonvaraisille eläimille ja se ei
        ole luonnonsuojelua vaan päinvastoin tekee suurta vahinkoa siellä.

        Toisaalta elämme nykyaikaa ja vaatetuksemme ei kaipaa eläinten turkkeja.

        .............


    • Suomiko junttila?

      Suomi on Suomalainen ainakin se on minulle sitä, mutta joillekin siitä on
      tullut pilkkaamisen aihe ja kohde.

      Suomessa ei kunnioiteta isänmaallisuutta vaan täällä on vieraanmaan
      hulikaanit saaneet vallan ja syy on poliittisella kieroutumalla jossa säätiörahoituksilla
      lahjotaan päättäjiä noudattamaan erään erikoisenpuolueen tahtoa ja päämääriä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2480
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1930
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      998
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      65
      841
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe