Hyväksyykö Suomen Senioripuolue tarhauksen, jos niin en vaihda.
Miten on turkistarhauksen laita?
4
152
Vastaukset
- Anja Koivistoinen
Suomen Senioripuolue ry. ei ole puolueohjelmassa ottanut kantaa tähän asiaan puolueena. Vaan jokainen jäsen voi ottaa kantaa oman näkemyksensä mukaan.
Turkistarhaus on elinkeino ja me pohjoinen kansa on tarvittu turkiksiä lämmön lähteenä. Tarhaus on ihan hyvä asia, jos eläimet hoidetaan asiallisesti ja hyvin.
Jos tarhaus kiellettäisiin niin samalla pitäisi kieltää sitten metsästyskin ja poronhoito. Ns, "kettutytöt" menevät liian pitkälle hankaloittaessaan elinkeinonaan toimiviä yrityksiä.
Tämä on minun henkilökohtainen mielipide ja uskon, että monen seniorinkin mielipide.- Eläin ystävä
Tietysti elinkeino on elinkeino, mutta eläimillä on erilaisia hoitomuotoja
ja paikkoja missä eläimet joutuvat elämänsä olemaan.
Itse en kannata "kettutyttöjen" touhuja sillä vapaaksi päästetyt tarhaeläimet
tekevät paljon tuhoja muille luonnonvaraisille eläimille ja se ei
ole luonnonsuojelua vaan päinvastoin tekee suurta vahinkoa siellä.
Toisaalta elämme nykyaikaa ja vaatetuksemme ei kaipaa eläinten turkkeja. - ............
Eläin ystävä kirjoitti:
Tietysti elinkeino on elinkeino, mutta eläimillä on erilaisia hoitomuotoja
ja paikkoja missä eläimet joutuvat elämänsä olemaan.
Itse en kannata "kettutyttöjen" touhuja sillä vapaaksi päästetyt tarhaeläimet
tekevät paljon tuhoja muille luonnonvaraisille eläimille ja se ei
ole luonnonsuojelua vaan päinvastoin tekee suurta vahinkoa siellä.
Toisaalta elämme nykyaikaa ja vaatetuksemme ei kaipaa eläinten turkkeja..............
- Suomiko junttila?
Suomi on Suomalainen ainakin se on minulle sitä, mutta joillekin siitä on
tullut pilkkaamisen aihe ja kohde.
Suomessa ei kunnioiteta isänmaallisuutta vaan täällä on vieraanmaan
hulikaanit saaneet vallan ja syy on poliittisella kieroutumalla jossa säätiörahoituksilla
lahjotaan päättäjiä noudattamaan erään erikoisenpuolueen tahtoa ja päämääriä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial41644Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1161623Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2431149Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2856- 10835
Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48823Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.163819