katumajärven veneilykielto

ISO JORMA

minkä takia kaupunki kieltää sähköperämoottorin käytön katumalla. sehän on täysin äänetön eikä saastuta,eikä aiheuta haittaa ranta asutukselle tai luonnolle.

9

384

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei moottorii

Katumajärvi on pieni pinta-alaltaan että eiköhän iso ja raavas mies niinkuin nainenkin jaksa soutamalla liikkuu,ilman sähkömoottoria.Ihmiset ei jaksa nykyään mitään tehdä omin käsin tai jaloin.

• Vaihda maisemaa

Komppaan nimmaria " ei moottorii" .... niin ja menee harrastaan sinne järvelle, missä moottorit on luvalliset. Vai eikö jalat kanna, no sitä paremmalla syyllä on aika alkaa liikkua.

• KYLLÄ MOOTTORII
        Vaihda maisemaa kirjoitti:

Komppaan nimmaria " ei moottorii" .... niin ja menee harrastaan sinne järvelle, missä moottorit on luvalliset. Vai eikö jalat kanna, no sitä paremmalla syyllä on aika alkaa liikkua.

Eikö teillä ole oikeasti varaa ostaa moottoria,vai miksi vastustatte nykyaikaikaisia ympäristöystävällisiä koneita.Soutuseuran reppanat ajaa siellä bensamoottorilla.Kalastusmaksu varat kelpaa järven "omistajille" mutta siellä ei saa kalastaa nykyaikaisin välinein.

• Rapala Rock Rock

Tänäänkin kävin uistelemassa sähköperämoottorilla ja ei mua ainakaan kukaan häirinnyt. Hyvin nousi kalaa ja ilmakin oli mitä parhain. Huomenna syysloman alkajaisiksi jo aamusta vesille.

• kyllä moottorii

Eikö se olekkaan kiellettyä, hieno homma.Mikähän on järven kokorajoitus nykyään sähköperämoottorikiellolle,moottori vie vähemmän tilaa kun airot.

• KieltäjäKatuma

Katumalla asuu siin 25:sessa sellanen karvanaama, se on kiellon takana,kieltää aina kaiken.

• utelias kutemalta

Asuuko se siinä viimesessä rapussa?

• Prätkäroottori

Ehdotan että katumassa sallittaisiin kaikki alle 150 hv perämoottorit. Tulisi vähän sähinää sinnekkin ja onhan järvi lähemmä kympin pitkä.

• Anonyymi00009

öljy vuoto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      39
      2291
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      58
      755
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      41
      731
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      80
      569
    5. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      7
      519
    6. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      16
      514
    7. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      512
    8. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      510
    9. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      510
    10. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      176
      503
    Aihe