Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Maistuuko

tyttönen

maistuuko pimppi hyvältä vai pahalta? kertokaa, olen kokematon ja olisi mukava tietää...

13

4028

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pönde

      Puhdas ja pesty maistuu erittäin hyvälle :)!

    • pimppi

      hyvällehän se naisen alapää on aina maistunu ja aina tulee maistumaan

    • lurps

      Toisilla se maistuu ihan hyvältä ja toisilla hyvin epämiellyttävälle, en ole keksinyt mitään selitystä joten kai se on hyvin yksilöllistä.

      • tyyli jeesus

        Oletko huomannut eron suihkussa käyneellä naisella ja paskaisella naisella?Oletko huomannut eron, kierron eri vaihteen maut?

        Veikkaisin että olet päässyt lipaisemaan jotain vanhaa ullakkohuoraa, jota ei suihkuun saisi pakottamallakaan,rouvalla ollut varmaan kunnon juhannusjuustot tortussa ja kaiken hyvän lisäksi pillussa on juuri silloin sattunut olemaan se imelämpi kausi menossa.Voilee.Olet päässyt maistamaan tosi herkkua.

        Tämän kokemuksen jälkeen nuolet varmaan mieluummin koiran persettä kuin naisen pillua.


    • Naikkonen

      Kiihotapas itseäsi sormin tai muuten niin ptkään, että kostut ja maistapa sitten sormeasi. ÄLÄ SANO YÄK! Et sinä tyttönen kuole siihen. Itse olen maistanut itseäni useammankin kerran. Ai miksikö..? Arvaapa käykö seksikumppani kuumana, kun sormetan itseäni ja työnnän sormen suuhuni välillä ikään kuin kstuttaakseni itseäni. Ja täytyy sanoa etten maistu pahalle. Vinkki sulle siis siinä.

    • Vaari

      Kiimainen pimppi maistuu mukavan kirpeältä vähän niin kuin tuore appelsiini mehu. Hajun havaitsin eräänä päivä olevan lähempänä kanelia kuin usein mainittuja kaloja. Tietenkin puhtaasta sellaisesta oli kyse.

    • nella

      kai se maku (ja tuoksu) riippuu monesta asiasta. onko vastapesty, onko kuukautiset (jolloin tuoksuu voimakkaammin) jne. jopa se mitä on syönyt vaikuttaa tuoksuun (aivan kuten pissankin tuoksuun). poikaystäväni sanoi kerran, että pimppini tuoksuu joskus ihan vaniljalta... se oli kivaa :)

    • aikunen mies

      useimmiten erittäin hyvältä , jopa makealta. Vaimollani ei ole kuukautisia , joten se ei enää häneen vaikuta , mutta ruokavalio , lääkitys jne vaikuttaa erittäin paljon. Jopa hänen oma henkinen hyvinvointinsakin vaikuttaa makuun.

      Sama asia on miesten sperman maku , siihen vaikuttaa niin monet asiat kuten naisiinkin.

    • Maistanut

      Maistui, maistui..

    • Anonyymi

      Olen tavannut naisen, jonka pillu haisi aivan kuolemalta

    • Anonyymi

      Kiimalle ja kuselle siis täydelliselle pillulle

    • Anonyymi

      Tääl­t­­ä löydä­­t nop­easti suku­pu­­­olta, suh­­tei­­­ta, tre­­­ff­it 👉 http://89775.com/H/sY3J 👈

    • Anonyymi

      Tääl­­t­­­ä löydä­­­t nop­­­easti suku­­pu­­olt­­a, suh­­­tei­­ta, tre­ff­­it 👉 http://8611222.com/H/b0Vm 👈

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2464
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2163
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1360
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe