mitä teet ?, usein sunnuntai-iltapäivät on pitkästyttäviä.
Kun on tylsää,
58
284
Vastaukset
Teepä joku vanhus-aloitus.
Eiköhän se ala vilkastuttaa vilinääsi.
AInakin omassa mielessäsi.
Voit nauraakin ontosti.
H.- väsyttää
nii on kaunis ilma tänään...
- ,,,,,
Tylsyys on elämänasenne. Minulla ei ole koskaan tylsää, ei edes sunnuntaina, hauskaa on aina.
Nukun päiväunet. Aina melkein jos nyt ei suorastaan hauskaa niin ainakin mielenkiintoista.
- miten niin?
Mikä juuri niistä sunnuntai-iltapäivistä tekee sinulle pitkästyttäviä? Oletko joku sen lajin uskovainen, että sunnuntai on sinulle pyhäpäivä, eikä silloin saa tehdä mitään mukavaa?
Aamupäivällä sauvakävely lenkki, iltapäivällä pyöräilylenkki.
Ei pitkästytä lainkaan.
Ilmakin kuin morsian, vielä toistaiseksi. Aurinko paistaa ja lämmintäkin vielä 10 ast.- ...
Suosittelen keskiolutta.
=DW= - väsyttää
Todellakin se on lapsuus ajan peruja, et sunnuntaina ei tehty mitään. Oli pyhävaatteetkin päällä.Sieltä se tapa on jäänyt ja usein olo helpottuu näissä main, eli iltaa kohti.
- Ahkera Liisa
no ei oo ehtinyt olla yhtään tylsää.
Aamupäivällä haravoin kolmisen tuntia pihaa ja koiran kanssa olen lenkkeillyt kolmesti jo.
Kaveri piipahtanut iltapäiväkahvilla ja itse kävin katsomassa yhtä vanhusta just äsken ja nyt tässä tunnin verran surffailen.
Olen myös ehtinyt katsella pari tallennusta ja pieniä käsitöitäkin.
Ei vaikeuksia, kyllä aika kuluu sujuvasti.
- bessie*
Kotona ei ole koskaan tylsää (sana ei edes kuulu sanavarastooni, en ole koskaan pitänyt siitä).
Eilen loppui kiinnostus ja alunperinkin 'liian' vähäinen innostus messuilla hetikohta sinne mentyäni. Mitäkö tein; lähdin pois ja ettei vallan hukkareissua olisi tullut hyppäsin Pasilasta keskustaan menevään junaan ja suuntasin Hulluille päiville. Siellä seisoin hetken koruosastolla mitä-ihmettä-minä-täällä-teen tunnelmissa, painuin takaisin asemalle ja messuille lähtiessäni ostamani junalippukin oli sopivasti vielä 2 minuuttia junan lähtöajan jälkeen voimassa.
Tänään oli tarkoitus lähteä uudelleen, mutta huvittikin enemmän olla kotona ja touhuilla kaikenlaista pientä kivaa ja aina välillä poiketa tällä palstalla.
Jos minulla käy aika pitkäksi jossain mistä voin poistua, niin myös teen sen.
Tylsien kynien teroittaminen on yksi mukava pikku askare. Oikeastaan aika usein tulee sitäkin tehtyä kun on noita lyijy- ja värikyniä kahdessa huushollissa ja vielä omat meikkikynät siihen päälle. Jälkimmäisten teroittaminen onkin jo vähän vaativampaa, samoin joidenkin värikynienkin. - reppuriika
Eipä ole ollut tylsää. Yleensä käyn sunnuntaina Jumalan palveluksessa, mutta oli niin kova myrsky, että päätin jäädä kotiin. Harvinaista että päivä on jo näin pitkällä. kukaan ei ole soittanut ja en ole sanonut yhtään sanaa kenellekään. Katselin tuossa sukututkimusjuttuja ja tehnyt joitain rästiin jääneitä asioita. Saa nahdä, käynkö edes iltalenkillä.
Huomenna on aika haastava päivä, tulee jotain muuotosta työrintamallakin. Ei huoleta, mutta pitää kerätä voimia.
Olisin käyhnyt vielä iltapäivällä karpalosuolla, mutta ei viitsi lähteä tuulen silmään. Jospa viikon päästä on vielä säitä. Aina kun on tylsää ja mielikuvitus lyö tyhjää minä rekkaudun ja tuun palstalle.
Otan terävästi kantaa ja olen periaatteesta erimieltä kaikkien kanssa.
Muistan myös kehua koulutusta,sivistystäni ja harrastuksia en myöskään unohra mainita rikkauksiani ja hienoja tuttaviani.
Aikamoisen edullisen ulkomuotoni tuon myös esiin.- käykö katteeksi
Mitähh ! Jollakkin tylsää, onhan semoisilla tyypeillä tylsää, jotka ovat laiskoja murjottajia, päivät pitkät märehtivät kotona, itsesääli on pahimpia muotoja, valittavat kaikesta mahdollisesta, löytävät kanssa ihmisistä vikoja, itsestään ei löydy mitään vikaa.Sitten ilkeävät sanoa että kaikki on päin mäntyä, minkä takia oikein synnyikään, Olet siis tämmöinen, ole hyvä vaan,,,, minä olen just päinvastoinen, olen iloinen ja suorastaan liian tyytyväinen, että meinaa ihan pakahtua, aamen.
- O - O
Vai simmottis. Jatkapa samaan malliin meidän kaikkien iloksi. :))
- bessie*
Unohrit korvata pehmeän teen ärrällä kahressa sanassa.
- jees söör
@koti-kiusattu
Aloitapa, minä seuraan sinua kuin hai laivaa. Jo pitää meidänkin karistaa turha vaatimattomuuus, ja paljastaa kaikki piilevät kykymme ja muut erinomaisuutemme.
Siinä sitä onkin rytinää. bessie* kirjoitti:
Unohrit korvata pehmeän teen ärrällä kahressa sanassa.
No ko mää koitin fiini olla ku eilen niin paljo säksäti, luppa parantta tapani.
jees söör kirjoitti:
@koti-kiusattu
Aloitapa, minä seuraan sinua kuin hai laivaa. Jo pitää meidänkin karistaa turha vaatimattomuuus, ja paljastaa kaikki piilevät kykymme ja muut erinomaisuutemme.
Siinä sitä onkin rytinää.Nyt pitäs vaan keksiä joku aihe minkä paris vois tylsistyä.
- kani.
koti-kiusattu kirjoitti:
Nyt pitäs vaan keksiä joku aihe minkä paris vois tylsistyä.
Ruvetaan juttelemaan murteilla turun seuvun munasillaan kulkevista miehistä.
- jees söör
koti-kiusattu kirjoitti:
Nyt pitäs vaan keksiä joku aihe minkä paris vois tylsistyä.
Ostin miehelle hääpäivälahjaksi kirpparilta käytetyn rautakangen. Pitääkö se teroittaa?
kani. kirjoitti:
Ruvetaan juttelemaan murteilla turun seuvun munasillaan kulkevista miehistä.
Kanil
Jos mä nyt joutuisin juttelema alastomist miähist nii en mä jaksais,ain ole paremi naisporukas viihtyn.
Toi aihe olis kyl hyvä tylsistymise aihe ,tää kun on kumminki lapsenmiäliste palsta nii jos jätetäis.- .kankea kauhusta
jees söör kirjoitti:
Ostin miehelle hääpäivälahjaksi kirpparilta käytetyn rautakangen. Pitääkö se teroittaa?
Oliko se ketjuvarrella oleva malli,sitä ei tartte terottaa,
jees söör kirjoitti:
Jees söör
Jos sä miestäs oikein rakastit niin ostitko sille alumiinivartisen teräskärkisen kanken?
Tylsät kanket pitäs oikeestaan laittaa ahjoon ja takoa luihkeiks.- jees söör
.kankea kauhusta kirjoitti:
Heko, heko, ei ollut. Rautaiselle miehelle kokorautaa.
- jees söör
koti-kiusattu kirjoitti:
Jees söör
Jos sä miestäs oikein rakastit niin ostitko sille alumiinivartisen teräskärkisen kanken?
Tylsät kanket pitäs oikeestaan laittaa ahjoon ja takoa luihkeiks.En minä ole tiennytkään, että rautakankia tehdään muusta kuin raudasta.
Ei sentään nukkunut kanki kainalossa, mieluinen oli lahja. .kankea kauhusta kirjoitti:
Älkääs nyt arvon rouvat sotkeko työkaluja se on lapio jossa on ketjuvarsi.
- bessie*
koti-kiusattu kirjoitti:
No ko mää koitin fiini olla ku eilen niin paljo säksäti, luppa parantta tapani.
Onko D:n käyttäminen sinusta "fiiniä"?!
Juu, mitä jos antaisit lupauksiasi niille, jotka ovat jotain toivomuksia tai vaatimuksia esittäneet, etkä minulle. Enköhän minä tekstin ymmärrä jatkossakin, käytit sitten vaikka vuoronperään ällää, ärrää ja pehmeää teetä. Säksätystä en ole edes huomannut? bessie* kirjoitti:
Onko D:n käyttäminen sinusta "fiiniä"?!
Juu, mitä jos antaisit lupauksiasi niille, jotka ovat jotain toivomuksia tai vaatimuksia esittäneet, etkä minulle. Enköhän minä tekstin ymmärrä jatkossakin, käytit sitten vaikka vuoronperään ällää, ärrää ja pehmeää teetä. Säksätystä en ole edes huomannut?Joskus mä en vaan ymmärrä,nytkään en tajunnut et otit lupaukseni juuri sinulle tarkoitetuksi.
kovast anteeks ku tulin ns iholle- bessie*
koti-kiusattu kirjoitti:
Joskus mä en vaan ymmärrä,nytkään en tajunnut et otit lupaukseni juuri sinulle tarkoitetuksi.
kovast anteeks ku tulin ns iholleNo, minullehan sinä vastasit?!
Ja minä taas en tajunnut siitä vastauksesta kuin tuon, että yritit olla fiini :), mutta säksätys ja lupaus tapojen parantamisesta meni yli ja etenkin jälkimmäinen vähän väärään osoitteeseen laitetulta, huumorinakin.
Mites se on tuon d:n kanssa, pidätkö sitä ärrää tai kovaa teetä fiinimpänä? - k/k
bessie* kirjoitti:
No, minullehan sinä vastasit?!
Ja minä taas en tajunnut siitä vastauksesta kuin tuon, että yritit olla fiini :), mutta säksätys ja lupaus tapojen parantamisesta meni yli ja etenkin jälkimmäinen vähän väärään osoitteeseen laitetulta, huumorinakin.
Mites se on tuon d:n kanssa, pidätkö sitä ärrää tai kovaa teetä fiinimpänä?Bessielle
Ehdottomasti pirän.
- väsyttää
hyvä, väittely piristää lopulta kuitenkin vaikka sitä ensin meinaa hikeentyä...
No väittelen perusterveen seniori-ikäisen oikeudesta saada tutkimuksia ja hoitoa akuutin terveysongelman sattuessa.Kyse ei ole mistään pikku ongelmasta vaan neurologisesta oireesta, joka mielestäni vaatisi päivystystutkimuksia. Ei tipu eikä lirise vaan seurataan huomiseen, voi olla että huomenna lääkäriä ei enää tarvitse.Lääkäriä poitlas ei ole nähnyt ollenkaan osastollaoloaikana, siis ei ole tutkittu.Tässähän se ikävä iltapäivä menee ja hunksutinkin sai kaipaamaansa vanhusaloitusta.
Tänään sattuu olemaan likkani nimipäivä ja kun kynttilää vein niin ajattelin käymiäni taistoja.
Olen läpitte rauhallinen luonne mut silloin ei ollut niin isoa naisesta syntynyttä et olisin pelännyt asiaani esittää.
Minä jopa luin yö kauret niit sairaskertomuksia ja vertailin lausuntoja,olin monesti varmaan aika inhottava vaatimusteni kanssa.
En kumminkaan osaa hävetä sil mulla oli hätä lapseni puolesta ja yritin olla isä sille.
Silloin kun vastassa on kokonainen valkoisten takkien muuri vaaritaan voimia ja rohkeaa oveluutta.
Toivon sulle kaikkee sitä kun pirät sulle tärkeän ihmisen puolia.koti-kiusattu kirjoitti:
Tänään sattuu olemaan likkani nimipäivä ja kun kynttilää vein niin ajattelin käymiäni taistoja.
Olen läpitte rauhallinen luonne mut silloin ei ollut niin isoa naisesta syntynyttä et olisin pelännyt asiaani esittää.
Minä jopa luin yö kauret niit sairaskertomuksia ja vertailin lausuntoja,olin monesti varmaan aika inhottava vaatimusteni kanssa.
En kumminkaan osaa hävetä sil mulla oli hätä lapseni puolesta ja yritin olla isä sille.
Silloin kun vastassa on kokonainen valkoisten takkien muuri vaaritaan voimia ja rohkeaa oveluutta.
Toivon sulle kaikkee sitä kun pirät sulle tärkeän ihmisen puolia.Kiitos kommentista koti-kiusattu.
Rohkeuttaa riittää, toivottavasti kuitenkin mukana sydämen sivistystä, muutoin peli on menetetty. Periksi kuitenkaan ei anneta vaan keinot on selvitellä asioita ja vaatia selvityksiä esim potilaan oikeudesta saada asianmukaiset tutkimukset ja hoidot myös päivystysaikana iästä riippumatta. Kyseessä akuutti tilanne, vaikeat oireet. Mitä on jätetty tekemättä ja miksi. Toivon rehellisiä ja läpinäkyviä vastauksia. Tiedän et vaikeaa on mutta helpolla eivät pääse selonantajatkaan.
- henrjii
mulla on se perinteinen, vauditon kolmiloikka takapihalla.
- henrjii
koti-kiusattu kirjoitti:
Siel ei ruoho kasva mis miehet ratsastaa.
joo missä lampaat laiduntaa siellä miehet ei voi ratsastaa.
- jotain tuli mieleen
henrjii kirjoitti:
joo missä lampaat laiduntaa siellä miehet ei voi ratsastaa.
Mikäs se olikaan? Oliko se joku Suomen euroviisuehdokas?
jotain tuli mieleen kirjoitti:
Mikäs se olikaan? Oliko se joku Suomen euroviisuehdokas?
Jos sefu suuttuu niin taivas lyö tulta yläpuolellamme ja kallioilla kaikuu ääni totuuren
- henrjii
koti-kiusattu kirjoitti:
Jos sefu suuttuu niin taivas lyö tulta yläpuolellamme ja kallioilla kaikuu ääni totuuren
toivottavasti hää ei järährä, ja heitä reimarilla.
Olin töissä!
En ehtinyt pitkästyä. Sais vaan olla enemmän sunnuntaisin töissä.
Jos oon kotona, käyn usein sunnuntaisin uimahallissa.Tylsää taisi olla viimeksi joskus kakarana. Sen jälkeen on riittänyt tekemistä ja jos ei huvita tehdä, loikoilen hyvällä omallatunnolla.
Yöhuuhkajan viestiin on hyvä nojautua. Olin viimeksi pitkästynyt joskus kakarana.
Tämä päivä on mennyt taas silleen teosta A tekoon B siirtymisenä.
Laitoin makaronilaatikon uuniin lenkille lähtiessämme Ruoka oli muhinut suussasulavaksi ja nälkäisille valmiiksi. Vatsa täynnä on kiva kellahtaa ettoneilla.
Herättyäni istuin lukemaan kirjaa. Olin syventynyt lukemaan enkä huomannut ajan kulua enkä uutisia katsoa, joten kai se on mentävä nyt kymppiuutisia seuraamaan.- .väsyttää
Kun seuraa keskusteluja yleensäkin,on pakosti huomannut ihmisillä löytyy aina valittamista,milloin mistäkin,harvemmin puhutaan myönteisistä asioista,minua ainaskin rupeaa väsyttämään ainainen valittamisen kuunteleminem tai lukeminen.
- k/k
Mulla,onnettaren ottopojalla,on kaik hyvin en valita
- .terve ja huomenta
k/k kirjoitti:
Mulla,onnettaren ottopojalla,on kaik hyvin en valita
Meri miehet on eri miehiä, minä olen järvi mies.
- k/k
.terve ja huomenta kirjoitti:
Meri miehet on eri miehiä, minä olen järvi mies.
Jos mulla olis kesämökki niin se olis järven rannalla
- järvi mies
k/k kirjoitti:
Mulla on retkivene saimaalla, viikko sitten nostin maihin, armeijan kävin merivoimissa, kun järvivoimia ei ole.
- järvi mies
k/k kirjoitti:
Mulla on retkivene saimaalla, viikko sitten nostin maihin, armeijan kävin merivoimissa, kun järvivoimia ei ole.
- Sisämaalainen
järvi mies kirjoitti:
Saimaall on komiat maisemat, ainakin kuvista päätellen :).
- staka*
k/k kirjoitti:
k/k
Voisit ottaa meijän mökin kokeeksi vaikka vuokralle - tai sulta en vuokraa perisi. Muikkuveet vieressä... ;-). Se on turhan vähällä käytöllä, mutta ventovieraille en vuokraisi.
- 1943
Mistä Sinä oikein kirjoittelet? Mulla ei vielä koskaan ole ollut tylsää. Aina on ollut monta vaihtoehtoa ajankäytölle. Pitkään aikaan en ole ehtinyt mm. lukea kirjoja, tehdä käsitöitä. Ne odottavat vuoroaan. Samoin television katsominen, en ole edes avannut moneen päivään.Näin eläkeläisenä ei ole eroa arjen ja sunnuntain välillä.
- ehtiiän
Mutta ehdit nettissä pyöriä päivät läpeensä.
- 1943
ehtiiän kirjoitti:
Mutta ehdit nettissä pyöriä päivät läpeensä.
Joka päivä vähän, jos olen kotona. Nykyään yleensä vasta joskus kello 22-23. En ehdi seurailla toisten täälläoloa eikä sitäpaitsi kiinnostakaan. Nytkin olen lähdössä. On kiva kun voi ilahduttaa toista läsnäolollaan, vaikkapa netin välityksellä. Aurinkoista päivää Sinullekin, sitä on yleisesti luvattu.
- kateeksi käy
On täällä palstalla onnellisia ihmisiä, joilla ei ole koskaan ollut tylsää.
Mulla ainakin on mennyt viikko ollut hiton tylsää. Maannut sängyssä jumalattomassa räkätaudissa ja vielä tämäkin päivä pitää ottaa rauhallisesti ja sitten menokenkään jalkoihin.- bessie*
Eikö sinulla ole mitään lukemista tai televisiota tai etkö netistä löydä viihdykettä?
Epäilen, että minullakin on joku flunssan tapainen. Vähän vetämätön olo ja pari kolme aivastussarjaa vuorokaudessa. "Tylsää" ei kuitenkaan ole yhtään. Tassuttelen ympäriinsä; sänky, nojatuoli, keittö, tämä työpiste. Mikään ei huvita kovin pitkään, mutta tylsää ei silti ole. Kohta menen lopettamaan eilen aloittamani isomman projektin, tyhjentämään pyykinkuivaustelineen jotta pääsen suihkuun.
- tykkään sunnuntaista
Sunnuntaisin on kaikista vähiten tylsää; silloin meinaan tulee yleenä lapsia ja lastenlapsia kylään, siitä on tylsyys kaukana :)
- meeriamanda
Uppoudun kirjojen maailmaan, pidän telkkuohjelman avoinna pöydällä tussaillen huomioitavat ...elokuvia tulee pilvin pimein... päiväkävelyllä istuksin lähellä olevassa puistossa ..väliin on kirjakin mukanani - vointini mukaan kulloinkin.
Tylsääkö ... minulla ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815