Auto on siis Passat Variant 1.8vm. 1999 (3B5). Vasen takaovi ei aukea sisältä eikä ulkoa. Oven lukitusnuppi on ja pysyy alhaalla. Jos sisäkahvasta vetää, lukitusnuppi nousee ylös, mutta ovi ei aukea, ja kun sisäkahvasta päästää irti, niin kahva palautuu normaaliasentoon. Ulkokahvasta vetäminen onnistuu normaalisti, mutta ei avaa ovea eikä lukitusnuppi liiku. Keskuslukituksen avaaminen tai sulkeminen ei nosta lukitusnuppia.
Onko tässä joku komponentti rikki, vai onko joku yksinkertainen tapa saada oven lukko taas toimimaan?
Passat -99 (3B5) takaovi jumissa
2
180
Vastaukset
- 2+3
Jos öljyn suihkauttaminen ei auta sinne mihin sitä lukkorakenteissa oven sisään pystyy suihkuttamaan, niin jokin on rikki. Pikku homma on ottaa verhoilu pois ja tutkia tilanne. Korjausopasta jos lukaisee kaupassa ennen hommaan ryhtymistä, niin hyvä. Jos pitää autoa jonkin aikaa, niin kannattaa ostaa korjausopas, niin voi päättää mitkä hommat pystyy tekemään itse ja mitkä kannattaa teettää pajalla.
- DasVagisti
Juu ei tuo oven purkamine vaikeeta oo, jos ovi olis vaan auki.. :D
Katohan ihan ekana B-pilarista johdotukset, voi olla johto(ja) poikki ja siks ei aukee tai sitten iha lukko fyysisesti paskana. Googlettamalla löytyy parempia kanavia kun Suoli24.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909