v...u että kiinnostaa

pele

marginaali laji,kuka tätä oikeesti seuraa ympäri maapalloa,muutama maa pystyy pelaamaan samalla tasolla.Tätähän voi verrata vaikka hiihtoon tai mäkihyppyyn.Jalkapallo on kuningaslaji,katsokaa vaikka harrastajien määrää.

9

720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aravuori

      koska ainoastaan muutama maa on niin kovatasoisia että ne pystyvät pelaamaan samalla huipputasolla. MM kisoissa on 16 maata, wchssa on 8. Suomi on nyt vähintään sijalla 2.

      Ja pelle, ei se harrastajien määrä, vaan LAATU.

    • sami

      jalkapallo unilääkkeenä mutta jos et halua masentua tai nukahtaa niin voi suosiolla vaihtaa kanavaa.90min ja yksi potku maalia kohti ja loppu pelkkää palloilua keskialueella ei kiitos.sori unohdin melkeen että mahtuuhan siihe 90min vielä 50kpl feikki kaatumista ja muuta pelleilyä mikä pilaa viimeisetkin kiinnostuksen rippeet muutenkin jo typerästä ja tylsästä lajista.katson mielummin vaikka ruotsin puolelta golffia kuin tätä pikkutyttömäistä kenellä on makeimmat hiukset pelleilyä.

      • Jirsi Lala

        Näin on, että jääkiekossa on VOIMAA, on säpinää ja säihkettä, dramatiikkaa, thrilleriä! Jalkkiksen Beckhamit ja muut meikkaavat neidit menisivät katkipoikki heti ensimmäisestä kunnon laitataklauksesta :)

        Kuka tahansa apari osaa potkia palloa, mutta jääkiekkoon harvan rahkeet riittävät. Jumankautsi, saisiko kukaan uskottua että mä rakastan tätä lajia.


    • Jirsi Lala

      En ole erimieltä, jalkapallo ON kuningaslaji, kuningaspeli!

      Mutta jääkiekko on SUPERSANKAREIDEN peli. Siihen ei jokaisella ambomaalla ole edes rahaa varusteisiin.

    • fanaatikko

      turnauksia MM olympia WC
      tää on jo yht viides kahteen ja puoleen vuoteen.
      Se hyvä puoli toisaalta että riittää jokaiselle jotakin... ja saa olla melkoisia tunareita asialla näistä jääkiekon suurista maista että onnistuvat olemaan saamatta mitalia tai vastaavaan useamman vuoden ajan putkeen

    • Suomipoika

      Pönäkkä suomipoika ja tyttökin kenties tykkää seurata jääkiekkoa kun ei itse liiku. On kiva ottaa olutta kavereiden kanssa hurmiossa. Se on helvetti harrastus! Katsotaanhan telkkarista elokuviakin. Eihän se jääkiekkokaan nyt varsinaisesti ole urheilua, monelle harrastus paremminkin ja näkee kavereita.

    • ......

      kyllä jääkiekko on parempaa!!! en mä ainankaa rupee mitää jalkapalloo kattoo.. tai niitä suomen häviöitä. ja ymmärrän kyllä että porukka kattoo mieluummin jääkiekkoa koska siinä suomi on PALJON PAREMPI KU JALKAPALLOSSA... ja mitä se harraste määrä siihen kattoo että kumpaa me halutaan seurata! eikä sun tartte sitä jääkiekkoa kattoa.

    • Super-Pekka

      EI todellakaan oo pakko kattoo kiekkkoa jos ei kiinnosta.jalkapallo on idiootti laji siinä ei tarvi mitään taitoa kun vaan juoksee ja potkii.

    • hartsa t

      Jääkiekko on hieno peli koska Suomi pärjää siinä niin hyvin. Kun sitä katsoo tulee suomalaisena sellainen tunne että olisi itsekin sellainen supersankari. Vaikka todellisuudessa olenkin surkea luuseri. Suomen pelaajien menestys nostaa omaakin itsetuntoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe