Mitä tarkoittaa "vajakki"

kieltä opettelen

Termi on näköjään yleisesti ateistien käytössä.
Kuuluuko se Suomen kielen viralliseen sanastoon ja mikä on sen syvempi merkitys.

Vai onko tämän vain ateistien käyttämää sisäpiirislangia.

47

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotain puuttuu

Ehkä se tarkoittaa sitä, että jollain on sydämessä Jumalan muotoinen aukko :(

• klonks klonks

Se tarkoittaa "olen ateisti ja mulla lyö iso ratas tyhjää".

• sinisetsilmät

Se tarkoittaa jäytävää kipua rintakehän kohdalla.

• 19 + 4

Se tarkoittaa, että sen kirjoittaja on pilkkaaja ja häijy ihminen.

• Täykki

Vajakit on eräs suomalais-ugrilainen heimo, jotka tyypillisesti eivät ole penaalinsa terävimpiä kyniä. Hyvä tuntomerkki on tuulipuku korkokengillä/tennissukilla ja sen taskussa luottokortti. Ei ole mitenkään rajattu uskontoon tai muuhun maailmankatsomukseen, mutta koulutukseen sillä tavalla, että vähänkään vahingossa lukenut vajakki saattaa oppia pitämään suunsa kiinni kriittisissä paikoissa eikä paljastu heimonsa edustajaksi kovin helpoksi.

• FUCKIFUU

Vajakki on lyhennelmä sanasta vajaa-älyinen ja mielestäni sitä ei tulisi käyttää kristittyjen yhteydessä koska se loukkaa vajaa-älyisiä, eivät heidänkään älynlahjat ole niin matalalla tasolla että heitä tulisi verrata kristittyihin.

• Mirka.

Minä en kykene enää kunnioittamaan
        ateisteja ihmisinä, sillä tunnen entisestä elämästäni heidän alhaiset motiivinsa.

• soromnoo

fuckifuu!

Aivan, mutta pahnan pohjimmaisena matelevat atet, nuo liskot, jotka Jahve teki siitä limasta joka jäi jälken, kun muut oli tehty. Myös lakkorikkurit, äidinnussijat, tekupellet ja pedofilit ovat samaa ehtaa tavaraa. Fuckifuu brandin uljain luomus!
        Tästä on siis pikku ate tehty!

• FUCKIFUU
        soromnoo kirjoitti:

fuckifuu!

Aivan, mutta pahnan pohjimmaisena matelevat atet, nuo liskot, jotka Jahve teki siitä limasta joka jäi jälken, kun muut oli tehty. Myös lakkorikkurit, äidinnussijat, tekupellet ja pedofilit ovat samaa ehtaa tavaraa. Fuckifuu brandin uljain luomus!

Tieteelliset tutkimukset kylläkin osoittavat että ateistiten ÄO on huomattavasti korkeampi kuin kristittyjen. Faktat ovat faktoja ja niitä joutuu kiimainen kristittykin nielemään aivan kuten he kaapeissaan tekevätkin.

• jakeet auki
        soromnoo kirjoitti:

fuckifuu!

Missä kohtaa Raamattua tuo luomiskertomus on?

• soromnoo
        FUCKIFUU kirjoitti:

Tieteelliset tutkimukset kylläkin osoittavat että ateistiten ÄO on huomattavasti korkeampi kuin kristittyjen. Faktat ovat faktoja ja niitä joutuu kiimainen kristittykin nielemään aivan kuten he kaapeissaan tekevätkin.

fuckfuu!

Kyllä! Ate on parhaimmillaa tehtävissä, joissa käsketään, että ush kiinni!, niinkuin seeferiä ja kato, kato niin löytyy mantelireikä vaikka silmät kiinni.

• Hahhahhah!
        FUCKIFUU kirjoitti:

FUCKIFUU heittää homoläppää! Milloin sä pääset yläasteelta? :D Vai jäikö kesken?

• Järjen käyttö suotavaa

Sillä tarkoitetaan ihmistä joka ajattelee tunteella eikä osaa ottaa selville asiaan x liittyviä tosiasioita ja muita näkökulmia.

• selitys miksi ?

Miksi ateistit haukkuvat vammaisia vajakeiksi.

• atte334344

vajaa-älyinen..yleensä uskova, jolle todisteet ei merkitse yhtään mitään vaan uskoo sokeasti kaikkea mitä raamatussa sanotaan =)

• Vajakki on sellainen, jolle pitää tehdä 5-10 pitkää vastausta, kun fiksu ymmärtäisi saman 1-2 vastauksella..

• ylivajakit

Siis ateistit ovat tuon määritelmän mukaan super-hyper-vajakkeja. Vuodesta toiseen he jankuttavat ja kyselevät samoja asioita, joihin kukaan ei viitsi enää vastata kunnolla, kun niihin on vastattu jo noin sata kertaa, mutta nämä luupäät eivät tajua.

• soromnoo

mave!

Juuri, atevajakin päänuppi on senverran kiharaisessa tilassa, ettei se pysty tuottamaan .lyhyitä ja loogisia lauseita. Pitkien vuodattelujen aikana se miettii koko ajan kuumeisesti, miten välttyä vastaamasta ja päätyä simppelimmille vesille!

• ylivajakit kirjoitti:

Siis ateistit ovat tuon määritelmän mukaan super-hyper-vajakkeja. Vuodesta toiseen he jankuttavat ja kyselevät samoja asioita, joihin kukaan ei viitsi enää vastata kunnolla, kun niihin on vastattu jo noin sata kertaa, mutta nämä luupäät eivät tajua.

Vastaisitte suoraan kysymyksiin. Yksi hihhuli vastaa, niin toinen kiirehtii korjaamaan sitä..Eka kun ei ole oikeasti uskossa. Luulisi jo häläreiden soivan teidän päässä, kun valheille pitää keksiä erinnäisiä selityksiä. Luulisi siinä vaiheessa ymmärtävän, että nyt tuli veikattua väärää hevosta...Ikävä kyllä papit yrittää villitä teidän harhoja, että saisivat palkkansa.

• soromnoo kirjoitti:

mave!

Juuri, atevajakin päänuppi on senverran kiharaisessa tilassa, ettei se pysty tuottamaan .lyhyitä ja loogisia lauseita. Pitkien vuodattelujen aikana se miettii koko ajan kuumeisesti, miten välttyä vastaamasta ja päätyä simppelimmille vesille!

Pitempi vastaus sulla oli kuin mulla. Mä sain tiivistettyä asian yhteen lauseeseen. Sinä syytät minua pitkistä lauseista, etkä pystynyt omaasikaan tiivistämään.... :(

• soromnoo
        mave kirjoitti:

Pitempi vastaus sulla oli kuin mulla. Mä sain tiivistettyä asian yhteen lauseeseen. Sinä syytät minua pitkistä lauseista, etkä pystynyt omaasikaan tiivistämään.... :(

mave!

Kysymys oli vastausten määrästä, ei yksittäisen lkauseen tai vastauksen pituudesta.

Vajakit sentään uskovat, että sullakin voi taannehtivasti sytyttää ja yrittävät jatkaa keskustelua. Muut toteavat sarkastisesti, että turha vaiva, aina vaan tyhjää tuuttaa.

• soromnoo kirjoitti:

mave!

Kysymys oli vastausten määrästä, ei yksittäisen lkauseen tai vastauksen pituudesta.

Vajakit sentään uskovat, että sullakin voi taannehtivasti sytyttää ja yrittävät jatkaa keskustelua. Muut toteavat sarkastisesti, että turha vaiva, aina vaan tyhjää tuuttaa.

Ui, mä melkein loukkaanuin. Kunnes palasin realismiin ja muistin sinunlaisten pitävän rakastamisena sitä, kun toisia kidutetaan ikuisesti. Kulkeeko vaimosi pesukarhuna?

• soromnoo
        mave kirjoitti:

Ui, mä melkein loukkaanuin. Kunnes palasin realismiin ja muistin sinunlaisten pitävän rakastamisena sitä, kun toisia kidutetaan ikuisesti. Kulkeeko vaimosi pesukarhuna?

mave!

Panetko pesukarhua, kun miestä ei ole paikalla? Ei ole vaimoa, enkä diggaa hel-vettiä millään tavalla.

• twmdja

Se on uskovista käytetty pilkkanimi, jota heistä käyttävät typerykset.

• FUCKIFUU

En tiennyt että myös typerykset halveksuvat kristittyjä. Kuinka alhainen kristittyjen ÄO siin onkaan jos typeryksetkin pitävät kristittyjä vähemmän järkeä omaavina.

• Nassen tarina

"Mitä tarkoittaa "vajakki"?"

Se on ollut Nassen haukkumanimi koulussa. Aikuistuttuaan Nasse on alkanut nimitellä vajakeiksi muita, jotta kipeät muistot hälvenisivät. Näin kiustausta tuli kiusaaja, mutta paha olo pysyy ja oikeastaan vaan pahee entisestään.

• Mä en ymmärrä kristittyjen itkua tuosta. Itse he pitävät kaikkia syntisinä ja sen vuoksi lähtökohtaisesti myöskin oikeutettuna kiduttamiseen...

""Hyi teitä, kun pidätte meitä vajakkeina, kun me pidetään rakastamisena teidän ikuista kiduttamista":

• joko ymmärrät?
        mave kirjoitti:

Mä en ymmärrä kristittyjen itkua tuosta. Itse he pitävät kaikkia syntisinä ja sen vuoksi lähtökohtaisesti myöskin oikeutettuna kiduttamiseen...

""Hyi teitä, kun pidätte meitä vajakkeina, kun me pidetään rakastamisena teidän ikuista kiduttamista":

Eihän se kidutus ole mitään rakastamista, koita nyt hyvä mies ymmärtää. Rakkautta on se, että Jeesus ristinkuolemallaan ja ylösnousemuksellaan avasi sinullekin, Jumalan vastustajalle, mahdolisuuden päästä ikuiseen lepoon ja autuuteen tämän elämän jälkeen, kun vain otat vastaan tuon armotarjouksen ja vieläpä täysin lahjana!

Mutta ellei tuo armotarjous kelpaa niin itse olet valinnut ikuisen eron Jumalasta, joka on sitten kyllä tuskaa ja vaivaa, kun muistat siellä jatkuvasti kuinka sinuakin kehotettiin ottamaan armo vastaan, mutta sinä jatkuvasti työnsit sen pois etkä hyväksynyt sitä omalle kohdallesi.

• (^ö^)
        mave kirjoitti:

Mä en ymmärrä kristittyjen itkua tuosta. Itse he pitävät kaikkia syntisinä ja sen vuoksi lähtökohtaisesti myöskin oikeutettuna kiduttamiseen...

Kuinka moni kristitty uskoo tosissaan kiduttamisiin? Oletko tehnyt galluppia?

Minusta vaikuttaa, että siihen uskotte innokkaimmin te ei-kristityt. Uskovilla on ei-uskovat rakkaat omaisensa ja ystävänsä, elävät tai kuolleet, enkä pysty kuvittelemaan, että he todella uskoisivat näiden kituvan ikuisesti jossain helvetissä. Sellainen olisi liian kauhea ajatus kestettäväksi.
        Helvetti on käytännössä vain teoria, asia, johon ei oikeasti uskota, paitsi te jotkut ei-kristityt näytätte uskovan siihen tosissanne.

• joko ymmärrät? kirjoitti:

Eihän se kidutus ole mitään rakastamista, koita nyt hyvä mies ymmärtää. Rakkautta on se, että Jeesus ristinkuolemallaan ja ylösnousemuksellaan avasi sinullekin, Jumalan vastustajalle, mahdolisuuden päästä ikuiseen lepoon ja autuuteen tämän elämän jälkeen, kun vain otat vastaan tuon armotarjouksen ja vieläpä täysin lahjana!

Mutta ellei tuo armotarjous kelpaa niin itse olet valinnut ikuisen eron Jumalasta, joka on sitten kyllä tuskaa ja vaivaa, kun muistat siellä jatkuvasti kuinka sinuakin kehotettiin ottamaan armo vastaan, mutta sinä jatkuvasti työnsit sen pois etkä hyväksynyt sitä omalle kohdallesi.

Aijaa...Se on rakkautta, kun kiduttaja ei heti ala kiduttamaankaan. Ellei tee kuten kiduttaja haluaa, niin hän alkaa kiduttamaan...Eikös inkvisiittio toiminut aikoinaan noin. Ellei saanut heti mitä halusivat, niin he kiduttivat uhria. Tosin Jumala ei kiduttamista lopeta, vaan tekee sitä ikuisesti.

• (^ö^) kirjoitti:

Kuinka moni kristitty uskoo tosissaan kiduttamisiin? Oletko tehnyt galluppia?

Minusta vaikuttaa, että siihen uskotte innokkaimmin te ei-kristityt. Uskovilla on ei-uskovat rakkaat omaisensa ja ystävänsä, elävät tai kuolleet, enkä pysty kuvittelemaan, että he todella uskoisivat näiden kituvan ikuisesti jossain helvetissä. Sellainen olisi liian kauhea ajatus kestettäväksi.
        Helvetti on käytännössä vain teoria, asia, johon ei oikeasti uskota, paitsi te jotkut ei-kristityt näytätte uskovan siihen tosissanne.

Niin...Kristinusko on siitä hassua, että tuolla sinun käsityksellä olisi sinua kidutettu jo eläessäsi...Silloin kun kristityillä oli valtaa.

• (^ö^)
        mave kirjoitti:

Niin...Kristinusko on siitä hassua, että tuolla sinun käsityksellä olisi sinua kidutettu jo eläessäsi...Silloin kun kristityillä oli valtaa.

Älä huoli, minua olisi kidutettu eläissäni Stalinin ateisti-Neukkulassakin. Ja vaikka missä muussakin maassa, milloin mistäkin syystä. Jos vaikka olisin sattunut syntymään Intiassa kastittomaksi.

Täällä Suomessa minua kidutetaan viimeistään sitten, kun makaan vanhainkodissa sairaana vaipoissani. Vaikka voihan se olla, että ateistit ovat saaneet vallan, ja minut tapetaan yhteiskunnalle hyödyttömänä.

• (^ö^) kirjoitti:

Älä huoli, minua olisi kidutettu eläissäni Stalinin ateisti-Neukkulassakin. Ja vaikka missä muussakin maassa, milloin mistäkin syystä. Jos vaikka olisin sattunut syntymään Intiassa kastittomaksi.

Täällä Suomessa minua kidutetaan viimeistään sitten, kun makaan vanhainkodissa sairaana vaipoissani. Vaikka voihan se olla, että ateistit ovat saaneet vallan, ja minut tapetaan yhteiskunnalle hyödyttömänä.

Niin. Sinulle olisi varmempi arpa Jehovan todistajien uskonto, kun siinä ei ole ollenkaan Hlvettiä. Kristinuskossa sellainen on.

Juutalaisuuskin olisi hyvä vaihtoehto.

• (^ö^)
        mave kirjoitti:

Niin. Sinulle olisi varmempi arpa Jehovan todistajien uskonto, kun siinä ei ole ollenkaan Hlvettiä. Kristinuskossa sellainen on.

Miten se hlvetti vaikuttaa siihen, että kidutetaan vanhainkodissa?

• (^ö^) kirjoitti:

Miten se hlvetti vaikuttaa siihen, että kidutetaan vanhainkodissa?

Mietin vain sinun ylempää kommenttia, missä kannoit huolta Hlvetin ja kiduttamisen yleisyydestä kristittyjen toivelistalla. Jos ne sinua ahdistaa, niin on olemassa paljon uskontoja, joissa ei kiduta ihmisiä kuoleman jälkeen...

• (^ö^)
        mave kirjoitti:

Mietin vain sinun ylempää kommenttia, missä kannoit huolta Hlvetin ja kiduttamisen yleisyydestä kristittyjen toivelistalla. Jos ne sinua ahdistaa, niin on olemassa paljon uskontoja, joissa ei kiduta ihmisiä kuoleman jälkeen...

Enhän minä rakas laps sellaisesta huolta kantanut. Etkö osaa lukea? Sinusta kyllä kannoin huolta tuossa helvetin-pelossasi, ja yritin vain sanoa, että eihän ne kristitytkään siihen ihan oikeasti usko. Jotkut kyllä uskovat ihan tosissaan, mutta sellainen ei ole minusta ihan tervettä.

• huhhahhei1
        mave kirjoitti:

mave!

Jehovan todistajat! Siinähän vasta juilu uskonto. Siinä ylipäällikkö komentaa alaisensa upseerin siivoamaan sitä. mitä herra ylipäällikkö on saanut aikaan. Taivaspaikka luvataan ilmestyskirjan lukujen perusteellam huomioimatta, että siinä puhutaan juutalaisista

• Uskova ÄÖ yli 150

Heikkolahjaisimmat ateistit nimittelevät uskovaisia vajakeiksi. Tässä joukossa on myös keskitason ÄÖ:n omaavia ateisteja. Korkean ÄÖ:n ateisteja ei pääsääntöisesti tästä pilkkaajien joukosta löydy paitsi silloin jos kyseinen yksilö on persoonallisuushäiriöinen.

• FUCKIFUU

Totuus on että älykkäin kristitty on nipin napin samalla tasolla kuin heikkolahjaisin ateisti.

• Kristityt on siitä hassuja otuksia, että heikoillakin lahjoilla tuntee itsensä heidän parissa neroksi.

• hyvää seuraa
        mave kirjoitti:

Kristityt on siitä hassuja otuksia, että heikoillakin lahjoilla tuntee itsensä heidän parissa neroksi.

Ilmankos me niin viihdytään täällä keskenämme, kristityt ja ateistit. Kumpikin osapuoli tuntee itsensä toisen seurassa neroksi. :D

• Tässä totuus

Nimimerkki "Uskova ÄÖ yli 150" on osunut asian ytimeen. Nuo "vajakkeja" ja muita haukkumanimiä örisevät ateistit ovat juurikin niitä heikkolahjaisia hylkiöitä, jotka ovat jättäneet koulunsa kesken ja ajautuneet työttömiksi ja syrjäytyneiksi luusereiksi. Ja koska heillä ei ole mitään oikeita meriittejä, he yrittävät rakentaa itseluottamustaan ateistisen maailmankatsomuksen. Ateistiksi on näet kenen tahansa pummin helppo ryhtyä, koska siihen ei tarvita koulu- tai työtodistuksia. :) Näin se menee.

• 254

"Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
      Onhan kirjoitettu: "Minä hävitän viisasten viisauden, ja ymmärtäväisten ymmärryksen minä teen mitättömäksi".
      Missä ovat viisaat? Missä kirjanoppineet? Missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hullutukseksi?
      Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat, (1Kor.1:18 - 21)

Joten onko se nyt niin kauhean viisastakaan pullistella tällä maailman viisaudella ja älykkyydellä.

• sitä se on

Ateistien suvaitsevaisuuteen kuuluvaa sanastoa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      40
      1380
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1335
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      289
      1225
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1095
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1031
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      64
      1015
    7. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1009
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      176
      868
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      17
      833
    Aihe