Vihreä unelma?

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2013/10/1818744/luoteisvayla-kaupalliseen-kayttoon---poriin-historiallinen-hiililasti

Tähän johtaa vihreä unelmaenergia, tuulivoimaa lisää ja kotimaisen bioenergian käytön kriminalisointi. Tuulienergiahan vaatii valtavan säätöenergia kapasiteetin. Nyt hiiltä roudataan luoteisväylän kautta suomeen.. \o/ Koska vuotoksen allashanke muute polkaistaan käyntiin?

Kuinkahan paljon tekis hyvää suomen kauppataseellekki jos nuokin megawatit olisi tuotettu kotiomaisesta turpeesta? Ja se ei muute suomesta nostamalla lopu, loppuisi vain tämä maaseudun autioittamiseen pyrkivä terrorismi josta turvetuotannon ajojahti on yhtenä hyvänä esimerkkinä.. Ja vihreiden suureksi harmiksi pitelemättä jätetty tuotantoalue on 15-20 vuoden kuluttua semmonen viidakko ja ryteikkö että paremmasta väliä... On sitä spontaanisti syntynyttä, darwinin rakentama monimuotoinen biodiversiteettiä. Ei suota voi ennallistaa, se ennallistuu.

4

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vihreille utopiaa

      Ikäänkuin ei tiedettäisi
      -vuotos allas sitten joskus säätelee 10 -alapuolista vesivoimalaa.
      Kaikista saadaa lisää tehoa tarpeeseensa.
      Vuotos lisävesi tulee alimpaakin voimalaan n 2-3 vuorokaudessa,
      Jossa täydentää voimalan omaa säännöstelyvettä.
      (jokaisella voimalallla on oma altaansa)

    • hyvät kuuulijat

      Näin vesi etenee mereen saakka 10-alapuolisen vesivoimalan läpi.

      Nyt saatiin tikas kokeilussa 10 metrin pudotus vedelle.
      a 1 metri aina kohdallaan.
      -huomattiin että sama vesi teki 10x työn.
      -vesi meni 10x turbiinien läpi.
      Eli: laita sormet niin että ovat peukalo ylös.
      Mitä huomaat ?
      -huomasit varmaan että etusormi on yläpuolella
      -pikkusormi alapuolella
      -keskisormi siinä keskellä, kuten kuuluukin !

      Kuvittele: "pikkurilli" on alin vesivoimala
      Jatka kuvittelua: etusormi on Vuotos
      -keskisormi kuvaa Kemijoki voimaa.

      heh..heeeeh..heh...heh..heeeeh..heh ... Pilvet ne vaan menee ylä-mäkeen etu-neässä ..hah...heh..heeeeh..heh ... turbiini pyörii heh..heeeeh..heh...heh..heeeeh..heh .. turbiini vaan pyörii heh..heeeeh.

      Sitten ytimeen..

      Se on kielettyä tätä vettä varastoida. Ei saa käyttää säätöön näitä vesiä, vaan ne pitää laskea raakana mereen. Linnut ja hiiret hangilla köpöttelevät. "Euroopan eläinaitta" heh..heeeeh..heh..heh ... Vuotos alueella ainoa "riista" metsähiiri ! Leijonia...esimerkiksi... tai...Kirahveja ei pahemmin ole näkynyt... Tuntuuko siltä, että olisi euroopan eläin aitta . heh..heeeeh..heh...heh..heeeeh..heh ... Hiiret hangilla vaan köpöttelevät. heh..heeeeh.. hiiret hangilla vaan. heh..heeeeh..heh..heh ... heh..heeeeh..heh..heh ...

      Vai oikein tuulimylly....haaa ! Taitaa menää liian vaikeaksi. Pitäisi homoista puhua ja miten saadaan kirkkovihkimiseen vihreät hasssishointit... oikein tuulimyllyjä.... heh..heeeeh..heh...heh..heeeeh..heh ...

    • Herätkää kettutytöt!
    • Mullyt ei tomi

      Selviytyjä - YouTube
      ► 4:02► 4:02
      www.youtube.com/watch?v=tVrKBfaqyi4
      16 jan 2013 - Överfört av tykylevits
      You need Adobe Flash Player to watch this video. Download it from Adobe. Selviytyjä .... Om Mani Padme Humby ...

      Pakkasta , mittarinäytää 0 MW säkökatkos.

      Tuulli 0,5 m/s Myllyjökötää mittari 0 MW

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe