Ostin tuollaisen GR:rän, -86 mallia.
Tyhjäkäynnillä moottori käy useimmiten hyvin, mutta joskus "helkyttää" ja kaasuttamalla asettuu taas.
Viitosvaihde ääntää; "rorrrrorrrorrrorr" ajaessa.
Mistä nuo johtuvat ?
Mistä varaosia edullisesti ?
Räjäytyskuvia ?
Korjausopas ?
Onko noissa mitä tyyppivikoja ?'
Kiitokset tietäjille.
Suzuki GR 650 kysymyksiä...
12
6628
Vastaukset
- Seppo
Mulla on kopioituna tuo GR:n korjausopas. Lähetä yhteystiedot niin voin sen kopsia sinulle tässä syksyn aikana ja toimittaa postilla.
- Benko
Hei Seppo.
Satuin lukemaan viestisi että sinulla on ko pyörän korjausopas ja olisit valmis kopioimaan sen. Voisitko kopioida minulle myös tai edes kertoa mistä sen saisin.Maksan mielelläni vaivasta.
Terv. Bengt Kullberg
Harjumäentie 21
07980 Kuninkaankylä.
[email protected]
puh. 040-59156914 ***********************************************************
Mistähän saisi GR:n Manuaalin/Korjausoppaan,edes kopiotuna ?,
myyntiesite myös kiinnostaa.
Kari / 0500-805928- kentsu 1
ksx kirjoitti:
***********************************************************
Mistähän saisi GR:n Manuaalin/Korjausoppaan,edes kopiotuna ?,
myyntiesite myös kiinnostaa.
Kari / 0500-805928Minulla on alkuperäinen sevice manuaali,soittele niin sovitaan miten saisit kopioita tms.
terv:kentsu 0400-456996 kentsu 1 kirjoitti:
Minulla on alkuperäinen sevice manuaali,soittele niin sovitaan miten saisit kopioita tms.
terv:kentsu 0400-456996Kiitos,mutta löysin rompetorilta manuaalin,Esite vielä kiinnostaa. T : Kari,0500-805928
- Anonyymi
ksx kirjoitti:
Kiitos,mutta löysin rompetorilta manuaalin,Esite vielä kiinnostaa. T : Kari,0500-805928
Moi, olisiko vielä korjausopasta jollakin tallessa? Voin ostaa jos joltain sellainen löytyisi!
p. o5o 3I3 2878
- korjausta tiedossa
Oireet viittaavat puutteellisesta voitelusta aiheutuneisiin vikoihin. Ehkä joskus on ajettu liian vähällä öljyllä jolloin kannen voitelu on jäänyt huonoksi. Vaihteistossa on todennäköisesti kuluneita hammaspyöriä ja/tai laakereita.
Suzukin varaosahuolto on lievästi tuuliajolla. Edullisia (halpoja) varaosia ei uutena voi ostaa oikeastaan mistään. Sama taitaa koskea kaikkia 80-luvun japsimerkkejä. Esim. samanikäisen ja samankokoisen Guzzin osat maksavat murto-osan japsien hinnoista.
Räjäytyskuvasta löytyy malli JOE BAR Team sarjakuvakirjan n:o 1 sivulta 24, Heh, heh.
Korjausopas löytyy todennäköisesti Alfameriltä.
Tämänikäinen laite on jo ohittanut "tyyppivikaiän", niitä on yleensä muutaman vuoden ikäisissä laitteissa. Sen jälkeen alkaa vanheneminen ja puutteellinen huolto aiheuttaa "vikoja". - Twin
Hei
Itsellä oli ainakin vaikeuksia nokkaketjun kiristäjän kanssa. Välillä kuumana kuului koneesta sellainen tikittävä ääni. Kiristäjän vaihdolla ongelma poistui. Toinen ongelma olin takalokasuoja, joka murtuu helposti, kun takavalo paino ja tärinä väsyttävät pellin.- kuuluuko
tuollaisen enää käydäkään?
- Osku K
Itselläni oli sama peli aikoinaan 80-luvun lopussa, ja piti myös ääntä, varsinkin kierroksilta laskiessa lämpimänä kliksutteli ravia. Kuulin tuolloin, että venttiiliohjurit saattava liikkua venttiilin mukana ja pitää moisen äänen. Tuossa Gr:sähän oli myös vastapaino, jonka tehtävänä oli antaa vääntöä alhaisilla kieroksilla ja pudota kyydistä kierroksia nostaessa, voisihan moinen ääni mahdollisesti siitäkin tulla...
- Omista gr650 88
seon juurikin tuo osa jousi on kuoleutunut jokakiristää nokka ketjun nokka ketju on todennäköisesti venynyt noin 60-70000km ajon jälkeen miltei vaihtokuntoon ja sen vaihtamala tuo kiristäjässäkin tuo jousi menee kireämmälle ja parempiin nosto uriin niin hiljenee kalkatus. kalkatuksen saa myös pois vaihtamalla jousen tai vähän venyttämällä sitä kiristäjästä mutta se saattaa palatua muutaman tonnin jälkeen.
- Gr 650
Omista gr650 88 kirjoitti:
seon juurikin tuo osa jousi on kuoleutunut jokakiristää nokka ketjun nokka ketju on todennäköisesti venynyt noin 60-70000km ajon jälkeen miltei vaihtokuntoon ja sen vaihtamala tuo kiristäjässäkin tuo jousi menee kireämmälle ja parempiin nosto uriin niin hiljenee kalkatus. kalkatuksen saa myös pois vaihtamalla jousen tai vähän venyttämällä sitä kiristäjästä mutta se saattaa palatua muutaman tonnin jälkeen.
Joo niinpä ja tuo rourou on todellakin 5 ja 3 vaihteen rattaat siellä on pittinkiä eli irronnutta pintaa huonovoitelu ollut tai näyttäis olevan aika monessa gr ssä eli kait tyyppivika mutta kaipa se kestää jonkin verran tuota pittinkiä et itse ainakin vajaa 10000 ajanu tuolla rallatuksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122