Missä porissa saa naista ?

paikaton

Kertokaas paikkoja :)

78

10256

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HelpotJaHalvat

Joka räkälässä. Porissa tunnetusti pohjoismaiden helpoimmat ämmät. Saat 99% varmasti kunhan kehtaat röyhkeästi pyytää.

• just näin

Juu se on just silleen ....että kyllä porista saa naista varmaan joka räkälästä kyllä sielä niitä riittää kun olen muutaman kerran käybyt porissa niin varmaan joka kadun kulmasta saisi jonkun huoran kyytiin . Ja baarissa kun tarjoaa muutaman oluen tai siiderin niin varmaan lähtee mukaan ja notkuu koko illan kimpussa....se on vaan niin että huonon nimen siitä saa itselleen ....

• matti691
        just näin kirjoitti:

Juu se on just silleen ....että kyllä porista saa naista varmaan joka räkälästä kyllä sielä niitä riittää kun olen muutaman kerran käybyt porissa niin varmaan joka kadun kulmasta saisi jonkun huoran kyytiin . Ja baarissa kun tarjoaa muutaman oluen tai siiderin niin varmaan lähtee mukaan ja notkuu koko illan kimpussa....se on vaan niin että huonon nimen siitä saa itselleen ....

No ei kylläkään joka kulmasta kyytiin saa naista

• gay.
        matti691 kirjoitti:

No ei kylläkään joka kulmasta kyytiin saa naista

Mutta miestä saa...........

• kaalimato2

elä vaa mee koittaa tullee musta silmä ja ei heru.

• elähtäneet

Sanoisin että jos sellasta elähtäneempää niin käppärän hautuumaalta...

• Vanhan kansan

viisaus. Huonossakin repussa, voi olla hyvät eväät.

• niinpä toziaanz

• Tässä kohtaa
        niinpä toziaanz kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=gL9B6GVgQzU

Joo samalla linjalla

pitää varoittaa suojaamattomasta seksistä. Toden näköisesti pupulla ei ollut sadetakkia päällä. Mutta ei tarina kylläkään kertonut kävikö pupurassulla tuuri tautien suhteen, saati sitten vosu käärmeellä.

• saantipuoli kunnossa
        Tässä kohtaa kirjoitti:

pitää varoittaa suojaamattomasta seksistä. Toden näköisesti pupulla ei ollut sadetakkia päällä. Mutta ei tarina kylläkään kertonut kävikö pupurassulla tuuri tautien suhteen, saati sitten vosu käärmeellä.

ainakin rusakkoystävämme sai :D

• Niettästiärät

Oikeenko tosissaan kysyt sitä täältä negatiivisuuden tyyssijasta? Mene ulos ovesta ja juttele ihmisille.

• City Pub

On kuulemma upeita naisia ja tasokas menu.

• hihihihih

hahahahaha

• Rusakko6911
        hihihihih kirjoitti:

hahahahaha

Hälytys..... Nähty tulevan tulli Pubin vessasta viimeperjantaina naisen kanssa.

• hnnuiinjhkuiujnjh

thaihieromosta, tosin luultavasti tulee tauti kaupan päälle.

• Anonyymi

Thaihieromoissa porissa on porin ainoat naiset. Porilaiset tatuoidut idioottiläskit on rupusakkia eikä niissä ole yhtään naisellisuutta. Sellaisia ei miehet tarvitse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Thaihieromoissa porissa on porin ainoat naiset. Porilaiset tatuoidut idioottiläskit on rupusakkia eikä niissä ole yhtään naisellisuutta. Sellaisia ei miehet tarvitse.

Olen aivan samaa mieltä. Fiksuja ystävällisiä naisia, ei nokka pystyssä kulkevia itserakkaita kovaäänisiä ääliöitä kuten Porin micheliinirenkaat.

• Anonyymi

Likaisimmat tapaamani naiset ovat olleet uskovaisia. Kasteen jälkeen ei ilmeisesti enää peseydytä näillä seuduilla.

• fdx1

Baarista ehkäpä, mikäli osaa käyttäytyä ja pukeutua!

• Austixtixtix
    • qännis

Jos pillua saan niin mä lähden mukaan jos pillua saan niin mä lähden junaan.

Kun taas naiset jos mulkkua saan niin mua voit panna lujaa

• röyyyhhhh

penii dasfokaosd

• kokemus puhuu

Sihteeriopistosta löytyy tosi kuumii kinkkuja!Muista kumi ja varmuuden vuoksi kannattaa laittaa ainakin 2 tai 3...päällekkäin

• halvemmat naiset

Nykyään uudella nimellä se sivusto muuten.Kaikenlaista tatjaanaa siellä on mutta ehkä kotimaisella on vähiten tauteja jaettavanaan :)
        Joku hanna tai sofia sieltä 50€ mukaan.Tulee halvemmaksi kuin juottaa jotain pimatsua pk:ssa

• Ylipitkä sadettaja

Pikkupoikien trolleja taas liikkeellä.

• Saisko

Varvinkadulta hehheheheheee

• :)....:D

No, ainakin paremmin, kun pihtarinkadulta (säästäjänkatu).;) ;)

• 5 + 13

Epätoivoiset kyselijät yleensä on ohjattu Rauman suuntaan. Tarvitsetko tarkempia ohjeita vai löydätkö ihan itse?

• rölömsääh

penii dasdfokaosd!

• Mehmed

Pk:sta löytyy naista joka makuun. On puumia, pettäjävaimoja, ja muuten vaan seksin puutteessa olevia yh/ kotiäitejä. Helpoiten pesää saa juuri kotiäideiltä ne ovat niin tylsistyneitä elämäänsä ja haluuvat pientä jännitystä lakanoiden väliin.
        Nim. kokemusta on , koskaan en ole yksin pk:.sta lähtenyt !!

• pablo kebab
        Mehmed kirjoitti:

Pk:sta löytyy naista joka makuun. On puumia, pettäjävaimoja, ja muuten vaan seksin puutteessa olevia yh/ kotiäitejä. Helpoiten pesää saa juuri kotiäideiltä ne ovat niin tylsistyneitä elämäänsä ja haluuvat pientä jännitystä lakanoiden väliin.
        Nim. kokemusta on , koskaan en ole yksin pk:.sta lähtenyt !!

Unohdit mainita että pitää olla karvaranne tai vastaava pizzanvääntäjä ja sen jälkeen vain taivas on rajana pimpinsaannille.

• 1+11
        pablo kebab kirjoitti:

Unohdit mainita että pitää olla karvaranne tai vastaava pizzanvääntäjä ja sen jälkeen vain taivas on rajana pimpinsaannille.

Kaljupää ja pieni kaljamaha on kans todettu aika tehokkaaksi yhdistelmäksi yh-mammojen kaatoon.

• Eräjorma
        1+11 kirjoitti:

Kaljupää ja pieni kaljamaha on kans todettu aika tehokkaaksi yhdistelmäksi yh-mammojen kaatoon.

Joo o. En oo kyllä kelvannut vaikka sopii muottiin. En juo,en polta, olen itse varma hauska ym. Mutta ei tunnu kelpaavan, no kyllä ne sit huomaa kun on aikaa mennyt että ei se sixpäkki mies niin ihana ole. Ei kuuntele ja ei puhu huolehtii vaan omasta kunnostaan

• Konduktööri
    • tauno69

Pk kuten Muhamed tuossa aikasemmin kirjoitti :) lähtee edellä mainitut normi suomalaisenkin mukaan, ei tarvi osata sitä pitsaa vääntää :D etenki yh-äidit/kotiäidit

• JosHuoriaKaipaat

Cabaret.
      Kaikki Porin säälittävimmät huorat vievät itsensä sinne tarjolle.

• raumalaineäiä

Cabaret on 100% varma ja suhteellisen halvalla pääsee verrattuna Pink Paradiseen.

• ap.
        raumalaineäiä kirjoitti:

Cabaret on 100% varma ja suhteellisen halvalla pääsee verrattuna Pink Paradiseen.

Entäpä SOMA? BAR SOMAssa ei ole kuin rikkaiden yrittäjien jälkikausvua, jotka ökykalliissa merkkivaatteissaan tilaavat pullopalvelua (engl. bottle service, joka tarkoittaa sitä, että pöytään kannetaan näyttävästi kuohuviiniä coolerissa). Niin ihkua meininkiä, melkein Hollywood-tyyliin. Baaritiskillä availlaan lompakkoa ja räplätään kortteja, jotta tehdään selväksi, että kyllä täältä löytyy Stokkan Platina-kanta-asiakaskortti. Haetaan respektiä.

Nämä pikkusormi pystyssä kuohuviiniä maailman omistajan elkein (äidiltä opittua) siemailevat hienohelmat jakavat tavaraansa vain rikkaiden yrittäjien jälkikasvulle ja/tai jääkiekkoilijoille. Pääkoppa raikuu tyhjyyttä kuin kalustamaton 800 neliön kartano Kokemäenjoen rantatontilla. Elämän syvimpien asioiden mittaamiseen riittää iskän Visan rinnakkaiskortilla. Tasottomimmille neidoille riittää, että mies on tatuoitu ja jännän näköinen, vähän salilla pumpattu, tatuoitu painija. Sellaiselle voi hätätilassa antaa, jos kiiltokuvapoikia ei sinä iltana riitä ihan jokaiselle.

Näitä itseään täynnä olevia prinsessa-ballerina-hienohelmoja kannattaa välttää ihan totaalisesti. Eikä nyt ole kyse mistään "heitterin" huutelusta vaan ihan oikeasti tuollaisesta Louis Vuitton -laukkuisesta, Michael Kors -koruapinasta ei loppupeleissä ole YHTÄÄN MIHINKÄÄN! Ylläpitokuluja on enemmän kuin italialaisesta urheiluautosta, mutta SOMAn naisten tapauksessa rahoilleen ei tasan saa yhtään mitään vastinetta. Parhaimmillaankin hinnan ja laadun suhde on näissä naisissa erittäin heikko.

Trust me on this one.

• Vastaus4

Kokeile äitiäs on kuuleman mukaan tosi nymfo silloin kun on vodka pullo hanurissa ja antaa takuuvarmasti kaikille erityisesti kimpassa.

• määoonviimeksporis

saanu sokkarin veesees.
      Muualla kyllä ennen ja jälkeen.
      mut poris.

• KävikseÄrrä

Siinä edessä maassa makas tänää joku paksu valas silmät harittaen.

• Messikatu

Meillä täällä kotona saa naista. Nytkin pian...oooo...tulee...täytyy lopetta

• KalleKalervo

Täällä Kielokatu 8:ssa ainakin minä olen saanut helpohkosti naista aamuin illoin jo pian 50 vuoden ajan.

• Anonyymi

Niin minäkin, samasta osoitteesta.

• Anonyymi

Katos perkelettä, niin muuten minäkin.

• Anonyymi

0452377500

• Anonyymi

Muista tiedä ...
      mutta täällä Suvituulentie 38 B:ssä naista saa ihan helpohkosti. Ei valittamista.
      Helpottaa asian vireilletuloa huomattavasti, jos näin perjantaina imuroi, tuulettaa matot, ostaa viinipakkauksen ja käy vielä pesulla...unohtamatta hampaiden harjausta🤪

• Anonyymi

Aika nihkeesti Porissa saa pillua verrattuna vaikka Turkuun ja Vaasaan ja samalla rannikolla kuitenkin ollaan...

• Anonyymi

Mutta mistä saa isoa munaa? Tuskin näiltä ,jotka tässä ketjussa kitisevät, heissä on joku vika ,kun eivät saa.

• Anonyymi

Mitäs paska porilainen vittu kyttää paska lehmä

• Anonyymi

Nyt on janipetterillä känkkäränkkäpäivä näemmä.Mites olisi jos menet nukkumaan ja koitat uuden kerran kun on hiukan levätty? Ulosantisi laatu on liian sakeaa kun olet leikkinyt kauan ja väsähtänyt, raukkaparka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on janipetterillä känkkäränkkäpäivä näemmä.Mites olisi jos menet nukkumaan ja koitat uuden kerran kun on hiukan levätty? Ulosantisi laatu on liian sakeaa kun olet leikkinyt kauan ja väsähtänyt, raukkaparka.

Hip hurraa! Mä sain pimppiä siellä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hip hurraa! Mä sain pimppiä siellä!

• Anonyymi

Ei kai kukaan läskii hässi?

• Anonyymi

Ei Porista saa naista kun ei siellä ole niitä. Jollei joku ohikulkija ole käväisemässä.
        Täällä on vaan hupparihaisevia mätisäkkejä nappulat naamassa linttaan astutuissa crocseissaan, joilla on isommat rekkamiehen pastillit kuin taksikuskeilla.
        Pikku prinsessat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Porista saa naista kun ei siellä ole niitä. Jollei joku ohikulkija ole käväisemässä.
        Täällä on vaan hupparihaisevia mätisäkkejä nappulat naamassa linttaan astutuissa crocseissaan, joilla on isommat rekkamiehen pastillit kuin taksikuskeilla.
        Pikku prinsessat.

Ja prinssinnakkiin nekin joutuu tyytymään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja prinssinnakkiin nekin joutuu tyytymään

Prismasta pikkutakki ja suorat housut, parturi, suihku, kengän kiillotus, ei liikaa pohjia, naisen jorinan kuuntelua myötäsukaisesti ja se on edessäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Prismasta pikkutakki ja suorat housut, parturi, suihku, kengän kiillotus, ei liikaa pohjia, naisen jorinan kuuntelua myötäsukaisesti ja se on edessäsi.

Kukaan ei viitsi täkäläisen takia. Edes peseytyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei viitsi täkäläisen takia. Edes peseytyä.

Sokoksella on kauniit naisia.

• Anonyymi

Kghihihihihihihehehehe, Makke penkkaa tekojalka vipattaen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sokoksella on kauniit naisia.

Ois kiva jos tyttökaverini ois esim huittisista kokemäeltä jne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ois kiva jos tyttökaverini ois esim huittisista kokemäeltä jne

Mä oon Kokemäeltä - saanko oi saanko olla sun pillus ?!

• Anonyymi

Paitsi Penkki-Makke

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon Kokemäeltä - saanko oi saanko olla sun pillus ?!

Saat ! Tul tän koivulaa ni kyl mää hoitele su ...

• Anonyymi

annatko peppuu ,otatko suihin

• Anonyymi

En anna.
        Mulla on Porin suurin bibbeli.

Reijo 57v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En anna.
        Mulla on Porin suurin bibbeli.

Reijo 57v

Hyvä että kuitenkin suihin otat.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Mutsilla kasvaa pitkiä karvoja poskissa :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutsilla kasvaa pitkiä karvoja poskissa :D

Millaisia on neidot Satakunnan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaisia on neidot Satakunnan

Soita Ollin Taxiin Akin kaverille ja kysy. Tietää lääkesumutuksista ja 2011-2015, Helsingissä istuneesta eduskunta hallituksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soita Ollin Taxiin Akin kaverille ja kysy. Tietää lääkesumutuksista ja 2011-2015, Helsingissä istuneesta eduskunta hallituksesta.

Aki on just se pyllykaasutettu.Avautuu palstalla tasaiseen tahtiin pyllykaasutuksista kaupoissa jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aki on just se pyllykaasutettu.Avautuu palstalla tasaiseen tahtiin pyllykaasutuksista kaupoissa jne.

Ajaako Aki myös Taksia harhaisena sumutettuna. Se foliohattu olisi kova sana käytettynä.

• Anonyymi

Tähtikellarissa sitä on kuivettunutta nautaa tarjolla pilvin pimein.

• Anonyymi

No juu mut kaasuttaminen on kamalaa!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      213
      4716
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      188
      2626
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1542
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1220
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      128
      1163
    6. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      107
      1150
    7. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1142
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1091
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      139
      1072
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      109
      999
    Aihe