Tarvitsisin neuvoja ja tukea.
Olen nuori tyttö, enkä ole saamassa lapsia vielä moneen vuoteen.
Silti jostain syystä raskaaksi tuleminen ja synnyttäminen ovat alkaneet pelottaa ja ahistaa päivittäin.
Haluan lapsia aikuisena ja tämän hetkinen mieheni myös.
Mieheni ei painosta minua, hänenkin mielestään olemme molemmat nuoria ja ei ole kiire.
Mietin kuinka ulkonäköni muuttuu, jäänkö lasten kanssa yksin, kuinka lasten tulo muuttaa elämää.
Tunnen todella suurta ahdistusta ja pelkoa, ahdistun esim. jos näen televisiossa synnyttämistä tai äitien kertovan elämästään.
Onko tämä normaalia? Onko tämä ohi menevää? Missä voin jutella tästä? Onko muilla ollut tälläistä nuoruudessa?
Ei teiniäiti mutta pelkää jo valmiiksi
2
170
Vastaukset
- OotkoVähänTyhmä
Kasva aikuiseks miehes kanssa, muute jäät yh-mammaks, joka katkeroituu yksinjäämisestä. Lopputulos on se, että mieheshän ei sulle penniäkään anna lapsesta, jota ei nää tai saa kasvattaa, joten elät loppuelämäs valtion tuilla ja kaikki vihaa sua.
- hattutemppu0005
Mina olin nuorena aivan varma etten koskaan hankkisi lapsia. Muutama suhde kaatuikin siihen, etta olin niin lapsi kielteinen.
Vuodet kuluivat, mieli muuttui ja kuviohin astui uusi mies, jonka kanssa lapsen teko tuntui turvalliselta , luontevalta.
Anna ajan kulua, keskity muihin asiohin (opiskelu / tyo) ja palaa pohtimaan lapsen tekoa tuumaustauon jalkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata822443Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1951575- 1091475
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411391Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v601092- 56919
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻72916Gallup: Mikä ruoka kuuluu sinulla ehdottomasti juhannuksena ruokapöytään?
Juhannuksena ruoka on tärkeä osa juhlaa. Mittumaarina syödään hyvin, ehkä myös grillataan ja nautitaan juhlasta. Kats30771- 60767
- 41761