Ehdottaisin, että 110-tielle varsinkin raadelmaantien risteykseen olisi laitettava liikenneympyrä. Siinä risteyksessä on sattunut jo liian monta onnettumuutta.
Liikenneympyröitä lisää
6
291
Vastaukset
- Annan luvan
110 tie on niin harvakseltaan liikennöity, että Sorron risteykseen asti saa laittaa liikenneympyrät.
- Ystävällisesti hän
Joka tuollaisessa ympäristössä sössii, ei siinä paljoa liikenneympyrät auta. On jotain perustavanlaatuisesti vialla kuskissa jos ei tuosta selviä.
- juuri niin
no menkääs ajelemaan aamu 8:n aikaan ja yrittäkää väliin. Kyllä kai siinä jotain ongelmaa on, kun on niitä peltikolistelijoita ollut useamman kerran. Harvaliikenteisyydestä olen toista mieltä tiettyihin kellon aikoihin. Eli samaa mieltä ensimmäisen kanssa.
- Tenniscentteri
Onko Kurkelantie joku jousituksen testauspaikka, 110 tien sillan alla sekä ennen ja jälkeen liiottelematta sellaisia puolen metrin kuoppia, samanlainen ollut jo vuosia.
- samaa mieltä
Tuntuu, että ihmiset ovat siirtyneet motarilta takaisin 110- tielle. Tänä aamuna tosi kovat jonot! Liikenneympyrät kyllä tekisivät ajon nopeammaksi risteyksissä
- siellä toimia
liikennevalot voisivat monesti paremminkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512