Annettu pyhälle lehmälle lupa ajaa sinne parkkiin vaikka niitä parkkipaikkoja ihan riittävästi siinä ympäristössä. Ei siinä enää rakennusmiehet pidä autojaan joten sen tenniskentän voi ihan rauhassa sulkea autoilta.
Ensin tehdään KALLIS kenttä veronmaksajien rahoilla ja sitten sinne laitetaan autot parkkiin, onpa taas järkeä käytetty oikein urakalla. Ja kunnalla maata siinä mettän reunassa turhan panttina vaikka kuinka, sitä ei voi parkiksi laittaa ei sitten millään... pitäähän olla lyhyt kävelymatka autosta uimahalliin ettei vaan ne kengät kulu.
Että mua suututtaa katella tätä tuhlareitten touhua täällä, ei mitään järkeä välillä löydy mistään.
Tennispallokenttä pilataan!
ajatollah55
4
182
Vastaukset
- Vähän pihalla
Ja mistä tenniskentästä mahtaa olla kyse? Ei Aktia-areena vaan?
- sama juttu
uimahallin vierellä oleva
- katjuska
tosi likainen autojen jäljilta tuo kallis kenttä, ihmetellä pitää kun tyhjää täynnä ympärillä niin sinne pitää vaan jonkun ajaa peltilehmänsä?
Kyllä se parempi pelaajille olisi säästää kun sitä varten on perustettukin, miksi sinne sallitaan autolla ajo vaikka parkkia riittää kaikille ihan varmasti muutenkin?
Tuolleen sitä niitä verorahoja vaan ukataan täällä Kaarinassa ihan surutta. Tuntuu ettei millään ole enää väliä :(- katjuska
siis hukataan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043