onko teillä jätkillä samanlaisii ajatuksii? :D

just thinking xd

onks teil jätkil sellanen olo ikin ku näätte jonku tytön et "ääh ei mulla oo mitää mahdollisuuksia" ? :D

20

490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gwZ

      Oli. Nykyinen tyty-yde tuli juttelemaan niin ensimmäinen fiilis oli tyyliin että "Onko tää joku vitsi, miten toi voi olla kiinnostunut musta?"

    • just thinking

      aw sulost :D

    • Eiköhän kaikilla oo mahollisuuksia (: !

    • cupcakexoxo

      No oon tyttö, mut joo, on ollu :D luulen, et kaikil (;
      Mut ei kantsi koskaa tuomita itteensä, ennen ku saa mahiksen tms. (:
      Esim. aattelin, et mun ihastus ei koskaa vois tykätä must, mut tykkäs se (:
      Kaikki on mahdollist, huonol asenteel ei ainaskaa saa mitää, sen oon oppinu (;

      • nolikset...

        saan aina kenelta haluun


    • Uteliaspoika17

      Ajatteleeko sit tytöt noin? Miten arvostelette itsenne siihen toiseen verrattuna? onko ulkonäöllä kenties jotain merkitystä, vai mikä sen ratkaisee?

      • Stabilo

        KÄYTÖS! Tai sitten se on sellanen ittelle oikeanlainen luonne. Kaikista kamalimpia ovat YLEENSÄ jalkapalloilijapojat, joiden ego on yhtä iso, kuin sixpack. Ne 'jonnet' ja helarit on yleensä luonteltaan mukavimpia. Ulkonäkö on melkeimpä viimeisenä tärkeysjärjestyksessä.


      • 2+20

        Juu itellä ainakin oon huomannu esiintyvän tätä "se on nii komee ja lihaksikas nii ei se ikinä varmaa kelpuuttais tällasta epäurheilullista paskakasaa" jne.


      • tytttöö98

        Harmi kyl sanoo mut tytöt on mun mielest ainaki tosi ennakkoluulosia.. välillä tuntuu et monikaan mun kavereist ei haluu tutustuu kehenkään jätkään , jos ne ei heti oo niiden kritereiden mukasii.. mut tottakai on niit ihmisii jotka heti haluavat tutustuu luonteeseen, ite ainaki :) itellä kävi myös näi et tutustuin netis jätkään ja vast parin kk pääst suunillee se lähetti kunnon kuvan itest ja kyl se oli komee :)! ei komee tarkota et pitäs olla ylihintaset vaatteet pääl, sen kokonaisuus oli jtn niin


    • VOI KYLLÄ!!

      kyllä vain ja aika useinkin!

    • Indubitably

      Välistä joo

      • nolikset...

        jonnet ja helarit on parhaita


    • Kyllähän tuo on mielessä käynyt.

    • weeeiird

      no ite tyttönä 15.v kyl monesti mietin ku nään komeen jätkän et eii mitää mahdollisuuksii :p kuulen kyl monest kaupungil jätkien huutoi mun suht isoist rinnoist mut en ikin aattele jotenki et mullois mahdollisuuksii silti XD

    • Daiiih

      Njaa itte oon just tämmönen "epäurheilullinen paskakasa" niinkuin joku tuolla mainitsi :d mutta kyllä niitä tyttöjä on kavereina paljonkin ja koko ajan soittelemassa johonki koululle chillaa("swääg") jännä juttu et porukas tykkään olla monenki kaa mutten yksinkertasesti jaksa seurustella, tai tässä 13v iässä räpeltää jotaki turhaa niitten kaa. Haluan vain dataa koneella suurimma osan ajasta ja olla rauhas :D eksyin vissii taas aiheesta mut #jölö

    • meisterisi

      Aina

    • jepjeppp

      Joka päivä...

    • provosoitukaa

      Nykymaailmassa asiat vaan on niin että hyvännäköiset naiset ovat komeitten miesten kanssa ja päinvastoin. Ne ei kepilläkään heilauta meihin vähän huonommannäkösiin ihmisiin päin. Sit on myös koulutus taustaista valitsemista, hyväpalkkaiset bisnes ihmiset harvoin aivastavatkaan meihin perus duunareihin päin, jotka tosiasiassa pitää tämänkiin maan pyörät pyörimässä...

      Sit poikkeus on aina vahvistus sääntöön miehillä, Rahalla rumakin mies saa kauniin naisen. Ja hyvännäköiset naisethan tunnetusti yleensä ovat näotä golddiggereitä..
      Silti myönnän että on ihmisiä jotka menevät luonteen perässä, ja niin pitääkin olla niitä. Se poikkeus juuri vahvistaan yllä mainitun säännön..
      Saa provosoitua ja tuoda omat mielipiteet esiin.
      Itse voin sanoa kuuluvani täysin tähän vähemmän komeaan mies kastiin, ja olen ruumillisessa hanttihommassa töissä eikä yksikään hyvännäköinen nainen ole edes pieraissut minua päin, ellei ole ollut avun tarpeessa autonsa kannsa.. Olen siis auto-alan duunari..
      Ei muutakun provosoitukaa kauniit naiset tästä ja kertokaa että voitte rakastua vähemmän komeaan duunari jormaan jolla ei ole kylän komeinta sikspäkkia eikä kasoittain rahaa..!

      • 8+11

        sulla ei varmaan oo kamalasti naispuolisia kavereita?:D Anna pallejesi kuihtua, ei kukaan tarvi keittiöönsä toista ämmää. BITCH.


    • Kyllä vain

      Se tunne on päässä 24/7. Tytöt kiinnittää liika huomiota ulkonäköön!! (En tunne ketään joka ei kiinnittäis)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe