onko teillä jätkillä samanlaisii ajatuksii? :D

just thinking xd

onks teil jätkil sellanen olo ikin ku näätte jonku tytön et "ääh ei mulla oo mitää mahdollisuuksia" ? :D

20

456

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gwZ

Oli. Nykyinen tyty-yde tuli juttelemaan niin ensimmäinen fiilis oli tyyliin että "Onko tää joku vitsi, miten toi voi olla kiinnostunut musta?"

• just thinking

aw sulost :D

• Eiköhän kaikilla oo mahollisuuksia (: !

• cupcakexoxo

No oon tyttö, mut joo, on ollu :D luulen, et kaikil (;
      Mut ei kantsi koskaa tuomita itteensä, ennen ku saa mahiksen tms. (:
      Esim. aattelin, et mun ihastus ei koskaa vois tykätä must, mut tykkäs se (:
      Kaikki on mahdollist, huonol asenteel ei ainaskaa saa mitää, sen oon oppinu (;

• nolikset...

saan aina kenelta haluun

• Uteliaspoika17

Ajatteleeko sit tytöt noin? Miten arvostelette itsenne siihen toiseen verrattuna? onko ulkonäöllä kenties jotain merkitystä, vai mikä sen ratkaisee?

• Stabilo

KÄYTÖS! Tai sitten se on sellanen ittelle oikeanlainen luonne. Kaikista kamalimpia ovat YLEENSÄ jalkapalloilijapojat, joiden ego on yhtä iso, kuin sixpack. Ne 'jonnet' ja helarit on yleensä luonteltaan mukavimpia. Ulkonäkö on melkeimpä viimeisenä tärkeysjärjestyksessä.

• 2+20

Juu itellä ainakin oon huomannu esiintyvän tätä "se on nii komee ja lihaksikas nii ei se ikinä varmaa kelpuuttais tällasta epäurheilullista paskakasaa" jne.

• tytttöö98

Harmi kyl sanoo mut tytöt on mun mielest ainaki tosi ennakkoluulosia.. välillä tuntuu et monikaan mun kavereist ei haluu tutustuu kehenkään jätkään , jos ne ei heti oo niiden kritereiden mukasii.. mut tottakai on niit ihmisii jotka heti haluavat tutustuu luonteeseen, ite ainaki :) itellä kävi myös näi et tutustuin netis jätkään ja vast parin kk pääst suunillee se lähetti kunnon kuvan itest ja kyl se oli komee :)! ei komee tarkota et pitäs olla ylihintaset vaatteet pääl, sen kokonaisuus oli jtn niin

• VOI KYLLÄ!!

kyllä vain ja aika useinkin!

• Indubitably

Välistä joo

• nolikset...

jonnet ja helarit on parhaita

• Kyllähän tuo on mielessä käynyt.

• weeeiird

no ite tyttönä 15.v kyl monesti mietin ku nään komeen jätkän et eii mitää mahdollisuuksii :p kuulen kyl monest kaupungil jätkien huutoi mun suht isoist rinnoist mut en ikin aattele jotenki et mullois mahdollisuuksii silti XD

• Daiiih

Njaa itte oon just tämmönen "epäurheilullinen paskakasa" niinkuin joku tuolla mainitsi :d mutta kyllä niitä tyttöjä on kavereina paljonkin ja koko ajan soittelemassa johonki koululle chillaa("swääg") jännä juttu et porukas tykkään olla monenki kaa mutten yksinkertasesti jaksa seurustella, tai tässä 13v iässä räpeltää jotaki turhaa niitten kaa. Haluan vain dataa koneella suurimma osan ajasta ja olla rauhas :D eksyin vissii taas aiheesta mut #jölö

• meisterisi

Aina

• jepjeppp

Joka päivä...

• provosoitukaa

Nykymaailmassa asiat vaan on niin että hyvännäköiset naiset ovat komeitten miesten kanssa ja päinvastoin. Ne ei kepilläkään heilauta meihin vähän huonommannäkösiin ihmisiin päin. Sit on myös koulutus taustaista valitsemista, hyväpalkkaiset bisnes ihmiset harvoin aivastavatkaan meihin perus duunareihin päin, jotka tosiasiassa pitää tämänkiin maan pyörät pyörimässä...

Sit poikkeus on aina vahvistus sääntöön miehillä, Rahalla rumakin mies saa kauniin naisen. Ja hyvännäköiset naisethan tunnetusti yleensä ovat näotä golddiggereitä..
      Silti myönnän että on ihmisiä jotka menevät luonteen perässä, ja niin pitääkin olla niitä. Se poikkeus juuri vahvistaan yllä mainitun säännön..
      Saa provosoitua ja tuoda omat mielipiteet esiin.
      Itse voin sanoa kuuluvani täysin tähän vähemmän komeaan mies kastiin, ja olen ruumillisessa hanttihommassa töissä eikä yksikään hyvännäköinen nainen ole edes pieraissut minua päin, ellei ole ollut avun tarpeessa autonsa kannsa.. Olen siis auto-alan duunari..
      Ei muutakun provosoitukaa kauniit naiset tästä ja kertokaa että voitte rakastua vähemmän komeaan duunari jormaan jolla ei ole kylän komeinta sikspäkkia eikä kasoittain rahaa..!

• 8+11

sulla ei varmaan oo kamalasti naispuolisia kavereita?:D Anna pallejesi kuihtua, ei kukaan tarvi keittiöönsä toista ämmää. BITCH.

• Kyllä vain

Se tunne on päässä 24/7. Tytöt kiinnittää liika huomiota ulkonäköön!! (En tunne ketään joka ei kiinnittäis)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3482
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      27
      2159
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      83
      1985
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1530
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1421
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1368
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1344
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1297
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1217
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1055
    Aihe