onks teil jätkil sellanen olo ikin ku näätte jonku tytön et "ääh ei mulla oo mitää mahdollisuuksia" ? :D
onko teillä jätkillä samanlaisii ajatuksii? :D
20
490
Vastaukset
- gwZ
Oli. Nykyinen tyty-yde tuli juttelemaan niin ensimmäinen fiilis oli tyyliin että "Onko tää joku vitsi, miten toi voi olla kiinnostunut musta?"
- just thinking
aw sulost :D
Eiköhän kaikilla oo mahollisuuksia (: !
- cupcakexoxo
No oon tyttö, mut joo, on ollu :D luulen, et kaikil (;
Mut ei kantsi koskaa tuomita itteensä, ennen ku saa mahiksen tms. (:
Esim. aattelin, et mun ihastus ei koskaa vois tykätä must, mut tykkäs se (:
Kaikki on mahdollist, huonol asenteel ei ainaskaa saa mitää, sen oon oppinu (;- nolikset...
saan aina kenelta haluun
- Uteliaspoika17
Ajatteleeko sit tytöt noin? Miten arvostelette itsenne siihen toiseen verrattuna? onko ulkonäöllä kenties jotain merkitystä, vai mikä sen ratkaisee?
- Stabilo
KÄYTÖS! Tai sitten se on sellanen ittelle oikeanlainen luonne. Kaikista kamalimpia ovat YLEENSÄ jalkapalloilijapojat, joiden ego on yhtä iso, kuin sixpack. Ne 'jonnet' ja helarit on yleensä luonteltaan mukavimpia. Ulkonäkö on melkeimpä viimeisenä tärkeysjärjestyksessä.
- 2+20
Juu itellä ainakin oon huomannu esiintyvän tätä "se on nii komee ja lihaksikas nii ei se ikinä varmaa kelpuuttais tällasta epäurheilullista paskakasaa" jne.
- tytttöö98
Harmi kyl sanoo mut tytöt on mun mielest ainaki tosi ennakkoluulosia.. välillä tuntuu et monikaan mun kavereist ei haluu tutustuu kehenkään jätkään , jos ne ei heti oo niiden kritereiden mukasii.. mut tottakai on niit ihmisii jotka heti haluavat tutustuu luonteeseen, ite ainaki :) itellä kävi myös näi et tutustuin netis jätkään ja vast parin kk pääst suunillee se lähetti kunnon kuvan itest ja kyl se oli komee :)! ei komee tarkota et pitäs olla ylihintaset vaatteet pääl, sen kokonaisuus oli jtn niin
- VOI KYLLÄ!!
kyllä vain ja aika useinkin!
- Indubitably
Välistä joo
- nolikset...
jonnet ja helarit on parhaita
Kyllähän tuo on mielessä käynyt.
- weeeiird
no ite tyttönä 15.v kyl monesti mietin ku nään komeen jätkän et eii mitää mahdollisuuksii :p kuulen kyl monest kaupungil jätkien huutoi mun suht isoist rinnoist mut en ikin aattele jotenki et mullois mahdollisuuksii silti XD
- Daiiih
Njaa itte oon just tämmönen "epäurheilullinen paskakasa" niinkuin joku tuolla mainitsi :d mutta kyllä niitä tyttöjä on kavereina paljonkin ja koko ajan soittelemassa johonki koululle chillaa("swääg") jännä juttu et porukas tykkään olla monenki kaa mutten yksinkertasesti jaksa seurustella, tai tässä 13v iässä räpeltää jotaki turhaa niitten kaa. Haluan vain dataa koneella suurimma osan ajasta ja olla rauhas :D eksyin vissii taas aiheesta mut #jölö
- meisterisi
Aina
- jepjeppp
Joka päivä...
- provosoitukaa
Nykymaailmassa asiat vaan on niin että hyvännäköiset naiset ovat komeitten miesten kanssa ja päinvastoin. Ne ei kepilläkään heilauta meihin vähän huonommannäkösiin ihmisiin päin. Sit on myös koulutus taustaista valitsemista, hyväpalkkaiset bisnes ihmiset harvoin aivastavatkaan meihin perus duunareihin päin, jotka tosiasiassa pitää tämänkiin maan pyörät pyörimässä...
Sit poikkeus on aina vahvistus sääntöön miehillä, Rahalla rumakin mies saa kauniin naisen. Ja hyvännäköiset naisethan tunnetusti yleensä ovat näotä golddiggereitä..
Silti myönnän että on ihmisiä jotka menevät luonteen perässä, ja niin pitääkin olla niitä. Se poikkeus juuri vahvistaan yllä mainitun säännön..
Saa provosoitua ja tuoda omat mielipiteet esiin.
Itse voin sanoa kuuluvani täysin tähän vähemmän komeaan mies kastiin, ja olen ruumillisessa hanttihommassa töissä eikä yksikään hyvännäköinen nainen ole edes pieraissut minua päin, ellei ole ollut avun tarpeessa autonsa kannsa.. Olen siis auto-alan duunari..
Ei muutakun provosoitukaa kauniit naiset tästä ja kertokaa että voitte rakastua vähemmän komeaan duunari jormaan jolla ei ole kylän komeinta sikspäkkia eikä kasoittain rahaa..!- 8+11
sulla ei varmaan oo kamalasti naispuolisia kavereita?:D Anna pallejesi kuihtua, ei kukaan tarvi keittiöönsä toista ämmää. BITCH.
- Kyllä vain
Se tunne on päässä 24/7. Tytöt kiinnittää liika huomiota ulkonäköön!! (En tunne ketään joka ei kiinnittäis)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683