Onko kokemusta likkarin käytöstä? Mikä merkki hyvä. Määrän kanssa varmaan oltav tarkka ettei menetä kontaktia. Kiitos etukäteen.
Likuvoide
4
467
Vastaukset
- Potkupukukelkka
ID-Glide on ehdottomasti paras. Suosittelen lämpimästi.
- Max-Ppp
Liukkarin valinta riippuu vahvasti siitä, mitä aiot liukkarilla tehdä ja millaisesta tuntumasta pidät. Itse pidän sellaisesta, joka liukuu nitkahtelematta. Nitkahtelu tarkoittaa sitä, että välillä luisto loppuu ja pinnat tarttuvat hetkeksi toisiinsa. Jos on testeripullo niin asia on helppo kokeilla. Laittaa vähän liukkaria etusormen ja peukalon väliin ja puristaa sormet vastakkain. Hyvä liukkari on edelleen liukasta eli sormenpäät liukuvat puristuksesta huolimatta, huono liukkari lakkaa liukastamasta ja sormet takertuvat toisiinsa.
Yhdyntään ja sormetukseen niin edestä kuin takaa meillä on hyväksi huomattu Probe Classic Thick Rich, jota pitää tilata Iso-Britanniasta asti. Se vastaa koostumukseltaan ja tuntumaltaan aika hyvin pimpan omaa liukastetta ja on maultaan neutraalia. Vaikka nimi on Thick rich niin siitä huolimatta se on esimerkiksi Protex - merkkiseen kaupan hyllyltä löytyvään verrattuna huomattavasti nestemäisempää.
Fleshlightin kanssa Probe Thick Rich osoittautui liian löysäksi ja aiheutti nitkahtelua. Flesukan kanssa käytän Protexia. Jos tuntuma käy liian tahmaiseksi niin lisään hieman vettä ja taas suksi luistaa.
Anaaliseksiin ja anaalileluihin käytin ennen Glid ja käsivoide - yhdistelmää, mutta muuttivat Glidin koostumusta toisenlaiseksi ja sitten saatavuus loppui. Nykyään tilalla on 1:1 sekoitus Protexia ja Erioil hajutonta käsivoidetta. Käsivoide itsessäänkin toimii anaaliliukkarina, mutta Protexin ja voiteen yhdistelmä tuntuu paljon paremmalta ja kestää pidempään. Tämä sekoitus saattaa olla kondomeille haitallinen eli sitä ei pidä käyttää yhdynnässä.
Protex on sen verran halpaa tavaraa että sitä kannattaa kokeilla joka tapauksessa. Jotkut tykkäävät Glidin silicone oil mix tuotteesta, minä en.
Liukkaria harvemmin on ollut liikaa. Joskus kannattaa muuten kokeilla miltä tuntuu sormetus tai käteenveto lateksisen kertakäyttöhanskan ja liukasteen avulla. - jukoty
Kai tuo liukauden määrä vaikuttaa tuntumaan. On tunnuttava ihokontakti eikä vain vaseliinia naida.
- m-pp
Joudut itse kokeilemaan teille tai sinulle sopivan liukkarin. Nämä ovat lärvikohtaisia makuasioita eli mikä yhden mielestä on hyvä on toisen mielestä täysin p*ska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265