Olenko ainoa nainen, jota kiihottaa vertailu pienen peniksen ja ison peniksen välillä?
Minulla on siis fantasia, jossa luokseni tulisi kaksi miestä, joista toisella olisi ihan pieni penis, ohut ja lyhyt ns. nysä ja toisella poikkeuksellisen muhkea, paksu ja pitkä kalu. Ensin antaisin pikkupippelin nussia minua, mutta en saisi siitä mainittavaa nautintoa. Iskokaluinen mies seuraisi tätä aktia vierestä ilman housuja. Pian huomaisin hänen ison kalunsa kasvaneen täyteen mittaansa ja sojottavan kattoa kohti. Kiihottuisin tästä näystä valtavasti, minkä seurauksena pilluni supistuisi ja kastuisi ihan märäksi.
Turhautuneena pikkupippelisen miehen yritykseen komentaisin tämän pois sisältäni. Pikkupippeli ei millään malttaisi jättää kiihottunutta pilluani, mutta ei uskaltaisi vastustaa iskokaluisen miehen halua ja väistyisi syrjään. Pienikaluinen kuitenkin jäisi katselemaan, pieni nysänsä kovana, mitä seuraavaksi tapahtuisi.
Isokaluinen mies kommentoisi kiihottuneena, miten märkä pilluni on, ja vastaisin hänelle, että limaisuuteni johtuu hänen erektoituneen kalunsa näkemisestä. Aluksi isokaluinen työntäisi pilluuni kaksi sormeaan. Haukkoisin henkeäni ja huoahtaisin nautinnosta sanoen, miten ihanalta tuntuu saada sisälleen jotain niin paksua, että se tuntuu.
Isokaluisen työntyessäni pilluuni ja täyttäessän sen sekä pituus- että leveyssuunnassa alkaisin huohottaa kiihtyneesti ja huokaisisin, miten valtavan nautinnon hän minulle antaa. Tuntisin, kuinka hänen kova kalunsa vain kasvaisi sisälläni ja supisteleva pilluni ahmisi sitä kauheassa kiimassa. Kuvailisin ääneen, miltä hänen kova kullinsa täyttää pilluni ja miten taivaallisen hyvältä se tuntuu, ja hän kuvailisi miten ihanalta tuntuu nussia sellaisella kalulla minun liukasta, supistelevaa pilluani.
Pikkupippelinen mies turhautuneessa kiimassa vetelisi sormenpäillään kovettunutta pientä nysäänsä ja silmät kiiluen tuijottaisi meidän yhteistä nautintoamme.
Pieni penis vs iso penis
6
1986
Vastaukset
- nuorimies:
en tiedä jos olet ainut nainen. fantasiasi on melko kiihottavan kuulloinen, luulisin että todella minun kannalta :P
- ku nybgvf
minä kyllä tiedän että kysees ei ole nainen laisinkaan
- salaa hellämielinen
Kuulostaa kauhean ilkeeltä! Kyllä mä jättäisin ekan vaiheen kokonaan väliin :(
- fantasma
Sehän on vain fantasia :) En usko, että todellisuudessa kokisin tilannetta kiihottavaksi, en esim. ole valmis näkemään vaivaa tuon fantasiani toteuttamiseksi käytännössä. Se olisi väärin, koska silloin toimisin pahan, moraalisesti väärän himon pohjalta.
Fantasiatasolla olen sadomasokisti. Ehkä se on harvinaisempaa naisilla, en tiedä.
- nuorimies:
en olekkaan nainen. mutta voit ihastella fantasiasin minun kesken jos haluat :P
kokeile molempia samalla. ja päätä sit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi1373832Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä682711Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla492699Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi852483Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "332350Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1051468SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past821342Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm6381309Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday1631163Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611066