Eli mul on kipua rinnassa niiku keuhkoissa ei sydämmessä mutta niiku rinnan alueella... en pysty makaamaa selällää ku tuntuu et kylkiluut ja rintalasta puristais mun keuhkot rikki.. mua pelottaa ku luin Wikipediasta keuhkosyövän oireet ja ne muistuttaa vähä niitä :'( ja sit viel ku keuhkosyöpää sairastavien ennuste on huono...
Kertokaa mulle...APUA!!
10
75
Vastaukset
- awd..
Ilmestyikö yhtäkkiä? Voi olla, että jotain on niksahtanut. Itsellä käy samoin joskus, että hengittäminen on hankalaa kivun vuoksi. Yleensä lähtee pois itsestään esim. jos menee nukkuman kipu on lähtenyt aamulla. Jos se on jatkuvaa suosittelen lääkäriä.
- gvödlfbdkk
Ootko tervakeuhko?
Tuntuuko kipu kehon ympäri (tuntuuko että, yläkehon ympäri menisi esim. vanne joka puristaisi.)? Tuntuuko kipua yläselässä? Entä säteileekö kipu vasempaan käteen?
Jos kipu estää normaaleiden tehtävien suorittamisen ja/tai on jatkuvaa suosittelen menemään lääkärille.- -99tyttö
Se tuli iha sillee hiljattai ja en polta tupakkaa tai juo... yleensä se kipu tulee ku yritän just maata selällää mahallaa tai kyljellä. Päivisi koulussa ei mitää :/
Kuten yllä on jo sanottu, suosittelen lääkäriä.
- C6CV2
Äkkiä lääkäriin. Kaverilla oli samat oireet, ei tupakoinut, mutta keuhkosyöpä oli!
- Nou hätä (:
Ei sulla mitään keuhkosyöpää oo. Mullakin on ihan samaa lähes joka ilta. (:
- -99tyttö
Mikä tän sit aiheuttaa??
- Astmaatikko98
-99tyttö kirjoitti:
Mikä tän sit aiheuttaa??
Epäilisin, että kyseessä on astma. Kannattaisi käydä testaamassa, koska jos sulla on se, tarvit lääkityksen...
- Lääkäri
Astmaatikko98 kirjoitti:
Epäilisin, että kyseessä on astma. Kannattaisi käydä testaamassa, koska jos sulla on se, tarvit lääkityksen...
Aivan selvä tuberkuloosi, nesteesä olet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763472
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t272139Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä831985Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191530- 281421
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261368Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71334Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671287Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101217Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531055