Eli mul on kipua rinnassa niiku keuhkoissa ei sydämmessä mutta niiku rinnan alueella... en pysty makaamaa selällää ku tuntuu et kylkiluut ja rintalasta puristais mun keuhkot rikki.. mua pelottaa ku luin Wikipediasta keuhkosyövän oireet ja ne muistuttaa vähä niitä :'( ja sit viel ku keuhkosyöpää sairastavien ennuste on huono...
Kertokaa mulle...APUA!!
10
124
Vastaukset
- awd..
Ilmestyikö yhtäkkiä? Voi olla, että jotain on niksahtanut. Itsellä käy samoin joskus, että hengittäminen on hankalaa kivun vuoksi. Yleensä lähtee pois itsestään esim. jos menee nukkuman kipu on lähtenyt aamulla. Jos se on jatkuvaa suosittelen lääkäriä.
- gvödlfbdkk
Ootko tervakeuhko?
Tuntuuko kipu kehon ympäri (tuntuuko että, yläkehon ympäri menisi esim. vanne joka puristaisi.)? Tuntuuko kipua yläselässä? Entä säteileekö kipu vasempaan käteen?
Jos kipu estää normaaleiden tehtävien suorittamisen ja/tai on jatkuvaa suosittelen menemään lääkärille.- -99tyttö
Se tuli iha sillee hiljattai ja en polta tupakkaa tai juo... yleensä se kipu tulee ku yritän just maata selällää mahallaa tai kyljellä. Päivisi koulussa ei mitää :/
Kuten yllä on jo sanottu, suosittelen lääkäriä.
- C6CV2
Äkkiä lääkäriin. Kaverilla oli samat oireet, ei tupakoinut, mutta keuhkosyöpä oli!
- Nou hätä (:
Ei sulla mitään keuhkosyöpää oo. Mullakin on ihan samaa lähes joka ilta. (:
- -99tyttö
Mikä tän sit aiheuttaa??
- Astmaatikko98
-99tyttö kirjoitti:
Mikä tän sit aiheuttaa??
Epäilisin, että kyseessä on astma. Kannattaisi käydä testaamassa, koska jos sulla on se, tarvit lääkityksen...
- Lääkäri
Astmaatikko98 kirjoitti:
Epäilisin, että kyseessä on astma. Kannattaisi käydä testaamassa, koska jos sulla on se, tarvit lääkityksen...
Aivan selvä tuberkuloosi, nesteesä olet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427