Olen 20v nuorukainen. Olen tietoisesti alkanut lihottaa itsenäni, en tiedä mistä se tulee mutta se kiihottaa minua. Olenkin lihonut jo 90kg painooon. Onko tämä normaalia, pitäisikö minun huolestua ?
Lihominen
5
525
Vastaukset
- JOooUo
Enemmistön mielestä ei varmaankaan normaalia ole. Mutta maailmassa on ties mitä
ihmeellisyyksiä kehonmuokkauksessa, joissa mennään äärimmäisyyksiin. Joku haluaa olla kehonrakentaja, joku haluaa maksimaaliset rinnat, jotkut laittavat implantteja ja ties mitä överiksi asti, leikkelevät kehonsa osia jotkut jopa amputaatioita. Maailmasta löytyy tuhansia ihmisiä jotka haluavat olla lihavia koska pitävät sitä kauniina joten heidän silmissään et varmasti ole epänormaali.
Nämä niinsanotut "normaalit" ihmiset jotka elävät tasapaksua elämäänsä päättävät yhteiskunnan normit, joiden perusteella muidenkin tulisi elää. Poikkeat joukosta niin olet silmätikku ja kadulla tuijotetaan monttuauki. Mikäli vain uskallat ryhtyä tuohon, tiedostat lihavuuden haittavaikutukset, mutta olet valmis hyväksymään ne, kestät ihmisten katseita ja ennenkaikkea hyväksyt itsesi ja ulkomuotosi niin anna mennä! On olemassa ihmisiä jotka tyykkäävät siitä kun paino nousee ja maha kasvaa. Itsekin tykkään kun painoni nousee ja maha kasvaa. Yhteiskunta ei ole vain niin suvaitsevainen, lihavuus tuomitaan terveysriskinä ja lihavia pidetään saamattomina laiskoina ihmisinä. Tämä ei ole totta kuitenkaan.
Minun mielestäni sinun kannattaisi miettiä hyvät ja huonot puolet tuosta lihomisesta ja siitä mitä muut ajattelevat. Jos tuo ei sinua haittaa niin anna mennä ja kasvata iso masu :)Tää on tosi kiihottava
http://www.youtube.com/watch?v=Mle97_HCr1cHauska löytää 4v takainen keskustelu:) onhan tuota tullut lihottua, tällä hetkellä painoa raapiat 130kg:)
- Anonyymi
Mites on nyt asiat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904262
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372475Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062191Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281927- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597- 291578
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881570- 771366