Useissa järjestöissä ja puolueissa pidetään syyskokoukset.
Puolueiden osalta olisi tärkeää, että kunnallisiiin luottamustehtäviin valitut esittäisivät toimintakertomuksen joka esim säännöt edellyttävät.
Näin ollen jäsenistö saisi tietoa siitä miten kunnassa toimitaan ja ainakin järjestömme yhdistys on tämän pyynnön esittäneet niille luottamushenkilöille, jotka ovat juuri sen yhdistyksen jäseniä MK
Syyskokoukset
6
96
Vastaukset
- Syyskokoontumaan
Ahah.
- siitä vaan
Ketä kiinnostaa? Tulee mieleen se Marxin veljeksen lausahdus"en halua kuulua yhdistykseen, joka huolii minut jäsenekseen".
Paljon on kärsitty vilua ja nälkää.. monessa mukana ja maksuja maksaen mutta mitä on sitten toiminta?
Lausuit oikein en minäkään mieluusti katso sellaista toimintaa jossa on varjohallitus ja rallakät asialla yhtäaikaa puhuen kun pitäisi hieman pysyä asiassa MKTodella vetoan että ihmiset ja politrukit heräisivät tekemään kysymysksiä ajoissa johon nyt on mahdollisuus eri järjestöjen ja puoluelimien kautta tehdä.
On myös nyt jopa invalidiliiton valtakunnallinen vaali ja mahdollisuus vaikuttaa äänestyksellä yhdistysten jäsenten joten katsokaa mitkä vastaa odotuksianneNoissa syyskokouksissa saisi martta käyttää sitä äänivaltaa ja tehdä esityksia eri tahoille sitä ennen kokoukseen MK
Lieksan seudun invalidit syyskokous on Lieksakodilla 22.11.2013 klo 13
Yhdistys on palkannut kotitalkkarin josta jäsenkirjeessä tietoa joka kattaa kaikenlaisia toimia jäsenten kotona.
Vammaisten päivä on 3,12, Liiku helposti liukkaalla.
Apuvälinemessut Tampereella 7-9-11.2013
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345598Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4912567JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51465Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271399En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171099Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7974- 62892
Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv4887Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv43873HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei194807