Yritättekö tehdä ihastustanne mustasukkaiseksi, onko tämä joku tapa selvittää onko tyttö ihastunut. Onko tämä siis yleinen ilmiö? Kysyn lähinnä 17- ja yli vuotiailta.
kysyn tätä uteliaisuudesta, en jaksa selittää tarkemmin, mutta selitän jos joku ihan välttämättä vaatii :I
pojat, kysymys
5
79
Vastaukset 5
En ainakaan minä tee niin. :)
- cupcakexoxo
Mäki vähän mietin samaa (:
Nimittäin mun ihastus on tehny semmosii juttui, mitkä o saanu mut hiiltymään totaalisesti.. :P mut sit tavallaan, tuntuu, et se ois jotenki kiinnostunu (:
Mut kummiski tekee asioita, jotka luultavasti on tarkottaa, et se ois ihastunu.. Valitettavasti vaa toisiin ihmisiin. ): - kkkkko
Tekevät jotkut, mutta se on typerää. Sinuna en lähtisi sellaisen mukaan, joka tahallaan on muiden kanssa jotta tulisit mustasukkaiseksi.
Esim. pari kaveria suutelee ja flirttailee toisten jätkien kanssa, jotta ihastus olisi mustasukkainen kun katsoo vierestä. Todella typerää. Jos joku jätkä olisi noin huomionhakuinen, saisi jäädä ilman mua kokonaan.- ap.
emmää puhunu noin radikaaleista keinoista:D lähinnä huomion suuntaaminen yleensä, tai jotain pientä. Reilusti pienempää kuin mistä sinä puhuit.
- kkkkko
Anteeks, luin väärinpäin. :D mutta tekevät jotkut pojatkin.
Esim. entinen ihastus yritti tehdä mut mustasukkaiseksi ja kävi painamassa ystävääni. Ja oikeasti halusi vain mun huomion. Sinne jäi se poika, täysidioottihan se oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341712
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2151110Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.171805Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.258612- 33561
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut11524- 187519
- 205507
- 41456
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18433