Onko kellään kokemusta kampaamo Jörö-Jukasta? Mainostaa Dulcia Avanced Ionene G käsittelyä, minkä pitäisi tuoda tuuheutta ja kestoa kampaukseen. Kannattaako kokeilla?
Onko Jörö-Jukka hyvä
11
3246
Vastaukset
- Jöröjukka veloittaa
myös yrityksen nimestä. Kallis paikka!
- Jörö-Jukka-rock
Liian kallis paikka - osaavat rahastamisen, muttei se takaa riittävän hyvää ammattitaitoa!
Kiertäkää kaukaa tällaiset "bisnes-naiset," jotka ovat vain ahneita, muttei ammattitaidoltaan yhtään sen kummempia kuin edullisemmat parturi/kampaamot.
- tuhlaus on tyhmää
Hyvä, mutta liian kallis. Leikkaus ja raidat muistaakseni yli 150e. Nyt sukulaiseni siistii latvat ilmaiseksi ja teen itse raitoja vaalennusaineella 10e, hyvin onnistuen !
- Sykkivä tere!
Jöpö-jukka on paras!
- henne
tähän asti paras on ollu Torni parturi-kampaamo, tuli minun suosikki. Iloinen palvelu , hiukset ihanat ;) sain mitä halusin hiuksille. Hintakaan ei törkeän kallis. Ei tullut pettymystä.
- Ja pyh
Harkitsin varmaan vuoden tuota Dulcia jne. käsittelyä, koska tiesin miten kallis Jörö Jukka on. Ajattelin sitten että hyvästä kannattaa maksaa, joten menin ja
otin ne mainoksen lupaamat "napakat kiharat". Tulos ei näyttänyt sen kummemmalta kuin tavallinen permanentti jonka olen ottanut aikaisemmin halvemmissa paikoissa, ja viikon päästä tukka oli yhtä suora kuin ennenkin eikä näyttänyt yhtään entistä tuuheammalta. Joissain muissa kampaamossa otetut permanentit ovat pysyneet jopa kuukausia.
Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta tuossa paikassa. - Naurettava place
Järjettömän kallis, ja ainakin miesten tukan leikkuu tuntuu tökkivän.
- paskaaako
eivät osanneet leikata kun ananaksen eli sivuilta vaan muodottomasti ylös asti siiliksi ja päälle vitunmoinen pehko. Malli oli valmiina päässä ja pyysin vain siistimään! ja tästä maksoin 35e, ei ikinä enää
- neverevertoo
Ainakaan miestentukkia ne ei osaa leikata.
Tuntuu että juuri miestentukista se kate otetaan.
Olen joutunut Jörö-Jukan jälkeen menemään suoraan toiseen parturiin.
Kallis. - Rouva1966
Kallis, mutta ihan normi kampaajat.
Ehkä joskus oli myös laadukas, mutta nykyään olisi jo vähän noloa käydä.
Kaipaa jotain uudistumista. - Jöröjörö
Jooh miehenä ei kannata kyseiseen puljuun astua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941749
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401553- 891356
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651025Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9894- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829