Olen 21v nuori naishenkilö ja olen avoliitossa 22v miehen alun kanssa. Aluksi suhteemme oli intohimoinen ja suorastaan leiskui. Nyt ajanmittaan mieheni on alkanut kärsiä jostakin sanoinkuvaamattoman rasittavasta ja inhottavasta, hänelle on kehkeytynyt jonkilainen "oikeus" saada hallita minun yksityiselämääni..esimerkiksi minun tekstiviestieni sisältö tai oikeastaan vastaanottaja/lähettäjä ovat asioita jotka hänen tulisi saada samalla sekunnilla tietää. Jos haluaisin lähteä kavereideni kanssa ulos, vaikka muutamalle oluelle tai muutenvain tekemään jotain "tyttöjen juttuja" niin joudun ensin käymään vakaan keskustelun minne milloin ja kenenkanssa olisin lähdössä.. eikö olisi mukavampaa jäädä kotiin kyhnyttämään ja katsomaan tvtä. Ja viimeinen kysymys on miksi? Tämä on alkanut noin puolivuotta sitten. (olemme olleet avoliitossa melkeimpä 1,5 vuotta) En tiedä onko hän epävama itsestään, minusta tai ylipäänsä meistä. Minä olen yrittänyt kysyä että onko tämä luottamuksen pulaa, mutta aina siittä hän suuttuu ja tiuskaiseen "kyllä mää luotan" Alkaapahan vain itseäkin rasittaa kun ei tiedä mitä voi tehdä. Minusta taas tuntuu että hän saa tehdä mitä haluaa koska ja kenenkanssa ilman että minä saan esittäää sille minkäänlaista mielipidettä. En haluaisi erota koska rakastan miestäni erittäin paljon mutta mitä tämä on ja miten tästä päästään vai päästäänkö.. :( Apua tämmöiseen onkelmaan?!
mitä tää tämmönen on? muilla kokemuksia?
3
295
Vastaukset
- peukkuja
Se ei vaan osaa käsitellä mustasukkaisuuden tunnetta, mutta ei sillä ole myöskään oikeutta tuohon kontrollointiin. Kaikki lähtee siitä, että sun miehesi myöntää olevansa mustasukkainen ja opettelee sietämään sitä tunnetta, sinä tietysti tukien ja ollen luotettava.
Millainen on miekkosesi itsetunto? Tuo voi johtua siitä ettei hän pidä itseään minään ja siksi pelkää että menettää sinut.
- Apua saa kun pyytää
Edellä mainitut mustasukkaisuus ja huono itsetunto kulkevat ains käsityksin,ja kyse luultavammin siitä.Hänen olisi mentävä mitä pikimmiten juttelemaan jollekkin,ei tiedä hyvää tulevaisuutta tollanen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768