mitä tää tämmönen on? muilla kokemuksia?

kirsikkatyttö10

Olen 21v nuori naishenkilö ja olen avoliitossa 22v miehen alun kanssa. Aluksi suhteemme oli intohimoinen ja suorastaan leiskui. Nyt ajanmittaan mieheni on alkanut kärsiä jostakin sanoinkuvaamattoman rasittavasta ja inhottavasta, hänelle on kehkeytynyt jonkilainen "oikeus" saada hallita minun yksityiselämääni..esimerkiksi minun tekstiviestieni sisältö tai oikeastaan vastaanottaja/lähettäjä ovat asioita jotka hänen tulisi saada samalla sekunnilla tietää. Jos haluaisin lähteä kavereideni kanssa ulos, vaikka muutamalle oluelle tai muutenvain tekemään jotain "tyttöjen juttuja" niin joudun ensin käymään vakaan keskustelun minne milloin ja kenenkanssa olisin lähdössä.. eikö olisi mukavampaa jäädä kotiin kyhnyttämään ja katsomaan tvtä. Ja viimeinen kysymys on miksi? Tämä on alkanut noin puolivuotta sitten. (olemme olleet avoliitossa melkeimpä 1,5 vuotta) En tiedä onko hän epävama itsestään, minusta tai ylipäänsä meistä. Minä olen yrittänyt kysyä että onko tämä luottamuksen pulaa, mutta aina siittä hän suuttuu ja tiuskaiseen "kyllä mää luotan" Alkaapahan vain itseäkin rasittaa kun ei tiedä mitä voi tehdä. Minusta taas tuntuu että hän saa tehdä mitä haluaa koska ja kenenkanssa ilman että minä saan esittäää sille minkäänlaista mielipidettä. En haluaisi erota koska rakastan miestäni erittäin paljon mutta mitä tämä on ja miten tästä päästään vai päästäänkö.. :( Apua tämmöiseen onkelmaan?!

3

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peukkuja

Se ei vaan osaa käsitellä mustasukkaisuuden tunnetta, mutta ei sillä ole myöskään oikeutta tuohon kontrollointiin. Kaikki lähtee siitä, että sun miehesi myöntää olevansa mustasukkainen ja opettelee sietämään sitä tunnetta, sinä tietysti tukien ja ollen luotettava.

• Millainen on miekkosesi itsetunto? Tuo voi johtua siitä ettei hän pidä itseään minään ja siksi pelkää että menettää sinut.

• Apua saa kun pyytää

Edellä mainitut mustasukkaisuus ja huono itsetunto kulkevat ains käsityksin,ja kyse luultavammin siitä.Hänen olisi mentävä mitä pikimmiten juttelemaan jollekkin,ei tiedä hyvää tulevaisuutta tollanen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      183
      2244
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      171
      1965
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      44
      1923
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      128
      1620
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      64
      1479
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      189
      1460
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1221
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      31
      1074
    9. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1063
    10. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      75
      1043
    Aihe