Miten te juoksutatte (liinassa) hevosianne? laitatteko sen juoksutusnarun hepan niskan takaa vaiko kuolainrenkaista? vai onko jotain muitakin tapoja?
Juoksutuksesta
5
166
Vastaukset
- ponihoitaja
Juoksutan irtona, eli ilman mitään liinaa.
- ----
Yleensä juoksutan niin että laitan liinan sisemmästä kuolainrenkaasta läpi ja kiinni uloimpaan (eli liina menee siitä turvan ali). Jos hevonen on kovin energinen, laitan liinan niskan yli.
Juoksutusdelta on tietysti yksi vaihtoehto, mutta itse en siitä tykkää yhtään. Delta heiluu liikaa hevosen liikkuessa ja nyppii kuolaimista.- hufy
eikös se ole juuri toisinpäin.? eli että se kuulu juuri ulompaaseen kuolainrenkaaseen se kiinnitysjuttu kiinni ja turvan alta sisemmän kuolainrenkaan läpi ? :o
- kiara
Irtona pienellä kentällä.
- Selssi
Juoksutan riimulla eli liina riimun sisemmän puoleiseen sivurenkaaseen. Tai irtojuoksutuksena kentällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741