Nk. Parantumaton astma onkin parannettavissa!

Kas kummaa!

Kvht-altistuksen aiheuttama "home-astma" on siitä tyyppiesimerkki jossa potilas leimataan mielenvikaiseksi vaikka vika lötyy aivan muualta kuin korvien välistä. Näin Lääketehtaat saavat enemmän pillereitä kaupaksi, turhien astma-lääkkeiden lisäksi vielä turhat psyyke-lääkkeet:
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/

http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/mhb-maitohappoprobiootti-bakteerit-pahkinankuoressa-vaiheittain-lyhyesti/mhb-kadonneiden-elamaa-yllapitavien-probiootti-bakteerienmhb-arvoitus-ja-homeiden-antibiootti/

25

1658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kapovek

      Maitohappobakteerit saattavat saada vatsan toiminnan tasoittumaan, mutta ei ne astmaan tehoa. Vaikkakin monella astmaa potevalla on myös refluksi, ärtyneen suolen oireyhtymä ja tms. vatsavaivoja. Astmaan on oikeat lääkkeet, jotka tuovat helpotusta ja parantavat elämän laatua.

    • Luomuhömpät

      Joo jOO. On käytetty luomutuotteet ja kaikki mahdolliset maitohappobakteerit ja kaikki närästyslääkkeet mitä nyt onkaan. EIPÄ vain auttanut. Jos LIEVÄ tulehdus näistä saattaa olla hyötyä. Pahensin vain tilannettani näillä kokeiluilla. VAIN OTETTU LÄÄKE AUTTAA.

      • toinen astmaatikko

        Mä oon kans kokeillut syödä kaikkia noita kolmea maitohappobakteeria, ei auttanut. Ja oon kokeillut myös vaikka kuinka montaa muuta kikkaa, ei auta mun astmaan mikään muu kuin kortisonisuihke. Tosin mulla ei ookaan kyllä mikään homeastma vaan ihan oikea diagnosoitu astma.


      • Käyttökelpoiset mhb-

        tuotteet on listattu tuolla sivulla. Suurinosa(80%) Suomessa myytävistä mhb-tuotteista on pelkkiä rahastus tuotteita!
        http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/mhb-maitohappoprobiootti-bakteerit-pahkinankuoressa-vaiheittain-lyhyesti/mhb-maitohappobakteeri-jauhe-ja-jauhekapseli-tuotteet-suomioikeat-probiootti-bakteerit/


    • Lyhyt aika 4kk!

      Eräällä potilas x.llä oli ollut migreeni neljäkymmentä(40) vuotta. Hän söi L-a, L-b ja Bif hyötybakteereita 4-kuukautta ja hän valitti että kun ei se migreenini parane noilla bakteereilla!
      Vastasin hänelle, että: Etkai sinä tosissasi usko että 40-vuoden vauriot elimistössäsi pystytään korjaamaan neljässä(4) kuukaudessa!? Kun nyt syöt noita po bakteereita 12--------18'kuukautta niin katsotaan sitten tilanne uudelleen.

      Limakalvojen parantaminen on hidasta puuhaa ja miksi se on hidasta puuhaa:
      -Mikroskooppisen pienillä bakteereilla ryhdytään parantamaan jalkapallokentän kokoista limakalvoaluetta-mitä arvelet, tapahtuuko paraneminen kuinka joutuin?

      Ja yksi seikka mitä tav. ihminen ei edes tule ajatelleeksi:
      -Kun astmasi on parannettu niin koko immuunipuolustus-järjestelmäsi on parannettu! Eli yksinkertaistettuna; kun parannat astmaasi, niin samalla korjaat huomaamattasi kaikki muutkin terveysongelmasi.

      Eli: Astma, oli se sitten homeastma tai jokin muu astma, niin syntymekanismi on prikulleen sama kaikissa: Limakalvojen lievä laaja-alainen tulehdus jota ei pystytä parantamaan lääkeantibiootilla, MUTTA pystytään parantamaan näillä 1.L-a, 2.L-b ja 3.Bif hyötybakteereilla joita astmatapauksessa on syötävä >>>>>>>>>>>>>2,5v.----- jopa 4vuotta.

      Ja maksaasi säästääksesi:
      Pyri saamaan päivittäinen energian tarpeesi 1/3 2/3 3/3 säännön mukaan:
      http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/mhb-maitohappoprobiootti-bakteerit-pahkinankuoressa-vaiheittain-lyhyesti/mhb-laihduta-itseasi-turvallisesti-tyydyttyneella-maitorasvallaoikein-seka-lihota-itseasi-turvallisesti-tyydyttyneella-maitorasvallaoikein-mita-lue-ja-yllaty/

    • jamppa-sami

      Siis tämä itsepintainen mainonta on jo huippu. Ei siinä maitohappobakteerit auta kun saa astmakohtauksen. Huonoa mainontaa, pitäisi tässä tapauksessa olla, että tukee astamalääkitystä, kun keho voi muuten hyvin. Mutta tästä tulee jyrääminen mieleen ja tuntuu kuin tässä oltaisiin peräpään toiminnasta vain kiinnostuneita.

      • Luetun ymmärtämisen

        vaikeus, vai osaatko edes lukea!!?
        Kerroppa poitsu mitä minä mainostan-Lehmänmaitoa-Valiota-Arlaa-Luontaistuotekauppiaita-Noita hyötybakteerituotteiden valmistajia-Niiden myyjiä-Vai mitä!?

        Rupea tuomaan tuoota mhb-tuotetta Englannista Suomeen kylmäkuljetuksena, niin lupaan että pääset heti tuon listan kärkeen-Eikä sinun tarvitse minulle maksaa senttiäkään-minä kun en mainosta mitään-Muhtta saat mhb-vertailulistalla väkisinkin ilmaista mainosta!

        Minulle on yks'hailee kuka noita myy, koska olen tutkija, enkä pillerikauppias-Jos nyt satut ymmärtämään mikä on Tutkija ja Pillerikauppias! Jos et ymmärrä niin pyydä äidiltäsi apua!

        Minä olen tehnyt 12-vuotta tutkimustyötä ilmaiseksi-Enkä todellakaan kaipaa kaltaistasi IDIOOTTIA arvostelemaan! Kuivaa korvantaustasi ja sitten kun sinulle kasvaa häpykarvoitus, niin voit arvostella po. hyötybakteeri-asioita!

        http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/mhb-maitohappoprobiootti-bakteerit-pahkinankuoressa-vaiheittain-lyhyesti/mhb-maitohappobakteeri-jauhe-ja-jauhekapseli-tuotteet-suomioikeat-probiootti-bakteerit/#Asidophilus_Plus_HealthAid


      • Nettihuuhaata
        Luetun ymmärtämisen kirjoitti:

        vaikeus, vai osaatko edes lukea!!?
        Kerroppa poitsu mitä minä mainostan-Lehmänmaitoa-Valiota-Arlaa-Luontaistuotekauppiaita-Noita hyötybakteerituotteiden valmistajia-Niiden myyjiä-Vai mitä!?

        Rupea tuomaan tuoota mhb-tuotetta Englannista Suomeen kylmäkuljetuksena, niin lupaan että pääset heti tuon listan kärkeen-Eikä sinun tarvitse minulle maksaa senttiäkään-minä kun en mainosta mitään-Muhtta saat mhb-vertailulistalla väkisinkin ilmaista mainosta!

        Minulle on yks'hailee kuka noita myy, koska olen tutkija, enkä pillerikauppias-Jos nyt satut ymmärtämään mikä on Tutkija ja Pillerikauppias! Jos et ymmärrä niin pyydä äidiltäsi apua!

        Minä olen tehnyt 12-vuotta tutkimustyötä ilmaiseksi-Enkä todellakaan kaipaa kaltaistasi IDIOOTTIA arvostelemaan! Kuivaa korvantaustasi ja sitten kun sinulle kasvaa häpykarvoitus, niin voit arvostella po. hyötybakteeri-asioita!

        http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/mhb-maitohappoprobiootti-bakteerit-pahkinankuoressa-vaiheittain-lyhyesti/mhb-maitohappobakteeri-jauhe-ja-jauhekapseli-tuotteet-suomioikeat-probiootti-bakteerit/#Asidophilus_Plus_HealthAid

        @luetun ymmärtäminen: Nuo nimettömät kotisivusi katsottuaan kuka tahansa ymmärtää, että et ole minkään lajin asiantuntija saati tutkija.

        Joten maitohappobakteeriasiaakin joudut harrastamaan palkatta.

        Älä siis esitä asiantuntijaa, -se on ihmisten harhauttamista.

        Harrastajakin voi tietenkin perehtyä johonkin asiaan niin perusteellisesti, että oppii perustelemaan asiansa oikein ja viittaamaa oikein asianmukaiseen tutkimuskirjallisuuteen.

        Sinun tekstejäsi noilla ilmoittamillasi sivuilla ei voi tällaisin perustein suositella.
        Teksti on sekavaa, samoin sivut.
        Omat ja kummin kaimojen henkilökohtaiset kokemukset voivat olla mielenkiintoisia, mutta mitään näyttöä mistään ne eivät ole.
        Oikea tutkija ei koskaan käyttäisi niitä perusteluna.

        Sinä myös yhdistelet asioita aivan mielivaltaisesti - "homeoire"-listasi on tästä vain yksi oiva esimerkki.
        Tee palvelus: Lopeta muiden neuvominen kun sinulla ei ole minkäänlaista pätevyyttä siihen. "Jamppa-samia" perusteetta idiootiksi haukkumalla leimaudut itse. Ja ennen kuin syydät samoja tolkuttomia nimittelyjä minun niskaani, kerron että itselläni on ikää, yliopistokoulutus ja hyviä kokemuksia probiooteista.


    • Mökinäijälle

      Kerropa lyhyesti minkä merkkinen maitohappobakteeri on parasta minulle uusi asia. Voin sitten muuttaa ruokavalioni ja jättää pois astma lääkkeet, keuhkojen laajentumaan annetut lääkkeet, verenpainelääkkeet , kolesteroli lääkkeen ja insuliinin. Nämä tulevat jo minulle niin kalliiksi, että haluan kokeilla tätä uutta asiaa. Olen joutunut joskus jättämään osan lääkkeistä ostamatta kun on niin kallista.

      • Koulutettu mummo

        Älä hyvä ihminen jätä pätevän lääkärin määräämiä lääkkeitä pois jonkin täysin epäpätevän nettikirjoittelijan mielipiteiden mukaan, jota ei saa vastuuseen hengenvaarallisista neuvoistaan!

        Kysy sosiaalitoimistosta neuvot siihen, milloin maksukattosi tulee vastaan ( saat sen jälkeen lääkkeesi maksutta) ja siihen, miten voit saada toimeentulotukea lääkekuluihin.


    • Hyötybakteeri

      Tällähetkellä paras, halvin ja monikäyttöisin on tuo linkin mhb-tuote1.
      Mhb-tuote2.olisi kova sana, mutta kun sitä ei tuoda vielä Suomeen-liekkö ongelma siinä että nämä po bakteerit ovat eläviä(=aktiivisia) hyötybakteereita ja ne pitää kuljettaa ja säilyttää viileässä. Ja normaalirahtina vei(=testasin) liian kauan aikaa(2-viikkoa!), eli po tuotteen kaikki bakteerit oliva kuolleet-eikä näistä ole mitään hyötyä kuolleina!
      Tuolla tauti'skaalalla ei riitä rasvaisista maito- ja hapanmaito-tuotteista saatavat h-bakteerit määrät riitä alkuunkaan, vaan joudut menemään mhb-purkille.

      Noista sairauksistasi:
      -Olet tyyppiesimerkki potilaasta jota lääketehtaat(lääketieteen avustuksella) rahastavat röyhkeästi ja kaltaisiasi löytyy Suomestakin pilvin pimein!
      -Lääkkeet joita et saa lopettaa kerralla ovat:
      a. -insuliini, vähentäminen on perustuttava todelliseen tarpeeseen.
      b. -verenpainelääkkeet joiden vähentäminen on perustuttava todellisiin vp-lukemiin-elikkä vp-lääkkeen annostusta vähennetään pikkuhiljaa portaittain v-paineen mukaan-(aika-arvio=3kk------12kk)!
      c.-vähennä/lopeta muita astma-lääkkeitä X-efektillä(aika-arvio=12vrk----------30vrk), MUTTA avaavaa lääkettä et saa poistaa käytöstä ennenkuin ne tosissaan käy tarpeettomaksi(aika-arvio=12kk------------36kk)!
      .
      Lääkkeet jotka lopetat VÄLITTÖMÄSTI:
      a. -kolesteroli-lääkkeet, koska sinulle ne ovat pelkästään haitallisia-jopa vaarallisia!
      Kysymäsi mhb-tuote:
      http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/mhb-maitohappoprobiootti-bakteerit-pahkinankuoressa-vaiheittain-lyhyesti/mhb-maitohappobakteeri-jauhe-ja-jauhekapseli-tuotteet-suomioikeat-probiootti-bakteerit/#Asidophilus_plus
      ....
      Varsinkin astmatapauksissa solukalvoille on saatavaTYYDYTTYNYTTÄ-maitoRASVAA, eli muokkaa elintapojasi:
      http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/mhb-maitohappoprobiootti-bakteerit-pahkinankuoressa-vaiheittain-lyhyesti/
      ...
      Huh, huh! Kuinkahan paljon kvht-altistuksella on vaikutusta sairauksiisi!? Testaa:
      http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/
      ...
      Sori! Ei se nyt kovin lyhyeen sopinnu!

    • nmÄKINÄIJÄ

      Kiitos vastauksesta. Maanantaina lääkäriin aika ja olen tulostanut kaikki nämä ja sitten käydään lääkärin kanssa läpi. Sittenpähän pääsen turhusta lääkestä.

    • ukillemaitohappoa

      Käytiin papan luona heitettiin roskiin kosteroli ja verenohennuslääkkeet ja disperiinit ja nitros. Ihmeteltiin miten terveelle ukille tehdiin kuukausi sitten pallolaajennus ja sitten kolesteroli ja verenohunnuslääkkeitä. Ei niit aikaisemminkaan ollut ukilla. Ja hengenahdistukseen määrätyt inhalaattorit. Kun kaikki hoituu ruokavaliolla. Otettiin papalle tästä linbkki voi käydä lukemassa.

      • Hengen vaarantamista

        @ukillemaitohappoa:
        Millä oikeudella otatte määräysvallan toisen ihmisen hoitoon?

        Se on lainvastaista myös silloin, kun kyseessä on omainen!

        Miten voitte väittää ukkia terveeksi, kun ette ole lääkäreitä?

        Oireettomuus ei aina tarkoita tervettä - sydänsairaudet ovat usein piileviä pitkään, koska kehittyvät hitaasti, monen vuoden tai vuosikymmenen kuluessa.
        Moni kuolee sydänkohtaukseen kuollut on sairastanut kauan sydäntautia tietämättään.

        Ei pallolaajennuksia terveille tehdä. Niitä tehdään mm. sepelvaltimotautia sairastaville, joilla tauti on kehittynyt piilevästä akuutisti henkeä uhkaavaksi.

        Maitohappobakteerit eivät missään tapauksessa aja samaa asiaa kuin lääkkeet, jotka sanot heittäneesi pois.
        Mainitsemasi lääkkeet on määrätty estämään hengenvaaran uusiutumisen.

        Itselläni on sairaus, johon tietyistä maitohappobakteereista koitui ratkaiseva apu. Mutta pitää tietää, mikä on niiden oikeaa käyttöä.

        Kaikki ei todellakaan hoidu ruokavaliolla. Koko ajatus on aivan hölmö.

        Sydänsairaita omaisiani hoitaessani noudatan ehdottomasti lääkärin määräyksiä. Yksi lähiomainen eli sydäntautiprofessorin ohjeilla satavuotiaaksi ja toinenkin - leikattu - on reippaasti yli kahdeksankympin.

        Auttakaa "pappaanne"kiireesti hankkimaan elintärkeät lääkkeensä takaisin, ennen kuin käy huonosti!
        Ja korvatkaa hänelle poisheitettyjen hinta.


    • Puoskarikuriin

      Stentti tukkeutuisi ja siitä seuraisi kuolema, jos ei käytä noita yllämainittuja lääkkeitä ja sinä voisit miettiä mitä on kuolemantuottamus. Tämä maitohappopelle voisi lopettaa tämän yleistämisen. Järkyttävää ja vastuutonta toimintaa puoskaroida täällä.

    • Lääketehtaiden puos-

      karipellet(tk.n lääkärit ja muut pillerikauppiaat) kirjoittaessaan potilaille turhia ja hengenvaarallisia kolesterolilääkkeitä(statiineja) siirtävät lääketehtaiden vastuun potilaiden kuolemisesta itselleen kirjoittaessaan lääkereseptin allekirjoituksellaan ja leimallaan varustettuna. Ei ole ihme, että he ovat paniikissa ja vihamielisiä idiootteja todellisia potilaita auttavia kohtaan!

      Lääketehtailta tosi näppärä konsti siirtää vastuu itseltään lääkereille!

      Vahinko vain, että ne rehellisetkin lääkärit joutuvat syntipukeiksi näiden PILLERIEN JAKAJIEN JA MAINOSTAJIEN TAKIA!

    • ravinto.

      "Astmaa sairastavat lapset, joiden veressä on D-vitamiinia alle 75 nmol/l, ovat alttiita pahoille astmakohtauksille, ilmenee Pittsburghin lastensairaalan tutkimuksesta. Yhdysvaltain terveysvirasto (National Institutes of Health, NIH) rahoitti tätä tutkimusta, joka tehtiin San Juanissa, Puerto Ricon pääkaupungissa, leveysasteella 18, jossa aurinko paistaa paljon ja korkealta. Tiedot tukevat muita tutkimuksia ja käytännön kokemuksia astman D-vitamiinihoidosta. Seerumin D-vitamiinin pitoisuus (S-D-25) tulisi mitata ja nostaa 125–150 nmoliin/l. Siihen voidaan tarvita D-vitamiinia jopa 100–150 mikrogrammaa päivässä."
      http://www.tritolonen.fi/index.php?page=news&id=2395


      Astma ja D-vitamiini:
      D-vitamiinia pitää syödä niin paljon, jotta veren D-vitamiinipitoisuus nousee luonnolliselle (kesäauringon nostamalle) tasolle, joka on keskimäärin 125 nmol/l. Lukuisten tutkimusten valossa tämä tarkoittaa vähintään 50µg D-vitamiinia päivässä. Yleensä 100µg ja jopa enemmänkin, jos on isokokoinen ihminen. Pienille lapsille hiukan vähemmän.


      Do you or someone you know have asthma? Recent research shows that vitamin D can reduce the number of asthma attacks for children and adults. To learn about vitamin D and asthma take a look at our patient friendly health summary:
      http://www.vitamindcouncil.org/health-conditions/asthma/


      How much vitamin D to take?
      The Vitamin D Council recommends that healthy children should take 1,000 IU (25µg) of vitamin D a day for every 25 lbs (11kg) of their weight. So for example, if your child weighs 50lbs (22kg), he or she should take 2,000 IU (50µg) of vitamin D. This amount is higher than has been used in research studies with children with asthma. So it isn’t known if this amount is helpful for children with asthma, though it is unlikely to do any harm.

      For adults, the Vitamin D Council recommends taking 5,000 IU (125µg) of vitamin D a day. This amount hasn’t been tested on adults with asthma, though taking up to 10,000 IU (250µg) of vitamin D a day is unlikely to do any harm.

      For pregnant mothers, the Vitamin D Council recommends 6,000 IU (150µg) of vitamin D a day. How this affects the chances of your child getting asthma later in life isn’t known.

      http://www.naturalnews.com/033531_asthma_cures.html

    • ravinto.

      Joka toinen astma on ALLERGIAA.

      Astman, reuman ja suolisto-ongelmien takana ruokavalio – "Lääkärit antavat väärää tietoa"
      http://www.studio55.fi/hyvaolo/artikkeli.shtml/1624947/astman-reuman-suolisto-ongelmien-takana-ruokavalio---laakarit-antavat-vaaraa-tietoa

      Ruokavalio on parhaimmillaan lääkettä ja pahimmillaan sairauksille altistava. Ne, joilla on rohkeus kohdata itsensä, pääsevät hyvin eteenpäin. On myös niitä, jotka mieluummin jopa kuolevat kuin tekevät paranemisen edellyttämiä fyysisiä ja/tai psyykkisiä muutoksia. Ihmisessä on itsessään paljon sekä parantavia että tuhoavia voimia.

      Nykylääketieteessä tutkitaan vain lääkkeitä, jotka voidaan patentoida ja jotka tuovat rahaa. Bisnes se on kuin kannattaa ja erityisesti juuri lääkebisnes. Käyttäkööt lääketehtaat mitä tahansa lipevää sanahelinää. Totuus on, että niiden valmistamien lääkkeiden tavoiteltu vaikutus on tuottaa lääkeyhtiölle liikevoittoa ja sitähän ne tahkoavat vuosi vuodelta aina enemmän ja enemmän, vaikka kansa ei tervehdy mitenkään. Haittavaikutukset eivät haittaa.

      Suomi on täysin kehitysmaa, kun ennaltaehkäistään tai hoidetaan eri sairauksia ravinnolla ja korjaamalla ravintoainepuutokset. Niinpä lääkärikoulutuksessa onkin pitkään, siihen sisältyvässä yhden opintoviikon laajuisessa ravitsemustieteen osiossa käytetty Leipätiedotus ry ja kulutustavarajätti Unilever Oy:n kustantamaa virallista ravitsemusoppia, jolle ei ole vaihtoehtoa. Vastavirtaa kulkevia tutkijoita ja lääkäreitä on pidetty tärähtäneinä kummajaisina ja vastuuttomina kansankiihottajina.
      http://samisundvik.com/2013/09/13/viralliset-ravitsemussuositukset-nain-elintarviketeollisuus-meita-ohjaa/

      Tuloksekkainta terveydenhuoltoa on ennaltaehkäisevä. On harmillista, että julkisuudessa levitetään mm. VRN:n toimesta yksipuolista ja perätöntä tietoa ravinnosta ja ravintolisistä aiheuttaen sekaannusta ja turhaa huolta kuluttajien keskuudessa.

      Koululääketieteellä on paikkansa, mutta niin kauan kun ravitsemuksen ja kokonaisvaltaisen hoidon merkitystä ihmisen hyvinvoinnille ei tunnusteta, ovat koululääketieteen lääkärit melko kyvyttömiä auttamaan ihmisiä lukuisissa eri sairauksissa ja siten tuleekin hoidetuksi vain oireita, eikä potilas parane.

      Lääkäri Olli Sovijärvi. Autoimmuunisairauksiin kuuluu muun muassa kilpirauhasen tulehdus, haavainen paksusuolentulehdus, astma, Crohnin tauti, nivelreuma, MS-tauti, psoriasis ja keliakia.
      http://www.katsomo.fi/?progId=170109 (kesto 30min)

      Prosessoitu maito, viljojen gluteeni, sokeri, keinomakeutusaineet, prosessoidut kasvirasvat (margariinit ja kasvirasvakermat) ja lisäaineet. Ne kun jättää pois, rauhoittuu vatsa aika monella.

      Viljat ja/tai maitotuotteet pois 4-8 viikoksi. Kokeile kumpi oireet aiheuttaa. Voi olla, että kumpikaan ei sovi.

      Jos jopa kolmasosa suomalaisista kärsii vatsa- ja suolisto-oireista tai muista ongelmista joissa viljojen välttäminen auttaa, niin sinä voit olla niistä yksi. Lisäksi viljojen gluteiini (vehnä, ruis ja ohra), peruna sekä maito tuottavat limaa elimistöön, joka pahentaa allergioita, astmaa, infektioita, lasten korvatulehduksia ja reuman oireita.
      http://personal.inet.fi/koti/remeli/viljat.htm

      Maitotuotteet ovat monella yksi keskeisistä syistä suolisto-oireisiin, allergioihin, astmaoireisiin sekä erilaisiin iho-ongelmiin. Maitotuotteiden eliminointi helpottaa usein näitä oireita, ja moni vuosia oireista kärsinyt pääsee pysyvästi eroon sekä ongelmasta että lääkityksestä. Lisäksi maitotuotteet keräävät limaa ja ovat usein merkittävänä tekijänä kroonisissa ylähengitystieinfektioissa.
      http://personal.inet.fi/koti/remeli/kalsium.htm


      Uuden tutkimuksen mukaan rittävä D-vitamiini helpottaa astmaa. Se esimerkiksi parantaa keuhkojen toimintakykyä ja astmahoidon tehokkuutta. Lihavilla lapsilla on vielä enemmän puutetta D-vitamiinista kuin hoikilla.
      http://www.tohtori.fi/?page=3509935&id=0546887


      Astman oireet lievenevät ja infektiot jäävät pois. Nyt uudet tieteelliset tutkimukset vahvistavat, että riittävä (ei 10µg) D-vitamiinilisä on todella tarpeen sekä lapsi- että aikuispotilaille. Mitä enemmän veressä on D-vitamiinia, sitä lievemmät ovat oireet ja sitä paremmin lääkitys auttaa, kertoivat amerikkalaisen National Jewish Health -instituutin tutkijat American Academy of Allergy, Asthma, and Immunology -kongressissa.
      http://terveyshymy.fi/tohtori-tolonen/d-vitamiini-auttaa-astmassa

    • Ruokavalio

      Surkuhupaisaa, kun elintapoja muuttamalla ja ruokavaliolla saa hoidettua astman, psoriasiksen, diabeteksen, kolesterolin, kilpirauhasen liikia- tai vajaatoiminnan, reuman yms.

      • ruokavalio

        Kannattaa kokeilla ravintoa

        tai

        sitten voi vaan kärsiä.

        Sillä se lähtee, millä on tullutkin ei ruokavaliolla ja korjaamalla ravintoainepuutokset.


    • xbnmty

      surkuhupaisaa, kun elintapoja muuttamalla ja oikealla ruokavaliolla pääsee eroon tupakoinnista, alkoholin liiallisesta käytöstä, huumeista jne

    • Vai ei tk.n puoskari

      tapa potilaita!!!

      Tutkijan arkea:

      .................jatkuu linkissä.
      Esimerkki-tapaus 1.
      - Puoleeni kääntyi v.2007 äiti, jonka kahdeksan(8) kuukauden ikäinen vauva oli pahasti altistunut kosteusvaurio-homeiden toksiinille vakavin seurauksin. Lääkäri oli syöttänyt tälle vauvalle jo kuusi(6) antibiootti-kuuria ilman korvaavaa limakalvojen kolmea tärkeintä L-a, L-b ja Bif hyöty-bakteeri hoitoa! Tällaiselta lääkäriltä pitäisi poistaa lääkärin-oikeudet välittömästi!
      Esimerkki-tapaus 2.
      - Tapasin v.2007 noin viisikymmentä(50) vuotiaan pillerihumalassa olleen naishenkilön, jolle lääkäri oli määrännyt neljäkymmentäkolme(43) pilleriä/vrk!? Edellä mainittu henkilö näytti lääkkeensä ja kertoi oikein ylpeänä pillerihumalassa; lääkäri on määrännyt nämä lääkkeet hänelle!? Tällaiselta lääkäriltä pitäisi poistaa lääkärin-oikeudet välittömästi!
      Esimerkki-tapaus 3. =Törkeyden huippu:
      Törmäsin 9/2010 kaikkien aikojen törkeimpään tapaukseen: Potilas oli pahasti altistunut kosteusvaurio-homeiden toksiinille vakavin seurauksin. Lääkäri oli määrännyt ko potilaalle KOLMEN VUODEN (36 kuukauden!) antibiootti(!)-kuurin ilman korvaavaa limakalvojen kolmea tärkeintä L-a, L-b ja Bif hyöty-bakteeri hoitoa!
      Eli lääkäri hoiti potilaan sairautta antibiootilla, jonka oli aiheuttanut home-antibiootti!!
      Ko potilas ei olisi selvinnyt menehtymättä 3-vuoden antibiootti-kuurista!
      Herää kysymys: Onko tällaisella lääkärillä itsellään yhtään aivotoimintaa!!? Tällaiselta lääkäriltä pitää poistaa lääkärin-oikeudet välittömästi enenkuin hän tekee ruumiita!!!
      Julkisen terveydenhuollon heitteille jättämät potilaat-ei ole ihme kun he hädissään hakevat apua netissä!
      Linkki avutuu uuteen ikkunaan, tai uuteen välilehteen!
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9902940 Jatkuu linkissä..................................

      http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/08-09-2010-meijereiden-takia-maidon-kasittelyssa-on-vakava-terveysuhka-maidon-homogenointi-on-lopetettava-valittomasti/mhb-turhat-synteettiset-kemialliset-laakkeet-laaketieteen-kaikkien-aikojen-huijaus-nyt-kohteena-kosteusvaurio-homeen-toksiinille-altistuneet/

    • EVVK

      Sinun mielipiteilläsi ei ole enää mitään merkitystä täällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      112
      6699
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      55
      2844
    3. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      68
      1630
    4. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      58
      1339
    5. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1253
    6. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      114
      1047
    7. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      1030
    8. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      89
      947
    9. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      53
      864
    10. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      46
      853
    Aihe