ketä kiinnostaa joku wc-turnaus,kärpät voitti jo neljännen kerran peräkkäin ärrä-cupin!!
mitätön saavutus
12
1065
Vastaukset
- ~LaFemme
No World Cup of Hockeystä olen sattunut kuulemaan television välityksellä, vaikken sitä niin paljoa arvostakkaan mitä Jääkiekon MM-kisoja..
Ärrä-cupista taas en ole koskaan kuullutkaan??
Kärpistä olen joskus kuullut mainittavan. Nehän on se joku divarijengi sieltä Siikajoelta tai jostain??
No joo, arvailu sikseen.. Ei se kuitenkaan NIIN iso saavutus ole voittaa Ärräcup...- la pamme
AI ONKO SIIKAJOKI JOSSAIN VANTAAJOEN KUPEESSA???
- Joku
la pamme kirjoitti:
AI ONKO SIIKAJOKI JOSSAIN VANTAAJOEN KUPEESSA???
World Cup vaan on paljon kovempi turnaus kuin Ämmänkisat. Vaikeempi menestyä kun on parhaat pelaajat mukana.
Oulussa asuessa olen huomannut ettei kärppäfanit olekaan perillä mistään muusta kuin ketä kärpissä pelaa ja miten pelaa.
- arska
ai se junttijengi jostain poronmunien maasta? hyi helvetti. I pity the fool- aslak parka, onko kaamos pehmittänyt aivot vai poro purrut takaisin kun tuut tänne piipittämään homohuora juttujas
- arskan kaveri
Todella intellektuellia tekstiä. Varmaan mietit koko kahvitunnin kirjoitustasi, kunnes taas oli aika palata metallia hitsaamaan ja miettimään surkeaa elämääsi. P.S. Sanookohan sivistyssana "ironia" sinulle mitään?
- hauska provo
Ihan lystikäs juttusi:) Torstaina se taas alkaa. Kärpillä lienee kova porukka, mutta ei niin kova, että uusisi mestaruuden. Minun veikkaus. Enää on muuten turha puhua omista kasvateista. Ärrä-cupissakin oli tärkeä pelaaja uusi hankinta Eero Somervuori.
Somervuori taitaa olla x-Jokeri, joka ei saanut Hesassa peliaikaa ja pelasi itsensä "tähdeksi" HPK:ssa. Saattaa alun perin olla kyllä aloittanut luistelun Hämeenlinnassakin, mutta oli välillä Jokereissa penkin kuluttaja. Mutta tämä asiahan ei kuulu World Cup -keskusteluun, vaan SM -liiga juttuihin!
Kärppäfanienkin olisi syytä unohtaa viime kevät ja muistaa, että nyt lähdetään puhtaalta pöydältä. Kellään ei ole vielä pistettäkään.
Omat sympatiat oli etelässä asumisestani huolimatta Kärppien puolella, mutta ovat karisseet tuon mielettömän mestaruushehkutelun takia.
WORLD CUPISTA: Se on tärkein lätkäkisa, vaikka homma onkin pedattu täysiin USA-Kanada NHL mestaruusotteluksi. Onneksi Suomi sotki vähän niiden käsikirjoitusta. Ja ihan varma on, että mikäli Summasen jengi tekee superyllätyksen Stadissa juhlitaan torilla taas. Oulustakin kannattaa lähteä katselemaan.- etelän varis
meni äskeisessä otsikko ja nimimerkki sekaisin, mutta haitanneeko.
- Laura
Se vain, että mitä todennäköisimmin osa tännekin liiga-palstalle pistetyistä kirjoituksista ei ole ollut kuin provoja ja jopa Kärppävastaisia tarkoituksella, että osa tympääntyis jengiin niinkuin sinäkin olet nyt tehnyt. Itse tulen kannattamaan aina Kärppiä ja Ilvestä eikä se miksikään mistään muutu. Nyt sitten hehkutellaan täysillä Suomen voittoa Kanadasta ti-ke välisenä yönä :)
- etelän varis
Laura kirjoitti:
Se vain, että mitä todennäköisimmin osa tännekin liiga-palstalle pistetyistä kirjoituksista ei ole ollut kuin provoja ja jopa Kärppävastaisia tarkoituksella, että osa tympääntyis jengiin niinkuin sinäkin olet nyt tehnyt. Itse tulen kannattamaan aina Kärppiä ja Ilvestä eikä se miksikään mistään muutu. Nyt sitten hehkutellaan täysillä Suomen voittoa Kanadasta ti-ke välisenä yönä :)
Olet ehkä oikeassa...
Nyt jännätään Suomen puolesta ja sitten palataan kotomaan peleihin. Minä olen kannattanut aina HPK:ta. Torstaina Raksilassahan meidän jengit ottaa yhteen. Taitaa tulla hämäläisille käkeen :)
Se kun kerroin aikanaan kannattaneeni Kärppiä pitää paikkansa. Se pelasi samanlaista iloista hyökkäysvoittoista peliä, kuin Kerhokin.
Unohdetaan menneet niin provot kuin ylilyönnitkin ja koitetaan tehdä osaltamme SM-liiga keskustelusta tällä kaudella asiallista.
Mutta World Cupissa Suomi on jo nyt tehnyt historiaa ja pienen ihmeen. Ehkä ensi yönä tekee vielä isomman.
- Lätkänero
Niin, ja mitättömältä tuntuu Suomen WC-menestys myös sen rinnalla, että HPK sijoittui samaisessa Ärrä-cupissa neljänneksi.
- etelän varis
Herätkää oululaiset. Ti-ke välisenä yönä tehdään lätkähistoriaa.
Ketä kiinnostaa monesko HPK oli Ärrä-kupissa? Vielä vähemmän, voittiko pohjoisen Jokerit=Kärpät sen.
Näitä turnauksiahan riittää.
Koska haistoit minut HPK:n kannattajaksi niin sen verran sm-liigasta, että Kärppien Kerhosta ostama Somervuori pelaili varsin iloisesti yhden Niko Kapasen kanssa Hämeenlinnassa. Niin sen Kapasen, joka on mukana Suomen World Cup -joukkueessa. Ketä siellä on muuten Kärpistä?
- Super-Pekka
sm-liiga(sadomasokismi) on siis oikeesti niin syvältä!kuka jaksaa katooo jotain niin idioottimaista kuin sm liigaa.kaikki turnaukset missä on maajoukkueita ja missä todella OSATAAN pelata niin niitä jo jaksaakin kattoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818