Itse olen tällä hetkellä ihastunut yhteen uskomattomaan ihanaan tyttöön lukiossa, ja yritän saada hänen kanssaan katsekontaktin mahdollisimman usein esim. ruokalassa tai käytävällä, ja kun sen saan niin hymyilen oikein iloisesti hänelle ja se oma iloinen ja mahtava fiilis on aitoa, koska sen ihastuksen näkeminen saa aivan mahtavalle tuulelle! Vielä upeampaa on se, että kun ihastukseni vastaa katseeseeni hän hymyilee yhtä iloisesti takaisin, ja se fiilis on aivan upea silloin! :D
Mitä mieltä te olette, olisiko tuo tyttö ihastunut/kiinnostunut minusta? Hän moikkaa minua käytävällä aina kun menee ohi, vaikka itse en sattuisi häntä huomaamaan, niin hän silti huikkaa minulle "moi!" oikein iloisesti ja hymyilee (vaikka on kaveripiirinsä ympäröimänä), jolloinka teen samalla tavalla :)
Uskoisin, että tämä ihastukseni olisi kiinnostunut/ihastunut minusta ainakin sen perusteella, että lähes aina kun etsin hänet katseellani ja löydän hänet, niin hänkin katsoo minua jolloinka me hymyilemme toisillemme todella iloisesti :)
Kolmas juttu on, kun olin pyytänyt häntä pelaamaan koripalloa eikä hän ollut silloin ollut koneella koko päivänä ennen kuin illalla huomasi viestini, ja hän oli oikeasti todella pahoillaan ja pahoitteli moneen kertaan, että ei ollut huomannut viestiäni, voisiko tuo tarkoittaa, että hän olisi kiinnostunut tai ihastunut?
Kaikki alkoi siitä, kun tapasimme sattumalta koriskentällä ja hän viimein uskalsi tulla kysymään että haluaisinko pelata hänen kanssaan (itse olin niin ujo, että en uskaltanut kysyä :D), ja meillä oli aivan uskomattoman hauskaa ja hymyilimme koko ajan toisillemme :D Hänen kaverinsa lähti jo koululle, kun liikkatunti oli loppumassa n. 40 min päästä, mutta ihastukseni halusi jäädä pelaamaan kanssani, ja pelasimmekin niin pitkään kuin mahdollisesti ehdimme, ja se oli aivan upeaa! :)
Mitä mieltä te siis olette kertomani perusteella, olisiko tuo ihastukseni kiinnostunut/ihastunut myös minusta? :)
Onko ihastukseni myös ihastunut/kiinnostunut minusta? (17v)
40
1406
Vastaukset
- 17vpoika:)
Unohtui sanoa, että meillä on hämmästyttävän samanlaiset tavat elää elämää positiivisesti ja kiitollisena kaikesta, tosin hän ei tiedä sitä vielä minusta, koska en ole sitä ehtinyt kertoa vielä, mutta olen nähnyt hänen fb:sta, että hänellä on todella samanlainen ajatusmaailma! :D
Kiitos kaikille, jotka jaksoivat lukea tarinani ja niitä, jotka vastaavat kysymykseeni :)- 1+1
Go for it mate, rohkeana vaan pyydät kahville/syömään jonnekin :)
- neuvoja.
Joo, kyllä tuollainen käytös viittaa selvästi siihen, että tyttö on kiinnostunut sinusta, mahdollisesti jopa ihastunutkin :-) Samanlainen ajatusmaailma on iso plussa suhteen onnistumiselle :-) Pyydä häntä vaikka kahville koulun jälkeen :-) Siitä se lähtee :-)
Kiitos todella paljon teille molemmille, saitte nostettua minun fiilikset kattoakin korkeammalle pilviin asti!! :D
Toivon vilpittömästi kaikille muillekin ihastuneille todella paljon onnea, ja että kaikki menee onnellisesti! :) - 17vpoika:)
17vpoika:) kirjoitti:
Kiitos todella paljon teille molemmille, saitte nostettua minun fiilikset kattoakin korkeammalle pilviin asti!! :D
Toivon vilpittömästi kaikille muillekin ihastuneille todella paljon onnea, ja että kaikki menee onnellisesti! :)Pakko vielä lisätä, että te teette upeaa työtä kommentoidessanne tänne, 1 1 ja neuvoja., ette voi käsittää kuinka paljon iloa ja riemua viestinne toivat!! Olette aivan mahtavia ihmisiä!
- kumpamullakiolisjoku
Sä oot niin ihana poika :)
Haha kiitos paljon! :D Olen varma että löydät jonkun aivan varmasti jos vain oikeasti haluat sitä! :)
Päivitystä aloitusviestistäni, että olemme jatkaneet katsekontakien pitoa, ja olen jopa uskaltanut mennä puhumaan hänelle livenä sekä sitä ennen facebookissa.
Vaikka olenkin itsevarma tyyppi, niin kun menin kysymään häneltä ihan kouluun liittyvää asiaa (jonka olisin voinut kysyä moneen otteeseen kavereiltanikin aikaisemmin), niin yllätyksekseni ääneni tärisi puhuessa ja kaikki ajatukset kaikkosi mielestä! :D Hätäilin ilman syytä vaikkei mitään kiirettä mihinkään edes ollut. Vaikka olen tuntenut jo yli 4 vuotta yhden opettajan, niin siinä tilanteessa en millään edes muistanut hänen nimeään vaikka kuinka yritin saada sen mieleeni! Ei siinä sitten mitään, häntä tuntui naurattavan ja itseäkin alkoi naurattamaan, jonka jälkeen sain kysymykseni viimein esitettyä hänen avullaan ja siihen vastauksen, jonka jälkeen lähdin pois :D
Olen useaan otteeseen pyytänyt häntä urheilemaan yhdessä, mutta hänellä on todella kiire koulussa, joten vielä ainakaan se ei ole onnistunut, toivottavasti joskus lähitulevaisuudessa! :) Haluaisin puhua hänelle kahden kesken ja kertoa miten uskomattoman ihana ihminen hän on, tulisin katumaan koko elämäni ajan jos en saa sitä sanotuksi hänelle!
Koskaan ei tiedä mitä huomenna tai tulevaisuudessa tapahtuu, joten neuvona teille kaikille, että jos teillä on joku ihana ihminen teidän elämässä, niin älkää viivytelkö sen kertomista miten tärkeä se henkilö on teille. Kaikista kauheinta olisi se, että jos tuo henkilö sattuisi kuolemaan seuraavana päivänä, niin tulisitte aivan varmasti tuskailemaan koko elämänne miten ette koskaan uskaltaneet kertoa hänelle miten tärkeä ja uskomaton ihminen hän on!- 17vpoika:)
Pakko vielä lisätä, että tulee vieläkin niin huikea fiilis kun muistelen sitä tilannetta, kun tiistaina näin ihastukseni pitkästä aikaa taas (oli viikon pituinen syysloma, jolloin ei nähty toisiamme ollenkaan) koulun käytävällä, ja hän sanoi "Mooi!" oikein iloisesti ja vaikutti siltä, että hän oli vilpittömästi todella iloinen tavatessaan minut taas, kuten minäkin olin tavatessani hänet! :D
Ainut asia mikä meinaa harmittaa on se, että hänestä vaikuttaisi olevan kiinnostunut yksi toinenkin poika jollen ihan väärin ole asiaa tulkinnut. Yritän silti sen asian olla pilaamatta päivääni, vaikka joskus kun olen oikein alhaalla, niin harmittaa jos näen ihastukseni juttelevan hänen kanssaan. Vaikka se vaikeaa välillä onkin (onneksi ei usein), niin pyrin olemaan vilpittömästi vain oma iloinen itseni ja riemuitsemaan jokaisesta mahdollisesta hetkestä jonka saan jakaa ihastukseni kanssa! :)
Olisiko teillä rakkaat ihmiset mitään neuvoa tilanteeseeni? Kun olen huomannut, että joku toinenkin on saattanut kiinnostua ihastuksestani, niin oma ratkaisuni on ollut ruveta rohkeammaksi ja myös puhumaan ihastukselleni edes jostakin aiheesta (tikusta asiaa) ja tavoitteenani onkin nyt seuraavaksi kertoa miten uskomattoman ihana hän on, kunhan vain löytyisi sopiva aika ja paikka siihen :) - mr19
Pakko vielä lisätä, että tulee vieläkin niin huikea fiilis kun muistelen sitä tilannetta, kun tiistaina näin ihastukseni pitkästä aikaa taas (oli viikon pituinen syysloma, jolloin ei nähty toisiamme ollenkaan) koulun käytävällä, ja hän sanoi "Mooi!" oikein iloisesti ja vaikutti siltä, että hän oli vilpittömästi todella iloinen tavatessaan minut taas, kuten minäkin olin tavatessani hänet! :D
Ainut asia mikä meinaa harmittaa on se, että hänestä vaikuttaisi olevan kiinnostunut yksi toinenkin poika jollen ihan väärin ole asiaa tulkinnut. Yritän silti sen asian olla pilaamatta päivääni, vaikka joskus kun olen oikein alhaalla, niin harmittaa jos näen ihastukseni juttelevan hänen kanssaan. Vaikka se vaikeaa välillä onkin (onneksi ei usein), niin pyrin olemaan vilpittömästi vain oma iloinen itseni ja riemuitsemaan jokaisesta mahdollisesta hetkestä jonka saan jakaa ihastukseni kanssa! :)
Olisiko teillä rakkaat ihmiset mitään neuvoa tilanteeseeni? Kun olen huomannut, että joku toinenkin on saattanut kiinnostua ihastuksestani, niin oma ratkaisuni on ollut ruveta rohkeammaksi ja myös puhumaan ihastukselleni edes jostakin aiheesta (tikusta asiaa) ja tavoitteenani onkin nyt seuraavaksi kertoa miten uskomattoman ihana hän on, kunhan vain löytyisi sopiva aika ja paikka siihen :)Mutta tiedätkös, itse olen vielä hiukan ahtaammassa tilanteessa; en ole läheskään yhtä varma siitä että tyttö pitää minusta kuin sinä ja toisekseen minusta näyttää että hänellä on jo suhde aluillaan.. Pitäisi jonkun sortin salamasotaan lähteä kai.. Mutta tsemppiä, päivitä tilannetta edelleen.
- epävarma, niin epävarma
mr19 kirjoitti:
Mutta tiedätkös, itse olen vielä hiukan ahtaammassa tilanteessa; en ole läheskään yhtä varma siitä että tyttö pitää minusta kuin sinä ja toisekseen minusta näyttää että hänellä on jo suhde aluillaan.. Pitäisi jonkun sortin salamasotaan lähteä kai.. Mutta tsemppiä, päivitä tilannetta edelleen.
Hei mä satuin lukemaan tän ja ihan ahmin tätä sun kertomusta kuinka oot ihastunu ja niin positiivinen :) sori en nyt haluu ahistella ku tännekki ängin itteni..mut en malta oottaa ku päivität sun rakkaustarinaa tänne lisää :D
epävarma, niin epävarma kirjoitti:
Hei mä satuin lukemaan tän ja ihan ahmin tätä sun kertomusta kuinka oot ihastunu ja niin positiivinen :) sori en nyt haluu ahistella ku tännekki ängin itteni..mut en malta oottaa ku päivität sun rakkaustarinaa tänne lisää :D
mr19, toivon vilpittömästi onnea sinulle tilanteeseesi, toivottavasti kaikki menee hyvin!
Ei se todellakaan mitään haittaa, kiva vain jos kiinnostaa! En koe sitä ollenkaan ahdistavana! :D
Itse asiassa uusimmat tapahtumat olen kirjoittanut siihen sinun viestiketjuusi ("epävarma, niin epävarma"), joita en ole tähän edes laittanut, enkä edes tiedä viitsisinkö ;) Aika paljon olen kirjoittanut tänne, ja ainakin tällä hetkellä alkanut vähän epäilyttää että olenkohan liikaa paljastanut... :D Saa nähdä, itseäni ei niin haittaa näiden juttujen laittaminen tänne (varsinkin kun voi anonyymisti sen tehdä), mutta kun kyseessä on kuitenkin toinen henkilö myös, enkä tiedä hänen mielipidettään asiasta. Hankala tilanne minulle, toisaalta kuitenkin kaikki on niin anonyymia, että en usko tänne kirjoittamisesta olevan mitään haittaa :) Kyllä uskon, että jatkan tarinaani tänne heti kunhan on jotain kertomisen arvoista ;) - 17vpoika:)
mr19, toivon vilpittömästi onnea sinulle tilanteeseesi, toivottavasti kaikki menee hyvin!
Ei se todellakaan mitään haittaa, kiva vain jos kiinnostaa! En koe sitä ollenkaan ahdistavana! :D
Itse asiassa uusimmat tapahtumat olen kirjoittanut siihen sinun viestiketjuusi ("epävarma, niin epävarma"), joita en ole tähän edes laittanut, enkä edes tiedä viitsisinkö ;) Aika paljon olen kirjoittanut tänne, ja ainakin tällä hetkellä alkanut vähän epäilyttää että olenkohan liikaa paljastanut... :D Saa nähdä, itseäni ei niin haittaa näiden juttujen laittaminen tänne (varsinkin kun voi anonyymisti sen tehdä), mutta kun kyseessä on kuitenkin toinen henkilö myös, enkä tiedä hänen mielipidettään asiasta. Hankala tilanne minulle, toisaalta kuitenkin kaikki on niin anonyymia, että en usko tänne kirjoittamisesta olevan mitään haittaa :) Kyllä uskon, että jatkan tarinaani tänne heti kunhan on jotain kertomisen arvoista ;)Tässä jatkoa mitä olin kirjoittanut "Epävarma, niin epävarma":n ketjuun:
"Muutes, todella helppo minun tässä neuvoa kertomaan tunteistasi ihastuksellesi, kun itse olen samassa tilanteessa. Olin tässä ihan vasta kahden kesken ihastukseni kanssa ja juttelimme aika kauan kaikenlaisista asioista, mutta jo pelkästään niistä puhuminen oli niin haastavaa! Ajatukset kaikkosivat koko ajan päästä, suuta kuivasi ja silloinkin kun uskalsin katsoa häntä silmiin, niin pää meni taas sekaisin! Aivan uskomattoman ihana tyttö, oli tosi mukavaa jutella kun hänellä on niin samanlainen ajatusmaailma! Jälkikäteen itseäni huvittaa todella paljon oma jäätymiseni, normaalisti olen todella itsevarma ja rauhallinen, mutta hänen kanssaan jutellessa puheenaiheet ja kaikki muukin katoaa mielestä, hermostuttaa ja alan hätäilemään :D
Jäi siltä kertaa kertomatta tunteistani (en edes tajunnut, että se olisi ollut aivan täydellinen hetki kertoa), mutta ensi kerralla kerron varmasti! :)"
Eli oli vain huono päivä, kun aiemmin tuskailin että se toinen poika (jos oikein ymmärsin) yrittää iskeä ihastustani. Sain sen käsityksen, kun aiemmin tämän viikon alkupuolella (?) tulin kouluun ja se poika jutteli (tai ainakin yritti jutella) ihastukseni kanssa käytävällä, eikä ihastukseni edes tainnut kauheana katsoa häneen enkä nähnyt että olisi kertaakaan hymyillyt sille pojalle. Olin kävelemässä siitä heidän ohi, kun yhtäkkiä päätin kääntyä ja moikkasin nopeasti ihastustani ja jatkoin matkaani luokkaan. Luokassa istuessani näin oviaukosta, kun se poika tuli istumaan siihen käytävän penkille, ja katsoi ensin minua jonka jälkeen sitten vilkaisi sinne suuntaan missä ihastukseni oli ainakin äsken seissyt. Hän toisti ainakin pari kertaa vielä saman. Vastasin katseeseen aina kun hän vilkaisi minua, ja ainakin sain sen mielikuvan että hän ainakin tietää nyt, että olen ainakin kiinnostunut ihastuksestani.
Pahus kun meinaa hyvä fiilis kadota kokonaan, kun tuon äskeisen kirjoitin! En missään nimessä halua olla mustasukkainen tai muutenkaan "tukahduttava" ihastustani kohtaan, päinvastoin! Huonoina hetkinä on vain melko haastavaa pitää ajatukset positiivisina ja antaa mustasukkaisuuden olla myrkyttämättä ajatuksia. Olenkin todella iloinen, että noita huonoja hetkiä tulee todella harvoin! ;)
Tällä hetkellä siis uusin tapahtuma oli se, että pari päivää sitten juttelin ihastukseni kanssa pitkän ajan kahdestaan koulun jälkeen, ja se oli aivan mahtavaa vaikka hermoilinkin oikein kunnolla! :D
Ei hyvänen aika kun parin minuutin juttelu ihastuksen kanssa koulussa nosti omat fiilikset ihan huippuunsa! :D Hymyiltiin toisillemme todella iloisesti ja juteltiin kouluasioista, ja tällä kertaa uskalsin katsoa paljon enemmän silmiin ja olemaan rohkeampi! Ja parasta oli se, että kun tällä kertaa uskalsin katsoa silmiin enemmän, niin samalla päätin myöskin yrittää tulkita hänen katsettaan ja sitä mitä hänen silmänsä sanoivat, ja voin lyödä vaikka vetoa, että ainakin sillä hetkellä kun katsoin häntä, niin hänen silmissään näkyi lempeyttä/ihastusta kun hän katsoi minua!! Kun lähdin koulusta, niin olin kuin pikkupoika ja juoksin aivan riemuissani kotia kohti vesisateessa, ja loikin lätäköiden yli! Olisin heittänyt kärrynpyöriäkin matkan aikana, mutta en vielä osaa tehdä niitä :D Aloitan opettelemaan niiden tekemistä heti kun mahdollista! ;) En vain yksinkertaisesti voinut lopettaa hymyilyäni, oli niin mahtava fiilis! :D
- Ossi
Jeesusteippi hoitaa homman kotiin. Olen varma siitä.
Kokeile. Ja jos et osaa tyyliä, kysy Miialta. Hän tietää, kuinka käyttäytyy ihminen, joka inhoaa itseänsä. Hän nimittäin inhosi itseään. Hän suorastaan vihasi itseään. Kaikki, mitä hän teki ja toimi, oli oppikirjan mukainen tapa toimia, kun tuntee SUURTA inhoa nimenomaan itseään kohtaan.
Kukaan ei muuten toimi niin tuntematonta ihmistä kohtaan, jos hiukankaan itsestään välittää! - epävarma, niin epävarma
Voi miten suloista :3 tuli itsellekki niin hyvä mieli kun luin ton :)
Ihana kuulla(tai oikeastaan lukea)kun pojatkin ihastuessaan käyttäytyvät just noin. En oo ennen tiennyt et pelkästä tytön katseesta poika sekoo ihanasti ja iloitsee siitä kuin olisi saanut suuren potin rahaa :) harmi vaan et pojat ei tee niin tytön nähden..
Mut tosi ihanasti kirjotit/kuvailit tunnettasi! Oon onnellinen sun puolesta :)) - epävarma, niin epävarma
Voi miten suloista :3 tuli itsellekki niin hyvä mieli kun luin ton :)
Ihana kuulla(tai oikeastaan lukea)kun pojatkin ihastuessaan käyttäytyvät just noin. En oo ennen tiennyt et pelkästä tytön katseesta poika sekoo ihanasti ja iloitsee siitä kuin olisi saanut suuren potin rahaa :) harmi vaan et pojat ei tee niin tytön nähden..
Mut tosi ihanasti kirjotit/kuvailit tunnettasi! Oon onnellinen sun puolesta :))Koskahan alatte seukkaa muuten? ;)
Koskahan alatte seukkaa muuten? ;)
Minulle tuli taas aivan mahtava fiilis kun luin sun kommenttisi, kiitos todella paljon siitä!! :D Olin siinä tilanteessa niin iloinen, että kyllä sen luultavasti huomasi, että olin onnesta sekaisin ;)
En ole koskaan ennen ollut tässä tilanteessa ennen, ja tällä hetkellä tuntuu siltä, että en viitsisi hirveästi häiritä häntä, kun hänellä on nyt todella raskas kouluviikko menossa, mutta jos sopiva paikka tulee kahden kesken juttelulle, niin haluisin ehdottomasti kertoa miten ihana hän on! :) - epävarma, niin epävarma
Minulle tuli taas aivan mahtava fiilis kun luin sun kommenttisi, kiitos todella paljon siitä!! :D Olin siinä tilanteessa niin iloinen, että kyllä sen luultavasti huomasi, että olin onnesta sekaisin ;)
En ole koskaan ennen ollut tässä tilanteessa ennen, ja tällä hetkellä tuntuu siltä, että en viitsisi hirveästi häiritä häntä, kun hänellä on nyt todella raskas kouluviikko menossa, mutta jos sopiva paikka tulee kahden kesken juttelulle, niin haluisin ehdottomasti kertoa miten ihana hän on! :)Kerro jo tänään! Laita vaikka viestiä ja kerro miten ilahduit kun hän hymyili sinulle :)
Minäkin kerran laitoin sellasen viestin mun ihastukselle ja hän ilahtui siitä :D - 17vpoika:)
Kerro jo tänään! Laita vaikka viestiä ja kerro miten ilahduit kun hän hymyili sinulle :)
Minäkin kerran laitoin sellasen viestin mun ihastukselle ja hän ilahtui siitä :DHei, todella hyvä idea! :) Olisiko parempi jos kertoisin sen mielummin kasvotusten seuraavan kerran kun jutellaan kuin fb:n kautta?
Hei, todella hyvä idea! :) Olisiko parempi jos kertoisin sen mielummin kasvotusten seuraavan kerran kun jutellaan kuin fb:n kautta?
Miten vaan. Itse ainakin pitäisin facebookin kautta, mut tietty sen reaktion näkeminen olis parasta, jos siis ilahtuu voi myös pelästyä mut kunhan vaan jatkat hymyilemistä niin luulisin et hymyilee takas :))
Miten vaan. Itse ainakin pitäisin facebookin kautta, mut tietty sen reaktion näkeminen olis parasta, jos siis ilahtuu voi myös pelästyä mut kunhan vaan jatkat hymyilemistä niin luulisin et hymyilee takas :))
En ole vielä kertonut hänelle, kun haluaisin sen kasvotusten tehdä enkä ole pystynyt hänen kanssaan juttelemaan nyt pariin päivään :/
Vaikka en ole ihastustani nyt nähnyt, niin olen hänen pari kaveriansa nähnyt koulussa, jolloinka toinen heistä katsoi selkeästi minua pieni hymynkare suupielessä kun kävelin käytävällä, ja sen tilanteen jälkeen kun hän istui poikaystävänsä sylissä toisessa paikassa niin hän katsoi minua pitkään montakin kertaa. Katsoin takaisin ja yritin nähdä olisiko ihastukseni siinä jossain lähellä, mutta oli pakko lopettaa sinne päin katselu ja katsella aivan toisaalle, kun hänen poikaystävänsä alkoi yhtäkkiä tuijottamaan minua enkä halunnut, että hän olisi käsittänyt sen tilanteen väärin :D Sitten myöhemmin ihastukseni molemmat kaverit juttelivat jotain keskenään, ja se toinen tällä kertaa vilkaisi minua nopeasti ja hymyili.
Mitä teille tuli mieleen tuosta kertomastani? Itselleni tuli siinä tilanteessa semmoinen mielikuva, että ihastukseni olisi ehkä kertonut heille minusta, joko että minä olisin ihastunut hänestä tai jopa niin, että hän olisi ihastunut myös minusta :)
On tämä kyllä raastavaa, kun välillä (oikeastaan useimmiten) ihastukseni vaikuttaisi olevan kiinnostunut minusta, mutta nyt ihan vasta kun hän tuli tunnilta ja olin käytävällä, niin hän taisi nopeasti vilkaista minua ja meni juttelemaan kavereidensa kanssa, ja kun varovasti välillä uskalsin vilkaista niin en huomannut, että hän olisi katsonut minua, tosin en uskaltanut katsoa häntä joten saatoin missata montakin katsetta :D Merkitseekö se mitään, että keskustellessaan siinä kavereidensa kanssa hän asettui lopulta seisomaan siten, että oli naama ja rintamasuunta suoraan minuun päin?
Muutes , on pitänyt jo aiemminkin kysyä, että miten sinulla menee? :) - 17vpoika:)
En ole vielä kertonut hänelle, kun haluaisin sen kasvotusten tehdä enkä ole pystynyt hänen kanssaan juttelemaan nyt pariin päivään :/
Vaikka en ole ihastustani nyt nähnyt, niin olen hänen pari kaveriansa nähnyt koulussa, jolloinka toinen heistä katsoi selkeästi minua pieni hymynkare suupielessä kun kävelin käytävällä, ja sen tilanteen jälkeen kun hän istui poikaystävänsä sylissä toisessa paikassa niin hän katsoi minua pitkään montakin kertaa. Katsoin takaisin ja yritin nähdä olisiko ihastukseni siinä jossain lähellä, mutta oli pakko lopettaa sinne päin katselu ja katsella aivan toisaalle, kun hänen poikaystävänsä alkoi yhtäkkiä tuijottamaan minua enkä halunnut, että hän olisi käsittänyt sen tilanteen väärin :D Sitten myöhemmin ihastukseni molemmat kaverit juttelivat jotain keskenään, ja se toinen tällä kertaa vilkaisi minua nopeasti ja hymyili.
Mitä teille tuli mieleen tuosta kertomastani? Itselleni tuli siinä tilanteessa semmoinen mielikuva, että ihastukseni olisi ehkä kertonut heille minusta, joko että minä olisin ihastunut hänestä tai jopa niin, että hän olisi ihastunut myös minusta :)
On tämä kyllä raastavaa, kun välillä (oikeastaan useimmiten) ihastukseni vaikuttaisi olevan kiinnostunut minusta, mutta nyt ihan vasta kun hän tuli tunnilta ja olin käytävällä, niin hän taisi nopeasti vilkaista minua ja meni juttelemaan kavereidensa kanssa, ja kun varovasti välillä uskalsin vilkaista niin en huomannut, että hän olisi katsonut minua, tosin en uskaltanut katsoa häntä joten saatoin missata montakin katsetta :D Merkitseekö se mitään, että keskustellessaan siinä kavereidensa kanssa hän asettui lopulta seisomaan siten, että oli naama ja rintamasuunta suoraan minuun päin?
Muutes , on pitänyt jo aiemminkin kysyä, että miten sinulla menee? :)siis kysymys kuului -epävarma, niin epävarma- käyttäjälle :D On jo aiemminkin pitänyt useasti kysyä, mutta olen aina unohtanut!
siis kysymys kuului -epävarma, niin epävarma- käyttäjälle :D On jo aiemminkin pitänyt useasti kysyä, mutta olen aina unohtanut!
Ai multako sä kysyit? :D
Tosi ihanaa ku aattelit kysyä :3 piristit mua..
No tällä hetkellä en osaa sanoa. On ylä ja ala mäkiä. Koitan vain elää päivä kerrallaan ja muistaa olla positiivinen :)
vaikeetahan se välillä on kun tuntuu ettei kukaan ole ihastunu muhun...
Entä sä? Mitä sulle kuuluu? :) - 17vpoika:)
Ai multako sä kysyit? :D
Tosi ihanaa ku aattelit kysyä :3 piristit mua..
No tällä hetkellä en osaa sanoa. On ylä ja ala mäkiä. Koitan vain elää päivä kerrallaan ja muistaa olla positiivinen :)
vaikeetahan se välillä on kun tuntuu ettei kukaan ole ihastunu muhun...
Entä sä? Mitä sulle kuuluu? :)Joo :D Tosiaan piti jo aiemminkin kysyä, mutta aina se jotenkin unohtui! :P Eli eikö ole edennyt asiat ihastuksesi kanssa? Nuo ylä- ja alamäet on kyllä tuttuja itsellenikin, tosin melko helposti osaan nykyään kääntää huonot hetket ja päivät hyviksi, tosin ei se aina niin helppoa ole ;) Olen aivan varma, että kunhan vain olet oma ihastuttava itsesi sekä rakastat sekä hyväksyt itsesi sellaisena kuin olet, niin taatusti joku ihana ihminen huomaa ja ihastuu sinuun! Aiemmin puhuin siitä vetovoiman laista, ja siinä yksi tärkeä asia on se, että ensin sinun pitää oppia rakastamaan ja kunnioittamaan itseäsi (ei itserakkaalla tavalla), jonka jälkeen myöskin muutkin ihmiset rakastaisivat ja kunnioittaisivat sinua :)
En vieläkään lakkaa kokonaan ihmettelemästä että tuo toimii! Esimerkiksi pari viikkoa ennen kuin tapasin ihastukseni tein mielikuvaharjoitusta, jossa toivoin ja kuvittelin mielessäni kuinka olen menossa koriskentälle ja siellä olisi yksi tai kaksi kaunista ja ihanaa tyttöä, ja pelaisimme yhdestä korista ja meillä tulisi olemaan todella hauskaa! Välillä mietin että olisiko yksi vai kaksi tyttöä, ja se jäikin auki. Kuitenkin unohdin tuon mielikuvaharjoitukseni vähäksi aikaa, kunnes menin sitten parin viikon päästä heittelemään koripalloa ja sinne tuli ihastukseni sekä hänen kaverinsa. Kerroin tämän jo tämän ketjun aloitusviestissä tämän, eli ihastukseni kaveri lähti jo koululle, mutta jäimme ihastukseni kanssa pelaamaan kahdestaan ja meillä oli aivan uskomattoman hauskaa ja hymyilimme koko ajan toisillemme! :D En heti tajunnut ja muistanut, että olin itse muuttanut olosuhteita tekemälläni mielikuvaharjoituksen avulla siten, että tapaisin nuo kaksi kaunista ja ihanaa tyttöä. Huomionarvoista on tässä kohdin kertoa, että siellä koriskentällä ei ole koskaan ketään muita kuin minä, hyvin harvoin kun siellä joskus käy joku niin se on joku poika, eli vielä pienempi mahdollisuus että joku tyttö tulisi sinne, saati sitten kaksi! :D
Tuossa on vain yksi monista tapauksista missä olen onnistunut muuttamaan olosuhteita ja tapahtumia, toinen mikä on onnistunut nyt jo viikon ajan peräjälkeen joka päivä on se, että sanon itselleni edellisen päivän iltana, että huominen päivä on elämäni ihanin päivä, ja mikä tärkeintä, uskon täysin siihen ajatukseen! Seuraavana aamuna sekä pitkin päivää toistan tuota lausetta, ja joka kerta kun muistan sen, niin automaattisesti piristyn koska kuka murjottaisi elämänsä ihanimpana päivänä? :D
Tällä hetkellä todella hyvä fiilis, kiitti kysymästä! :) Vaikka nyt ollut huono päivä ja todella epävarmat tunteet, että onkohan se ihastukseni sittenkään ollenkaan ihastunut/kiinnostunut minusta, niin pyrin katsomaan kokonaisuutta ja ainakin sen valossa näyttäisi siltä! Tosiaan ensimmäinen kerta kun olen ihastunut johonkin tyttöön ja hän näyttäisi olevan ihastunut myös minuun! Ennen en ole saanut vastakaikua, ja se on murtanut sydämeni aika pahastikin ja saanut minut masennuksiin. Se oli tosin sitä aikaa jolloinka en ollut vielä lukenut noita asioita mitä tiedän nyt ;)
Mutta päivitä ihmeessä tilannettasi kun tulee uutta kerrottavaa! Innolla odotan sitä hetkeä, kun päädyt yhteen ihastuksesi kanssa! :) - onnea pakasta
Joo :D Tosiaan piti jo aiemminkin kysyä, mutta aina se jotenkin unohtui! :P Eli eikö ole edennyt asiat ihastuksesi kanssa? Nuo ylä- ja alamäet on kyllä tuttuja itsellenikin, tosin melko helposti osaan nykyään kääntää huonot hetket ja päivät hyviksi, tosin ei se aina niin helppoa ole ;) Olen aivan varma, että kunhan vain olet oma ihastuttava itsesi sekä rakastat sekä hyväksyt itsesi sellaisena kuin olet, niin taatusti joku ihana ihminen huomaa ja ihastuu sinuun! Aiemmin puhuin siitä vetovoiman laista, ja siinä yksi tärkeä asia on se, että ensin sinun pitää oppia rakastamaan ja kunnioittamaan itseäsi (ei itserakkaalla tavalla), jonka jälkeen myöskin muutkin ihmiset rakastaisivat ja kunnioittaisivat sinua :)
En vieläkään lakkaa kokonaan ihmettelemästä että tuo toimii! Esimerkiksi pari viikkoa ennen kuin tapasin ihastukseni tein mielikuvaharjoitusta, jossa toivoin ja kuvittelin mielessäni kuinka olen menossa koriskentälle ja siellä olisi yksi tai kaksi kaunista ja ihanaa tyttöä, ja pelaisimme yhdestä korista ja meillä tulisi olemaan todella hauskaa! Välillä mietin että olisiko yksi vai kaksi tyttöä, ja se jäikin auki. Kuitenkin unohdin tuon mielikuvaharjoitukseni vähäksi aikaa, kunnes menin sitten parin viikon päästä heittelemään koripalloa ja sinne tuli ihastukseni sekä hänen kaverinsa. Kerroin tämän jo tämän ketjun aloitusviestissä tämän, eli ihastukseni kaveri lähti jo koululle, mutta jäimme ihastukseni kanssa pelaamaan kahdestaan ja meillä oli aivan uskomattoman hauskaa ja hymyilimme koko ajan toisillemme! :D En heti tajunnut ja muistanut, että olin itse muuttanut olosuhteita tekemälläni mielikuvaharjoituksen avulla siten, että tapaisin nuo kaksi kaunista ja ihanaa tyttöä. Huomionarvoista on tässä kohdin kertoa, että siellä koriskentällä ei ole koskaan ketään muita kuin minä, hyvin harvoin kun siellä joskus käy joku niin se on joku poika, eli vielä pienempi mahdollisuus että joku tyttö tulisi sinne, saati sitten kaksi! :D
Tuossa on vain yksi monista tapauksista missä olen onnistunut muuttamaan olosuhteita ja tapahtumia, toinen mikä on onnistunut nyt jo viikon ajan peräjälkeen joka päivä on se, että sanon itselleni edellisen päivän iltana, että huominen päivä on elämäni ihanin päivä, ja mikä tärkeintä, uskon täysin siihen ajatukseen! Seuraavana aamuna sekä pitkin päivää toistan tuota lausetta, ja joka kerta kun muistan sen, niin automaattisesti piristyn koska kuka murjottaisi elämänsä ihanimpana päivänä? :D
Tällä hetkellä todella hyvä fiilis, kiitti kysymästä! :) Vaikka nyt ollut huono päivä ja todella epävarmat tunteet, että onkohan se ihastukseni sittenkään ollenkaan ihastunut/kiinnostunut minusta, niin pyrin katsomaan kokonaisuutta ja ainakin sen valossa näyttäisi siltä! Tosiaan ensimmäinen kerta kun olen ihastunut johonkin tyttöön ja hän näyttäisi olevan ihastunut myös minuun! Ennen en ole saanut vastakaikua, ja se on murtanut sydämeni aika pahastikin ja saanut minut masennuksiin. Se oli tosin sitä aikaa jolloinka en ollut vielä lukenut noita asioita mitä tiedän nyt ;)
Mutta päivitä ihmeessä tilannettasi kun tulee uutta kerrottavaa! Innolla odotan sitä hetkeä, kun päädyt yhteen ihastuksesi kanssa! :)Sä et ole 17 vuotias poika vaan olet aikuinen viisikymppinen nainen ja elämää nähnyt akka. Eikö vaan?
Oletko kokskaan tutustunut narsismin kaksoisviestintään?
http://narsistienuhrientuki.yhdistysavain.fi/tietoa/narsismista_yleisesti/narsistinen_totuus_ja_kaksoisvie/ - ....................
onnea pakasta kirjoitti:
Sä et ole 17 vuotias poika vaan olet aikuinen viisikymppinen nainen ja elämää nähnyt akka. Eikö vaan?
Oletko kokskaan tutustunut narsismin kaksoisviestintään?
http://narsistienuhrientuki.yhdistysavain.fi/tietoa/narsismista_yleisesti/narsistinen_totuus_ja_kaksoisvie/"Vallanhalu saa narsistin manipuloimaan uhriaan ja tyypillinen keino narsisteille on antaa kaksoisviestejä, jolloin uhrille ei jää minkäänlaista keinoa puolustautua. Kaksoisviestillä tarkoitetaan sitä, että narsisti moittii uhria jostakin asiasta, ja vaikka uhri tekisi päinvastoin korjatakseen"
.................... kirjoitti:
"Vallanhalu saa narsistin manipuloimaan uhriaan ja tyypillinen keino narsisteille on antaa kaksoisviestejä, jolloin uhrille ei jää minkäänlaista keinoa puolustautua. Kaksoisviestillä tarkoitetaan sitä, että narsisti moittii uhria jostakin asiasta, ja vaikka uhri tekisi päinvastoin korjatakseen"
Hei miten sinulla ja ihastuksellasi menee? :)
Oletteko jo yhdessä? - 17vpoika:) (AP)
Hei miten sinulla ja ihastuksellasi menee? :)
Oletteko jo yhdessä?Moi! Pahoittelut kun kesti vastata, halusin ensin ottaa selville miten tässä käy, ja nyt tämä tarina sai päätöksensä! :)
Päätin jo eilen, että nyt kerron ihastukselleni tunteistani ja nyt tänään sain viimeinkin tilaisuuden siihen. Huhhuh, sain kyllä keräillä itseäni oikein kunnolla, kun odotin että hän tulee kohdalle ja pyytäisin häntä juttelemaan kahden kesken. Mentiin sitten rauhallisempaan paikkaan, jossa sitten n. kolmannen yrityksen jälkeen sain soperrettua hänelle että olen ihastunut häneen, ja että miten ihana hän on. Siinä samalla kun puhuin niin uskalsin välillä katsoa hänen silmiinsä, ja tajusin niistä heti, että mitenkä hän oli hieman surullisen näköinen. Sanoin kuitenkin iloisesti sanottavani loppuun, ja hän sitten kertoi todella kiltisti, että haluaa sanoa asiat suoraan eikä kiduttaa, ja että hän ei ole etsimässä parisuhdetta, vaan kavereita. Hän oli kyllä todella kiltti, ja kertoi useaan otteeseen arvostansa tosi paljon, että tulin kasvokkain kertomaan ja tietää miten paljon se vaatii, ja sanoi vielä lopussa, että toivottavasti en ottanut itseeni tai pahoittanut mieltäni, ja että olen kiva tyyppi :)
Sen jälkeen kun kuulin hänen vastauksensa, että ei ole yleensäkään kiinnostunut parisuhteista nyt tällä hetkellä, niin itselle tuli todella rauhallinen ja riemukas fiilis, koska viimeinkin sain tietää miten asiat olivat! :) Sitä ennen olin joutunut kokemaan pirullista epävarmuuden tuskaa, mutta nyt kun asiat ovat selvillä ja olen tehnyt elämäni pelottavimman ja eniten rohkeutta vaativan teon, niin fiilis on aivan uskomattoman hyvä! Tunnen suurta ylpeyttä, että uskalsin koota itseni ja kertoa ihastukselleni tunteistani, ja olen hänelle todella kiitollinen, että hän sanoi suoraan miten asiat ovat, ja oli muutenkin niin kiltti! :)
Opin samalla uutta ja tärkeää itsestäni, ja siitä miten pitkälle olen kehittynyt itsekehityksen polulla! Olen niin kiitollinen ja onnellinen, että voitin itseni ja uskalsin kertoa ihastukselleni tunteistani, ja siitä että en ottanut itseeni tapahtuneesta! :)
Joskus käy näin, mutta olen vilpittömästi kiitollinen, että uskalsin laittaa täysin itseni peliin, ja että ihastukseni oli niin kiltti! Pahinta mitä voi tuossa tilanteessa käydä on olla epätietoinen toisen tunteista pitkän ajan, sitä tunnetta en toivo kenellekää!. Olkaa rohkeita ja kertokaa ihastuksellenne, minulle se oli pelottavin ja eniten rohkeutta vaativin juttu mitä olen ikinä elämässäni tehnyt, mutta kun sen olin tehnyt, niin pystyn nyt olemaan todella ylpeä itsestäni ja siitä, että ylitin itseni!! :) Sen lisäksi sain vielä täydellisen rauhan sydämeeni :) - 17vpoika:)
17vpoika:) (AP) kirjoitti:
Moi! Pahoittelut kun kesti vastata, halusin ensin ottaa selville miten tässä käy, ja nyt tämä tarina sai päätöksensä! :)
Päätin jo eilen, että nyt kerron ihastukselleni tunteistani ja nyt tänään sain viimeinkin tilaisuuden siihen. Huhhuh, sain kyllä keräillä itseäni oikein kunnolla, kun odotin että hän tulee kohdalle ja pyytäisin häntä juttelemaan kahden kesken. Mentiin sitten rauhallisempaan paikkaan, jossa sitten n. kolmannen yrityksen jälkeen sain soperrettua hänelle että olen ihastunut häneen, ja että miten ihana hän on. Siinä samalla kun puhuin niin uskalsin välillä katsoa hänen silmiinsä, ja tajusin niistä heti, että mitenkä hän oli hieman surullisen näköinen. Sanoin kuitenkin iloisesti sanottavani loppuun, ja hän sitten kertoi todella kiltisti, että haluaa sanoa asiat suoraan eikä kiduttaa, ja että hän ei ole etsimässä parisuhdetta, vaan kavereita. Hän oli kyllä todella kiltti, ja kertoi useaan otteeseen arvostansa tosi paljon, että tulin kasvokkain kertomaan ja tietää miten paljon se vaatii, ja sanoi vielä lopussa, että toivottavasti en ottanut itseeni tai pahoittanut mieltäni, ja että olen kiva tyyppi :)
Sen jälkeen kun kuulin hänen vastauksensa, että ei ole yleensäkään kiinnostunut parisuhteista nyt tällä hetkellä, niin itselle tuli todella rauhallinen ja riemukas fiilis, koska viimeinkin sain tietää miten asiat olivat! :) Sitä ennen olin joutunut kokemaan pirullista epävarmuuden tuskaa, mutta nyt kun asiat ovat selvillä ja olen tehnyt elämäni pelottavimman ja eniten rohkeutta vaativan teon, niin fiilis on aivan uskomattoman hyvä! Tunnen suurta ylpeyttä, että uskalsin koota itseni ja kertoa ihastukselleni tunteistani, ja olen hänelle todella kiitollinen, että hän sanoi suoraan miten asiat ovat, ja oli muutenkin niin kiltti! :)
Opin samalla uutta ja tärkeää itsestäni, ja siitä miten pitkälle olen kehittynyt itsekehityksen polulla! Olen niin kiitollinen ja onnellinen, että voitin itseni ja uskalsin kertoa ihastukselleni tunteistani, ja siitä että en ottanut itseeni tapahtuneesta! :)
Joskus käy näin, mutta olen vilpittömästi kiitollinen, että uskalsin laittaa täysin itseni peliin, ja että ihastukseni oli niin kiltti! Pahinta mitä voi tuossa tilanteessa käydä on olla epätietoinen toisen tunteista pitkän ajan, sitä tunnetta en toivo kenellekää!. Olkaa rohkeita ja kertokaa ihastuksellenne, minulle se oli pelottavin ja eniten rohkeutta vaativin juttu mitä olen ikinä elämässäni tehnyt, mutta kun sen olin tehnyt, niin pystyn nyt olemaan todella ylpeä itsestäni ja siitä, että ylitin itseni!! :) Sen lisäksi sain vielä täydellisen rauhan sydämeeni :)Tulipa sekava teksti ja paljon toistoa, pahoittelut siitä! :D Kirjoitin vain niin fiiliksissä, että en malttanut lukea lopuksi mitä kirjoitin, vaan lähetin sen ;)
Tulipa sekava teksti ja paljon toistoa, pahoittelut siitä! :D Kirjoitin vain niin fiiliksissä, että en malttanut lukea lopuksi mitä kirjoitin, vaan lähetin sen ;)
Uskomatonta miten pystyt olemaan noin positiivinen ja onnellinen vaikka asia ei edennyt seurusteluun :O
Wau! Sulle nostan hattua.
Minun pitää ottaa ihan mallia sinusta vaikka se ei helppoa ole..kiitos kuitenkin, että kirjoitit noinkin vaikean tilanteen niin positiivisesti, että ihailen asennettasi :)
Minulla on sellanen tunne että ihastukseni aattelee samalla tavalla kuin sinun ihastuksesi..en ole varma, mutta kun olen lukenut näitä sinun juttujasi täältä olen itsekkin hieman rauhoittunut :))
Harmi kun tilanne meni teillä noin, mutta älä huoli, vielä joskus joku sinut nappaa ;) olet sen verta mukavan oloinen poika :))
Kiitos kaikesta jakamastasi kokemuksista ja kaikkea hyvää sulle! :D
t. ei enään niin epävarma tyttö kuin ennen :) - 17vpoika:) (AP)
Uskomatonta miten pystyt olemaan noin positiivinen ja onnellinen vaikka asia ei edennyt seurusteluun :O
Wau! Sulle nostan hattua.
Minun pitää ottaa ihan mallia sinusta vaikka se ei helppoa ole..kiitos kuitenkin, että kirjoitit noinkin vaikean tilanteen niin positiivisesti, että ihailen asennettasi :)
Minulla on sellanen tunne että ihastukseni aattelee samalla tavalla kuin sinun ihastuksesi..en ole varma, mutta kun olen lukenut näitä sinun juttujasi täältä olen itsekkin hieman rauhoittunut :))
Harmi kun tilanne meni teillä noin, mutta älä huoli, vielä joskus joku sinut nappaa ;) olet sen verta mukavan oloinen poika :))
Kiitos kaikesta jakamastasi kokemuksista ja kaikkea hyvää sulle! :D
t. ei enään niin epävarma tyttö kuin ennen :)Todella iso kiitos sinulle, "ei enään niin epävarma tyttö kuin ennen :)"! ;) Olet kyllä niin monesti piristänyt päivääni upeilla viesteilläsi, varsinkin tuo viimeisin viestisi toi todella paljon iloa! :)) Tosi kiva juttu jos olet saanut jotain irti näistä viesteistäni, olen enemmän kuin kiitollinen, jos oon voinut olla jotenkin avuksi! :)
Ja kaikkea hyvää sullekin!! :) Toivottavasti kaikki menee hyvin ihastuksesi kanssa, ja jos jostain syystä ei, niin tiedät ainakin yhden tavan miten siihen voi suhtauta ja selvitä :D
- :))
Oli nii ihanaa lukea koko keskustelu ku oot nii positiivinen:)). Tulin oikei hyvälle tuulelle:D (you make my day) kiitos! Kaikkien pitäis ottaa mallia susta (miekii yritän olla täst päiväst lähtien positiivinen).
Ku vaikutat noi viisaalta tyypiltä nii voisitko antaa neuvoja mun tilanteeseen:
Oon 14v tyttö ja ihastunut 16v poikaan. Hän on varattu. Oon yrittäny unohtaa hänet (en missään nimessä koskisi varattuun) mutta aina kun nään hänet nii en voi lakata ajattelemasta häntä. Pari päivää sitte näin hänet bussissa (en oo enne nähny häntä bussis nii olin yllättyny) nii mun sydän vaa hakkas tuhatta ja sataa ja ajatukset vaa sekoili. Mul ei oo enne ollu tollast tunnetta jotakuta kohtaa vaik oon ollu ihastunu miljoona kertaa :D (kerran sain vastakaikua mut ei siint tullu mitää) Meiä katseet o kohdannu monta kertaa vaik nähää TOSITOSI harvoin. (tiiän et toi ei pakost tarkota mitää)
Mitä mun pitäis tehä täs tilantees? Pitäiskö mun yrittää vaan koko ajan unohtaa vai odotta että hän eroaa ja mun mahdollisuus tulis? Oonko liia nuori hänelle?
Kiitos tositosi paljo jos autat!!- 17vpoika:)
Aivan mahtavaa oli lukea vastauksesi, kiitti todella paljon! Nyt oli juuri huono hetki menossa, mutta viestisi piristi älyttömän paljon! :))
En nyt tiedä tuosta "viisas tyyppi"-kohdasta, aina kun ajattelen miten tulkitsin väärin ihastukseni käytöksen yms. niin en voi olla lähestulkoon nauramatta ääneen miten pidän itseäni hyvänä ihmisten lukijana, mutta tosiaan ihastukseni kohdalla en osannut tulkita näköjään ollenkaan :D Se oli vain hänen persoonallisuuttansa, että moikkaili ja hymyili :) Oman mielipiteen toki voin sanoa jos haluat :)
Itse tulin siihen pisteeseen, että pakotin itseni kertomaan ihastukselleni tunteistani häntä kohtaan (en läväyttänyt päin naamaa heti, vaan sen varmasti huomasi käytöksestäni selkeästi monen viikon ajan, jonka jälkeen kerroin kasvotusten), koska se epätietoisuus hänen tunteistaan veti minut todella maahan, ja koska kunnioitan omaa itseäni paljon, niin päätin sitten ottaa asioista selvää että ei tarvitsisi enää kärvistellä epätietoisuudessa.
Eli oma mielipiteeni on, että jos ihastumisesi alkaa haitata elämääsi etkä kestä enää kun et tiedä sen toisen tunteista, niin seuraavan kerran kun näet ihastuksesi kertoisit hänelle tunteistasi ja miten et voi niille mitään vaikka hän on varattu, ja näin siirtäisit "pallon" ihastuksellesi. Ei voi koskaan tietää mitä toisen ihmisen parisuhteessa on juuri meneillään, ja tällä tavalla saisit vihdoinkin selville miten asiat ovat ja tunteeko ihastuksesi mahdollisesti jotain sinuakin kohtaan. Ei voi koskaan olla täysin varma toisen tunteista ellei suoraan kysy ja siten saa asiaa selville, näin siis omalla kohdallani :D
Se kertominen on aivan uskomattoman pelottavaa varsinkin jos on niin ihastunut että muutenkin normaalisti jutellessa sanat sekoaa puhuessa ja pää on tyhjä, saati sitten että pitäisi kasvotusten kertoa että on ihastunut hänestä!! Mutta kun sen saa sanotuksi, niin olet jo voittanut, kävi miten kävi. :) Silloin ihminen on ylittänyt omat pelkonsa ja tehnyt todella paljon rohkeutta vaatineen asian, että ei voi olla kuin ylpeä itsestään! Kaikkein hienoin juttu siinä on, että silloin olet tehnyt asialle jotain ja saanut sen kalvamasta sydäntäsi! :) Jos käy pahin skenaario ja ihastuksesi on onnellinen parisuhteessaan eikä ole ihastunut sinuun, niin tiedät ainakin jatkaa eteenpäin ja olla varmana siitä, että se oikea tulee vastaasi ennemmin tai myöhemmin :)
Itse en ehkä lähtisi yrittämään tuota unohtamista, parempi kohdata tunteensa ja siten saada rauha sydämmelleen ja varmuus asioista :)
Tuosta iästäsi vielä, että mielestäni rakkaus ei katso ikää ja se ei ole mikään ongelma. Pari vuotta on vieläpä pieni ikäero, ja muutenkin minkä sille voi jos ihastuu johonkin eri ikäiseen :)
Tottakai haluan auttaa, tässä oli minun mielipiteeni ja ajatukseni tilanteestasi ja toivon, että auttoi edes jotenkin ;) Toivon myös todella paljon onnee sulle ja että kaikki menee hyvin! :) Ja pakko vielä kerran kiittää upeasta viestistäsi, tuli paljon parempi mieli! :D - :))
Aivan mahtavaa oli lukea vastauksesi, kiitti todella paljon! Nyt oli juuri huono hetki menossa, mutta viestisi piristi älyttömän paljon! :))
En nyt tiedä tuosta "viisas tyyppi"-kohdasta, aina kun ajattelen miten tulkitsin väärin ihastukseni käytöksen yms. niin en voi olla lähestulkoon nauramatta ääneen miten pidän itseäni hyvänä ihmisten lukijana, mutta tosiaan ihastukseni kohdalla en osannut tulkita näköjään ollenkaan :D Se oli vain hänen persoonallisuuttansa, että moikkaili ja hymyili :) Oman mielipiteen toki voin sanoa jos haluat :)
Itse tulin siihen pisteeseen, että pakotin itseni kertomaan ihastukselleni tunteistani häntä kohtaan (en läväyttänyt päin naamaa heti, vaan sen varmasti huomasi käytöksestäni selkeästi monen viikon ajan, jonka jälkeen kerroin kasvotusten), koska se epätietoisuus hänen tunteistaan veti minut todella maahan, ja koska kunnioitan omaa itseäni paljon, niin päätin sitten ottaa asioista selvää että ei tarvitsisi enää kärvistellä epätietoisuudessa.
Eli oma mielipiteeni on, että jos ihastumisesi alkaa haitata elämääsi etkä kestä enää kun et tiedä sen toisen tunteista, niin seuraavan kerran kun näet ihastuksesi kertoisit hänelle tunteistasi ja miten et voi niille mitään vaikka hän on varattu, ja näin siirtäisit "pallon" ihastuksellesi. Ei voi koskaan tietää mitä toisen ihmisen parisuhteessa on juuri meneillään, ja tällä tavalla saisit vihdoinkin selville miten asiat ovat ja tunteeko ihastuksesi mahdollisesti jotain sinuakin kohtaan. Ei voi koskaan olla täysin varma toisen tunteista ellei suoraan kysy ja siten saa asiaa selville, näin siis omalla kohdallani :D
Se kertominen on aivan uskomattoman pelottavaa varsinkin jos on niin ihastunut että muutenkin normaalisti jutellessa sanat sekoaa puhuessa ja pää on tyhjä, saati sitten että pitäisi kasvotusten kertoa että on ihastunut hänestä!! Mutta kun sen saa sanotuksi, niin olet jo voittanut, kävi miten kävi. :) Silloin ihminen on ylittänyt omat pelkonsa ja tehnyt todella paljon rohkeutta vaatineen asian, että ei voi olla kuin ylpeä itsestään! Kaikkein hienoin juttu siinä on, että silloin olet tehnyt asialle jotain ja saanut sen kalvamasta sydäntäsi! :) Jos käy pahin skenaario ja ihastuksesi on onnellinen parisuhteessaan eikä ole ihastunut sinuun, niin tiedät ainakin jatkaa eteenpäin ja olla varmana siitä, että se oikea tulee vastaasi ennemmin tai myöhemmin :)
Itse en ehkä lähtisi yrittämään tuota unohtamista, parempi kohdata tunteensa ja siten saada rauha sydämmelleen ja varmuus asioista :)
Tuosta iästäsi vielä, että mielestäni rakkaus ei katso ikää ja se ei ole mikään ongelma. Pari vuotta on vieläpä pieni ikäero, ja muutenkin minkä sille voi jos ihastuu johonkin eri ikäiseen :)
Tottakai haluan auttaa, tässä oli minun mielipiteeni ja ajatukseni tilanteestasi ja toivon, että auttoi edes jotenkin ;) Toivon myös todella paljon onnee sulle ja että kaikki menee hyvin! :) Ja pakko vielä kerran kiittää upeasta viestistäsi, tuli paljon parempi mieli! :DKiitti ku vastasit :))) selvensit mun ajatuksii :D
Aion varmaa ekaks ystävystyy kunnol ja sitte pikkuhiljaa näyttää tunteeni ja sitte kysyä suoraan (jos uskallan). - 17vpoika:)
:)) kirjoitti:
Kiitti ku vastasit :))) selvensit mun ajatuksii :D
Aion varmaa ekaks ystävystyy kunnol ja sitte pikkuhiljaa näyttää tunteeni ja sitte kysyä suoraan (jos uskallan).Ei mitään, kiva jos edes jotenkin auttoi! :)
Ja joo, ystävystyminen on tosiaan tosi hyvä tapa aloittaa! Enpä edes muistanutkaan sitä mainita! :D Kuulostaa todella hyvältä suunnitelmalta, paljon onnea siihen ja kaikkea hyvää sulle! :) - wdjowiojdpiqwhdfpiqw
Ei mitään, kiva jos edes jotenkin auttoi! :)
Ja joo, ystävystyminen on tosiaan tosi hyvä tapa aloittaa! Enpä edes muistanutkaan sitä mainita! :D Kuulostaa todella hyvältä suunnitelmalta, paljon onnea siihen ja kaikkea hyvää sulle! :)Noniin Miia, eiköhän olisi jo aika lopettaa tämä sinun söpö ketju. :)
- ed.
wdjowiojdpiqwhdfpiqw kirjoitti:
Noniin Miia, eiköhän olisi jo aika lopettaa tämä sinun söpö ketju. :)
Kiitos paljon myös vaivan näöstäsi. Olet tavallasi uskollisena aina väärässä ja hyvin itsekeskeinen, kuten aina. Se, että luulet tämän olevan jotakin, mitä uskoisin sun jälleen kerran luulevan, menet pahasti metsään, mutta mene vaan.
Tämä on sulle tätä jotakin omaa kivaa, jossa olen mielelläni mukana. Varsin viihdyttävää seurattavaa sun ajatuksista ja erityisesti tavastasi ajatella minusta. Kaikkein pahimmat ajatukset jätän tähän nyt kertomatta.
Söpöjä unia ja tsemppiä joka asiaan, missä olet päättänyt olla voittaja. Sinä tarvitset tätä todistaaksesi itsellesi sen, joka eniten loukkasi sinun sielun todellisuutta. Joten, sitä ajatellen. Todellakin, tsemppiä ja voimia. Sitä tarvitset.
Ettei vaan kuitenkin olisi ollut kyse omista luuloistasi tätä toista ihmistä kohtaan ja tulit samalla paljastaneeksi käytökselläsi jotakin liian todellista?
Sama se, kiitos aloittajalle mielikuvitusrikkaasta viihteestä.
- sun is shinning
Sinä 17v poika hyvä kun uskalsit tunteesi kertoa. Se miten toinen tunteesi otti on kiinni kyseesol.henkilön kypsyydestä. Sinä vaikutat kypsältä ihmiseltä. Ympäristön painekin voi tehdä toisesta ääliön.Toinen nyt vaan ei halunnut parisuhdetta ehkä hän kaipaili "pelikaveria" ja todennäköisesti pyörittelee peliä siinä monen kanssa. Kyllä sinä löydät rinnallesi ihmisen,joka osaa arvostaa ja rakastaa sinua. Vaikutat mukavalta ihmiseltä,joka uskaltaa tuntea ja ilmaista rakkautensa. Ikävä,että et saanut tunteillesi vastakaikua.
- ....................
Narsistin viimeinen kumarrus, olkaa hyvä! Näin toimii narsisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv302836- 1432696
- 1372227
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162153Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131910Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161781450Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311246Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951214Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891182Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381138