Nyt alkaa jo ärsyttämään, monena päivänä yritetty soittaa numerosta 46856203900. Onko kenelläkään tietoa mikä toi numero on? Laitoin jo eston puhelimeen ettei hälytä mulla mutta telefinlandilta tulee viesti kun nämä yrittävät soittaa... Millä noi puhelut saa loppumaan??
onko joku puhelinhuijaus...
12
933
Vastaukset
- markk4
046 -alkuiset ovat saunalahden prepaid liittymän numeroita. Se, miten tuon saa loppumaan on varmaankin vaihtamalla numeroa&laittamalla numeronsa salaiseksi.
- ArdeKeronen
46 alkuinen numero viittaa Ruotsiin, seuraava numero 8 Tukholmaan.
- pombomushu
Mullekkin yritti pari kertaa soittaa! Ja mulla on vielä salainen numero...
- Astianpesukoneko?
Oletteko jättäneet ilmoituksen Bosch tai Siemens astianpesukoneesta, jossa tulipalovaara? Tuosta numerosta soitteleevat sitten sopiakseen korjausta...
- ac_1
^ kiitos, olen itse ja ihmettelin samaa numeroa!
- JohanPomppas1
Todella typeryksiä, kun eivät jätä vastaajaan viestiä, jolla asia selviäisi `!
- häriö
Jatkuvaa soittelua minullekin tuosta numerosta. En omista Bosch tai Siemens pesukonetta, eli siitä ei pitäisi olla kyse.
- eddaasdsad
Parhaiten selviäis kun vastaatte siihen puheluun. Miksi ihmiset pelkää tuntematonta numeroa niin että niillä tulee ripulipaskat housuun.
Nykyaikana ihmiset on ihan peloissaan kun ei ole tottunut muuhun ku viestittämää facebookissa virtuaalisesti, ni ei uskalleta enää vastata edes puhelimeen.
- kuka kumma
Googletin numeron ja löysin tänne. Soitti siis minullekin.
- Soittivat
BSH-Kodinkoneiden asiakastutkimusta tekevät. Kyselevät sopimushuoltoliikkeen toiminnasta ja omasta toiminnastaan palautetta.
- Anonyymi
Unohditko + numeron edestä?
Näyttäisi olevan ruotsalainen puhelin. 46856203900
46 on Ruotsin suuntanumero.
08-56203900 on paikallinen mumero.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851