Menkat ovat nyt pari pv myöhässä eli nyt kp 33-34 (riippuu laskeeko tuhruttelua vai kunnon vuodosta) ja tuossa lauantaina pitäisi kaverin tulla kylään kun lähdemme juhliin niin jännittää uskallanko juoda jos vaikka olenkin raskaana.. Emme siis käytä ehkisyä sillä raskaus olisi toivottu.
tekisittekö testin tuolloin lauantai aamuna jotta ehtii vielä keksiä tekosyyn miksen juo vai onko testin tekeminen näin varhain ihan turhaA? Testit ovat kumminkin hintavia niin en haluais ihan turhaakaan niitä ostella.
Vinkkejä?
testaisitteko tässä tilanteessa
7
113
Vastaukset
- tuleva mamma
Halvin testi apteekissa on vitosen luokkaa, kallistako?
- Marketista..
ostamalla saat 2 testiliuskaa n. 3eurolla. Ei ole kallista. Itse olen tehnyt aina samana päivänä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa eli kp 27/26. Sinuna tekisin jo huomenna niin ehtii uusia testin vielä lauantaina jos tarvii.
- reijjarv
Aa en tiennytkään että testejä saa marketistakin. Mennyt ihan ohi. Täytyypä hakea sieltä vastaisuudessa. Ostin tuon vielä käyttmättömän testini n.8eurolla apteekista.
Mutta ilmeisesti testaisitte lauantaina jos menkkoja ei kuulu? Silloin menkat myöhässä nelisen pv - wdassdfdf
reijjarv kirjoitti:
Aa en tiennytkään että testejä saa marketistakin. Mennyt ihan ohi. Täytyypä hakea sieltä vastaisuudessa. Ostin tuon vielä käyttmättömän testini n.8eurolla apteekista.
Mutta ilmeisesti testaisitte lauantaina jos menkkoja ei kuulu? Silloin menkat myöhässä nelisen pvRFSU:n raskaustestipaketti maksaa alle 4e, niitä löytyy Tokmannilta, Vapaavalinnasta, Citymarketista, varmaan Prismoistakin, meillä sellanen kuin Löytötex (pirkanmaa)myy. ja pakkauksessa on kaksi testiliuskaa. Apteekin raskaustesti (luonnollisesti apteekista) maksaa noin 9-10euroo ja siinä on kaksi testiä, eli testille jää hintaa n.5e/kpl. Kummatkin vaihtoehdot ovat yhtä hyviä, muovisen raskaustestin sisällähän on se testiliuska, eli apteekin testeissä maksaa usein muovikuorista "liikaa".
- Pregcheck-liuskat
löytyy ainakin cittarista, 2 liuskaa paketissa, paketti maksaa 3,01e.
Kys. testi näyttäny mulle plussaa jo neljä päivää ennen kuin menkkojen olis pitänyt alkaa, molemmissa raskauksissa. suosittelen ottamaan niin kauan rennosti kun menkat jää pois...itse plussasin eilen ja ennen sitä laivaristeilyllä kunnon juhlat kun ei ollut hajuakaan asiasta.Kohtuullinen juhliminen ei vahingoittaa hänet jos nyt sattumalta olet jo raskaana.
- Fghjjgf
No aloittajallahan menkat ovat jo myöhässä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733644Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91981Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341196
- 1001063
- 1091045
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876