Naiset: tuntuuko ratsastus?

pieni neito

Kysynpä nyt naisilta, että tunnetteko te, kun ratsastatte miehellä? Kun tuota... Kun me ollaan lähetyssaarnaaja-asennossa kultani kanssa, se tuntuu musta mahtavalta. Mutta jos siirryn miehen päälle, se ei silleen tunnu samalta ja se on vähemmän kiihottavaa. Jossain kulmassa en saata edes tietää, onko se mun sisällä. Välillä se on noloakin... Se varmaan johtuu asennosta ja kulmasta? Onko muilla tällaista? (Kumminkin kultani sanoo, että tästä tuntuu mahottoman hyvältä, kun ratsastan hänellä. Paremmalta tuntuu kuulemma kuin se "tavallinen" asento.)

21

22515

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rastafari

sulla on juuri sama mietintä kuin minulla.. itsekkään en tunne että onko se sisällä vai ei? ja sitten että menenkö liian nopeaa vai liian hitaasti ja näitä asioita.. se on aika vaikia ratsastaa kun eitiedä onko se sielä edes :DD

• Kohtalotoveritar

Onpa lohduttavaa etten ole ainoa, joka ei tunne mitään silloin. Ja aina vaan mies jossain vaiheessa ehdottaa sitä asentoa. Hemmetti että tulee suorituspaineita joka kerta. Kaikki muut asennot on mulle ihan jees.

• narrina
        Kohtalotoveritar kirjoitti:

Onpa lohduttavaa etten ole ainoa, joka ei tunne mitään silloin. Ja aina vaan mies jossain vaiheessa ehdottaa sitä asentoa. Hemmetti että tulee suorituspaineita joka kerta. Kaikki muut asennot on mulle ihan jees.

täsmälleen samaa "vikaa" täälläkin. mies tykkää mut ite oikein saa mitään irti, eikä tiedä mitenpäin olisi ja mitä tekisi... harmillisita... :(

• tyydyttämätön
        narrina kirjoitti:

täsmälleen samaa "vikaa" täälläkin. mies tykkää mut ite oikein saa mitään irti, eikä tiedä mitenpäin olisi ja mitä tekisi... harmillisita... :(

Itsellä sama ongelma, mikäli miehen kalu ei ole täysin jäykkä. Suurimman tyydytyksen saan henk.koht., jos mies on hieman istuvammassa asennossa ja klitta koskettaa koko ajan miehen alavatsaa...

• mies

Meillä vaimo ei pidä ratsasuksesta , koska kaluni osuu ikävävästi pohjaan, joten olemme joutuneet jättämään sen asennon valitettavasti pois "ohjelmastamme".

• n37v

mulla melkein ainoa asento että yleensä saan orgasmin, on olla päällä ja määrätä itse tahti..pitää uskaltaa nauttia ja kokeilla eri "kulmia" jotta löytyy se hmm,hekuma-asento:))

• Siiri

En tunne minäkään kovin suurta nautintoa päällä olemisesta mutta vaihtelun vuoksi teen sitäkin joskus ihan oma-aloitteisesti. Joskus mieskin pääsee vähemmällä kun saa olla passiivisempana osapuolena alla ja minä aktiivisempana päällä.

Tuntumaa en minäkään saa kunnolla mutta usein vaihdamme myöhemmin toisiin asentoihin kun ensin aloitamme tässä asennossa.

• Hepa

Entivanhaiset naiset eivät meinanneet millään ottaa suihin eivätkä ratsastaa, vaikka saivat näin parhaiten kalun läpeensä ja voivat säätää ja hallita hyvin nussimista ratsain. Nämä nykyiset nuoret naiset yleensä ymmärtävät hyvän päälle, ja heistä löytyy ihan himoratsastajia. Mikä sen parempaa naiselle, saa mulkkua mukavassa kulmassa ja voi nopeuttaa ja hidastaa mielensä mukaan. Tytöt: rohkeasti vain ratsaille! Yksi viimeaikojen paras kokemus mulla on tältä päivältä: Thai-tyttö, 29 v, imi ensin ja vetäisi sitten ratsain minut kuivaksi tänä aamuna, ja voi kun nannaa! Olen jo 72 v. vanha.

• Nainen35v

Juuri ratsastus on mun lempiasento...saan orgasmin aina tässä asennossa nopeammin kuin esim. lähetyssaarnaaja-asennossa. Saa itse määrätä tahdin ja kokeilla eri kulmia...ihanaa...
      Mieheni saan "hulluksi" sillä kun ratsastan ja samalla toisella kädellä hieron hänen kivespusseja. Älä luovu vielä ratsastusasennosta , kokeilkaa eri kulmia , nojaa käsillä eteenpäin , välillä taas selkä ihan suorana pystyssä ja sitten nojaa käsilläsi taaksepäin tai sitten ratsasta selkä miehen kasvoja päin.

• Nainen-76

Mä huomasin itse sellaisen, että nykyisen mieheni kanssa ratsastus ei tunnu samalta kuin exän kanssa. Olen päätynyt siihen, että johtuu siitä, että exällä oli isompi kalu kuin nykyisellä. Silloin ei jäänyt epäselväksi että oliko se sisällä vai ei ja sain helposti siinä asennossa, toisin kuin nykyään. Mutta onneksi nykyisen kanssa seksi on muuten mielettömän paljon parempaa, joten ei sitä ratsastuksen tuntumaa niin kaipaa.

• tuntuu kova

Jos on mieletön seisokki, eli stondaa kunnolla,
        niin kyllä se tuntuu, ei nainen voi olla tuntematta sitä,pieni kulii seisoo mun mielestä paremmin kuin iso.Sellainen puolikova ei oo hyvä ratsastaessa.Kokeilkaa myös itse olla miehen päällä alaraajat suorina, eli ensin sovitatte sisään ja ratsastatte, vähitelleen asetutte mahalleen eli makaatte miehen päällä, kyllä tuntuu ihanalle.

• pieni neito

Ihana tietää, etten oo ainut. No, pitää vain "harjotella" ja ettiä sopivaa asentoo ratsastuksessa. Kumminkin ratsastamista teen mielelläni, koska tiiän, miten rakkaani siitä pitää, vaikka ite en nauttisikaan ja vaikka jalat väsyykin. Ja tämä sen vuoksi, mitä kaikkea ihanaa hän on minulle tehnyt =) Kiitos paljon kaikille vastanneille tähän mennessä!

• Leena

Ratsastaessa täytyy löytää vain oikea asento. Silloin ei jalat "puudu" tai väsy ja tuntuu mahtavalta. Minun miehelläni on pieni mutta yhdyntä tuntuu taivaalliselta nojata eteenpäin ja antaa mennä. Saan orkut alle minuutin vaikka kuinka yritän nauttia ja pitkittää. Ehdottomasti paras asento! En ole koskaan nauttinut suuremmin lähetyssaarnaaja-asennosta, on kiva itse ottaa ohjat käsiin.

• Tua
        Leena kirjoitti:

Ratsastaessa täytyy löytää vain oikea asento. Silloin ei jalat "puudu" tai väsy ja tuntuu mahtavalta. Minun miehelläni on pieni mutta yhdyntä tuntuu taivaalliselta nojata eteenpäin ja antaa mennä. Saan orkut alle minuutin vaikka kuinka yritän nauttia ja pitkittää. Ehdottomasti paras asento! En ole koskaan nauttinut suuremmin lähetyssaarnaaja-asennosta, on kiva itse ottaa ohjat käsiin.

Jep, oikea asento on todellakin löydettävä, ratsastus on tekniikkalaji. Itse pidän siitä hullun lailla, paras asento on nimenomaan saada olla miehen päällä - uskomattoman nautinnollista!

Täysin pystyasennossa ei tunnu kovinkaan hyvältä, mutta SUURTA nautintoa saan, kun nojaudun etukenoon rinnat miehen rintaa vasten ja teen pientä edestakas-liikettä (eteen-taakse, ei ylös-alas!), polvet kiinni alustassa pohkeet miehen reisiä vasten. Käsillä pitelen kiinni sängyn päädystä tai laitan ne molemmin puolin mieheni päätä. Tässä eteenpäin kumartuneessa asennossa klitoris saa ihanaa hankausta miehen häpyluusta ja joskus vielä mieheni lisää nautintoani suutelemalla rintojani ja imemällä nännejäni samanaikaisesti. Todella kiihottavaa - suosittelen kokeilemaan! =)

• Kypsä nainen

Niin, sama juttu. Harvoin tuntuu missään. Ainoastaan mielikuvituksen siivin siinä voi mitään nautintoa saada....

Harmi, että miehet on toista mieltä. Vai ovatkohan kaikki. Nämähän ovat "makuasioita".

• Pikkuinen

No kun kullalla on vähän enemmän tuota koko niin ratsastus ei onnistu lainkaan. Tuntuu sattumiseen asti ja ikinä ei pääse pohjaan asti... Ei mitenkään miellyttävä asento mielestäni. Onneksi poikaystävänikään ei siitä erityisemmin nauti.

• toinen pieni neito

Ilmeisesti tähän asiaan vaikuttaa myös se, millaisessa kulmassa erektiossa oleva vehje on. Jätkälläni osoittaa terska kohti kattoa ja ratsastaessa (kasvokkain) se hankaa aivan mielettömän ihanasti emättimen etureunaa. Pidän siis asennosta eikä vehjettä voi olla tuntematta... Mikään iso heppi jätkälläni ei ole, arvioisin että max.15cm pitkä.

• ...hih

BUAAAHAAA!!!
      Taitaa kumppanillanne olla liian pieni kalu, jos sitä ei tunne!

Minä kyllä tunnen sisälläni jos olen päällä.

• mssm

Yleensä se ei oikein meinaa tuntua miltään, jos ei löydä oikeaa asentoa. Mun kultani kun tykkää paljon siitä kun oon päällä ja sellasesta "ylös-alas"- liikkeestä ennemmin kun "ees-taas" liikkeistä. Mutta kun toi ylös alas- vetkutus ei tunnu ei niin miltään, ainoostaan jos mies on vähän istuvilteen niin klitoris hinkkaa ihanasti alavatsaan. Tai yleensäkin että on jotenkin sellasessa asennossa että klitoris painautuu kiinni alavatsaan. Mutta enköhän mä vielä joskus löydä jotain uusia kikkoja, kohtuullisen vähän kuitenkin on vasta kokemusta.

• Tuntuu!

Kyllä minä ainakin tunnen kalun sisälläni , olen sitten päällä tai alla ja on se kalu ollut sitten minkäkokoinen tahansa.Kyllä se siellä sisällä tuntuu vaikka olisi hieman pienempikin.
      Parhaat orkut saan ainakin itse juuri ratsastamalla, siinä voit itse muutella monella laiolla asentoasi, nopeutta, klitorista voi hieroa ja kuten tuolla joku kirjoittikin voi hieroa miehen kiveksiä sekä ratsastella etuperin sekä takaperin.Mieheni pitää erikoisesti,kuten myös itsekin siitä että ratsastan ja istun suorassa hänen päällään,hyväilen rintojani tai klitoristani tai istun takaperin ja sitten... Eikä tämän suorittajan tarvitse olla thai-tyttö eikä estoton nuori tyttö vaan jo aivan tällainen keski-ikäinenkin aikuinen NAINEN

• Anonyymi00021

Ja kyllä minun vaimoni on tykänny alusta asti että nain pohjaan ja kunnon rynkytystä eikä mitää hivelyä.
        Eikä ole edes ollu monenkaan kanssa sillon kun tavattiin,silti tykkäsi naimisesta heti kunnolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      53
      937
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      69
      741
    3. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      60
      726
    4. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      55
      670
    5. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      47
      634
    6. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      62
      603
    7. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      33
      593
    8. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      586
    9. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      78
      486
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      37
      470
    Aihe