Auto tulee vähäiseen ajoon joten ei niin hirveästi väliä mutta olisi kuitenkin jotain kokemusperäisiä arvoja eri tyylisistä ajoista tietää.
Eniten ketuttaa se pelkkä co2 maksu.
Automaattina lienee pihein ja semmoiseen rauhalliseen ajoon paras?
Olisiko kannatus tilata jonkun tuojan kautta saksasta?
245hv 3l subarun kulutus?
1
246
Vastaukset
- OBH6
Minulla Outback H6 2007, eli se 3.0 180kW automaatti. Kulutus on kaasujalasta kiinni, mutta kyllähän tuo vie enempi kuin korollat ja kolffit. Pienimmillään pääsee 8 litralla semmoisessa rauhallisessa lähiöajossa, maantietä en tuolla ajele, eli ei kokemusta. Kaupungissa on helppo saada 15 litraa menemään liikennevaloista aina "poistuen". Mutta itsellä kaupungissa vaihtelevaa ajoa ollut reilu kympistä 12 litraan kulutus, voi päivittäin vähän polkaistakin noissa luvuissa. Ja itse vetelen 1,7t venettä ja kulutus pysynyt tuolla 12 kieppeillä silloinkin nurkka-ajossa. Vetohommissa automaattisesti säätyvä takajousitus ja tietysti automaatti manuaali valinnalla ihan ehdottomia.
Kone on semmoinen perinteinen vapaasti hengittävä, alavääntö ohutta, mutta saa sitten ihan mukavat raivarit jo aika aikaisin ja veto jatkuu kyllä mahtavana pitkään. Vääntö koko alueella huono ahdettuihin verrattuna tietysti, mutta teho kyllä korvaa kaiken, hiukan pienempi vaihde ja jo mennään. Automaatin kanssa saa aika arvokasta ja hienoa kyytiä, tarpeen tullen sitten aika repivääkin menoa. SI Drive ihan ehdoton, sillä voi valita pappa, juppi tai rallikyydit.
Itse toin ulkomailta, Suomessa nämä kovin vähissä. Aika riskitön ostaa, kestävää oikeastaan kaikki tekniikka tuossa mallissa. Kone ketjulla, ei pienten koneiden kansipahvi murheita ja KALLIITA remmihuoltoja. Mielestäni kyyti on hintansa väärti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1022605Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww981632- 671505
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje141226Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi201012- 81963
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe44904Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta119886Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta333809- 54803