Auto tulee vähäiseen ajoon joten ei niin hirveästi väliä mutta olisi kuitenkin jotain kokemusperäisiä arvoja eri tyylisistä ajoista tietää.
Eniten ketuttaa se pelkkä co2 maksu.
Automaattina lienee pihein ja semmoiseen rauhalliseen ajoon paras?
Olisiko kannatus tilata jonkun tuojan kautta saksasta?
245hv 3l subarun kulutus?
1
200
Vastaukset
- OBH6
Minulla Outback H6 2007, eli se 3.0 180kW automaatti. Kulutus on kaasujalasta kiinni, mutta kyllähän tuo vie enempi kuin korollat ja kolffit. Pienimmillään pääsee 8 litralla semmoisessa rauhallisessa lähiöajossa, maantietä en tuolla ajele, eli ei kokemusta. Kaupungissa on helppo saada 15 litraa menemään liikennevaloista aina "poistuen". Mutta itsellä kaupungissa vaihtelevaa ajoa ollut reilu kympistä 12 litraan kulutus, voi päivittäin vähän polkaistakin noissa luvuissa. Ja itse vetelen 1,7t venettä ja kulutus pysynyt tuolla 12 kieppeillä silloinkin nurkka-ajossa. Vetohommissa automaattisesti säätyvä takajousitus ja tietysti automaatti manuaali valinnalla ihan ehdottomia.
Kone on semmoinen perinteinen vapaasti hengittävä, alavääntö ohutta, mutta saa sitten ihan mukavat raivarit jo aika aikaisin ja veto jatkuu kyllä mahtavana pitkään. Vääntö koko alueella huono ahdettuihin verrattuna tietysti, mutta teho kyllä korvaa kaiken, hiukan pienempi vaihde ja jo mennään. Automaatin kanssa saa aika arvokasta ja hienoa kyytiä, tarpeen tullen sitten aika repivääkin menoa. SI Drive ihan ehdoton, sillä voi valita pappa, juppi tai rallikyydit.
Itse toin ulkomailta, Suomessa nämä kovin vähissä. Aika riskitön ostaa, kestävää oikeastaan kaikki tekniikka tuossa mallissa. Kone ketjulla, ei pienten koneiden kansipahvi murheita ja KALLIITA remmihuoltoja. Mielestäni kyyti on hintansa väärti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau394427Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html463224Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343176Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4882812Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2022050Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1451913- 421592
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301557Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61301- 781242