Auto tulee vähäiseen ajoon joten ei niin hirveästi väliä mutta olisi kuitenkin jotain kokemusperäisiä arvoja eri tyylisistä ajoista tietää.
Eniten ketuttaa se pelkkä co2 maksu.
Automaattina lienee pihein ja semmoiseen rauhalliseen ajoon paras?
Olisiko kannatus tilata jonkun tuojan kautta saksasta?
245hv 3l subarun kulutus?
1
208
Vastaukset
- OBH6
Minulla Outback H6 2007, eli se 3.0 180kW automaatti. Kulutus on kaasujalasta kiinni, mutta kyllähän tuo vie enempi kuin korollat ja kolffit. Pienimmillään pääsee 8 litralla semmoisessa rauhallisessa lähiöajossa, maantietä en tuolla ajele, eli ei kokemusta. Kaupungissa on helppo saada 15 litraa menemään liikennevaloista aina "poistuen". Mutta itsellä kaupungissa vaihtelevaa ajoa ollut reilu kympistä 12 litraan kulutus, voi päivittäin vähän polkaistakin noissa luvuissa. Ja itse vetelen 1,7t venettä ja kulutus pysynyt tuolla 12 kieppeillä silloinkin nurkka-ajossa. Vetohommissa automaattisesti säätyvä takajousitus ja tietysti automaatti manuaali valinnalla ihan ehdottomia.
Kone on semmoinen perinteinen vapaasti hengittävä, alavääntö ohutta, mutta saa sitten ihan mukavat raivarit jo aika aikaisin ja veto jatkuu kyllä mahtavana pitkään. Vääntö koko alueella huono ahdettuihin verrattuna tietysti, mutta teho kyllä korvaa kaiken, hiukan pienempi vaihde ja jo mennään. Automaatin kanssa saa aika arvokasta ja hienoa kyytiä, tarpeen tullen sitten aika repivääkin menoa. SI Drive ihan ehdoton, sillä voi valita pappa, juppi tai rallikyydit.
Itse toin ulkomailta, Suomessa nämä kovin vähissä. Aika riskitön ostaa, kestävää oikeastaan kaikki tekniikka tuossa mallissa. Kone ketjulla, ei pienten koneiden kansipahvi murheita ja KALLIITA remmihuoltoja. Mielestäni kyyti on hintansa väärti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64125Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952253Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J59964- 47834
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va37833Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?185820- 34811
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119755- 35754