Onko kellään kokemuksia....

Olisikohan jollain kokemuksia lääkkeestä Apocyclin finnien hoitoon. Lääkäri määräsi tota just viimeviikolla, kannattaakö syödä? Onko apua? Ennen mulla oli käytössä Diane nova e-pillerit mutta muiden haittavaikutusten takia jätin ne pois? Joten olisko kysesisetä lääkkeestä apua finnien ja mustapäiden poissaamiseksi?
4655
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Mulla ainakin iho kirkastui ihan kivasti kuukauden käytön jälkeen (ei mikään paha akne alunalkaenkaan). Kuurini oli tarkoitus kestää kaksi kuukautta, mutta jouduin keskeyttämään ensimmäisen jälkeen, koska tulin kipeäksi (ei liittynyt Apocycliniin).

Iho oli ihan ok ensimmäisen kuukauden ajan lopetuksen jälkeen, ei tullut enää sellaisia ikäviä kovia, ihonalaisia patteja (tavallisia näppyjä oli jonkin verran). Kuitenkin ne vähitellen palasivat, ja musta tuntuu, että jopa pahempana kuin ennen.

Apocyclin ei lisäksi sopinut vatsalleni, tulin aina hieman huonovointiseksi otettuani lääkkeen, se meni tosin aina noin vartissa ohi. Ikävää se oli silti.

Kyllä sitä varmaan kokeilla kannattaa, luulisin, joku voi olla erimieltä, koska pitkäkestoista vaikutusta sillä harvemmin kai on.

Äänestä
  • Jos päätät aloittaa kuurin, suosittelen, että alat syödä jotakin maitohappobakteerivalmistetta. Apteekissa myytävät kapselit auttoivat jonkin verran ainakin minun kohdallani.

    Äänestä

  • Ling kirjoitti:

    Jos päätät aloittaa kuurin, suosittelen, että alat syödä jotakin maitohappobakteerivalmistetta. Apteekissa myytävät kapselit auttoivat jonkin verran ainakin minun kohdallani.

    toisaalta taas sivuvaikutukset on ihan henkilökohtaisia. mulla ei esim. ikinä ole tullut antibiooteista (Apocyclinistä, Teteracyclinistä) vatsavaivoja eikä mitään muitakaan sivuvaikutuksia ja olen syönyt niitä monta kuuria.

    Äänestä

Itsellä kävi niin, että Apocyclin auttoi hetkellisesti. Iho tuli siistiksi,mutta muutama kuukausi kuurin jälkeen akne uusiuti yhtä pahana kuin aiemmin. Lopullisesti aknesta pääsin vasta Roaccutanilla.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Apua kaipaava kirjoitti:

Olisikohan jollain kokemuksia lääkkeestä Apocyclin finnien hoitoon. Lääkäri määräsi tota just viimeviikolla, kannattaakö syödä? Onko apua? Ennen mulla oli käytössä Diane nova e-pillerit mutta muiden haittavaikutusten takia jätin ne pois? Joten olisko kysesisetä lääkkeestä apua finnien ja mustapäiden poissaamiseksi?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu