Murray 18.5 sentinel 2pyttynen vm99 ajoleik- kuri.Mistähän alkaa vikaa etsimään kun kone käy epätasaseen ja kaasuttelee itsekseen.Hihnatkin pitäisi uusia. Onko alkuperäset paljon kalliimmat kuin tarvikeliikkeessä.
Vastaukset 3
- Hadzi
Ensimmäisenä tulee mieleen kaasutin sieltä ne vastaavan oireiset viat löytyy. Puhdista kaasari niin uskoisin, että käy ja kukkuu.
- HÄIRIÖ
TARKISTA ETTÄ POLTTOAINETANKKIIN TULEE KORVAUSILMAA " AJELE VAIK POLTTOAINETANKIN ILMAN KORKKIA JOS TOIMII TEE REIKÄ JOSTA ILMAA TANKKIIN`JOS EI AUTA KURKISTA KAASARIIN
- minä
tarvike=teollisuushihnat ei kestä koska alkuperäiset vahvistettu koska hihnankiristin kiristää "selkäpuolelta". ne alkuperäiset maksaa n.50€kpl ja kestää n.5-vuotta, jos yrität jotain muita niin säästät väärässä paikassa..ja putsaa kaasuttimet tai valuta ne edes tyhjäksi vanhasta bensasta ja sama tankille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901643
- 851382
- 1041068
- 48919
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..15905Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su43821Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.114670Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45597