Tietääkö kukaan sitä pitkätukkaista ja partaista laitapuolen kulkijaa, joka kävelee ja "jumittaa" siinä anikaisten sillan ja bussiaseman liepeillä? Monesti säälittää kun hänet näkee ja miettii että onko kukaan yrittänyt auttaa häntä. Onko hänellä majapaikkaa ja mistä saa ruokaa?
Laitapuolen kulkija
13
754
Vastaukset
- Anna Kulkea
Miksi aloitat uudestaan tämän keskustelun?
- Tiejumi
Jos olet sitä mieltä, että hän tarvitsee sosiaaliapua, muttei itse sitä osaa hakea, hoida asia sosiaalitoimistossa. Yksityisten ihmisten asioiden riepottelu Suomi24:n palstoilla on moraalitonta.
- Laitapuolen kulkija
En tiennyt että tästä on jo keskusteltu ja aloitan itse ensimmäistä kertaa tätä keskustelua. En tullut tänne riepottelemaan, enkä ole kiinnostunut hänen elämätarinastaan, vaan minussa on herännyt halu auttaa häntä, eikä siinä ole mielestäni mitään moraalitonta. Onko siis sosiaalitoimisto se osoite mistä hakea apua? Tietysti moni ajattelee että antaa kulkea, ei ole minun asiani eikä kenenkään muunkaan, mutta missä menee sitten toisen asioihin sekaantumisen ja oikeasti auttamisen raja?
- Laitapuolen kulkija
Tuollaista keskustelua en halunnut uudestaan herättää. Kysyin neuvoa ja mielipidettä, että miten häntä voisi auttaa, vai onko parasta auttamista olla auttamatta jos hän ei sitä kaipaa tai on jo saanut sitä. Jotain haluaisin tehdä.
- 1235600864
moikkaa tavattaessa. älä vaan kysy miten voit.
- Erik.sair.hoitaja V.
On jo hoidossa avopuolella ja asiansa niin hyvin kuin tuossa sairaudessa voi! Hyvähän se on,että liikkua voi ja ketään ei häiritse.
- miestä etsittiin
vartija oli eilen linja-autoasemalla iltapäivällä
- typerä aloitus
Hän ei ole mikään laitapuolen kulkija vaan sairas,eikä hän sille mitään mahda.
Aloittajakin on dorka omalla laillaan... - ievsgknhkk6467vnhcc
Keskusteluiden aloittajilta pitäisi vaatia laittamaan oma nimensä reilusti esille, tai rekisteröintipakko keskustelualueelle olisi myös asiallinen juttu.
- silti niin
ei ehkä
- ettei niin
voi olla
- :::::l,,öl,
No voithan sinä itse viedä hänelle joskus jotain sapuskaa, jos huolta kannat(mikä on kyllä ihan jees juttu).
Ei vaadi edes paljoa, esim hernekeittoa on joskus tyrkyssä 5-6prk vitosella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538293- 614541
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404323Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353453Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423440Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422851- 492624