Laitapuolen kulkija

Laitapuolen kulkija

Tietääkö kukaan sitä pitkätukkaista ja partaista laitapuolen kulkijaa, joka kävelee ja "jumittaa" siinä anikaisten sillan ja bussiaseman liepeillä? Monesti säälittää kun hänet näkee ja miettii että onko kukaan yrittänyt auttaa häntä. Onko hänellä majapaikkaa ja mistä saa ruokaa?

13

754

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anna Kulkea

Miksi aloitat uudestaan tämän keskustelun?

• Tiejumi

Jos olet sitä mieltä, että hän tarvitsee sosiaaliapua, muttei itse sitä osaa hakea, hoida asia sosiaalitoimistossa. Yksityisten ihmisten asioiden riepottelu Suomi24:n palstoilla on moraalitonta.

• Laitapuolen kulkija

En tiennyt että tästä on jo keskusteltu ja aloitan itse ensimmäistä kertaa tätä keskustelua. En tullut tänne riepottelemaan, enkä ole kiinnostunut hänen elämätarinastaan, vaan minussa on herännyt halu auttaa häntä, eikä siinä ole mielestäni mitään moraalitonta. Onko siis sosiaalitoimisto se osoite mistä hakea apua? Tietysti moni ajattelee että antaa kulkea, ei ole minun asiani eikä kenenkään muunkaan, mutta missä menee sitten toisen asioihin sekaantumisen ja oikeasti auttamisen raja?

• Laitapuolen kulkija

Tuollaista keskustelua en halunnut uudestaan herättää. Kysyin neuvoa ja mielipidettä, että miten häntä voisi auttaa, vai onko parasta auttamista olla auttamatta jos hän ei sitä kaipaa tai on jo saanut sitä. Jotain haluaisin tehdä.

• 1235600864

moikkaa tavattaessa. älä vaan kysy miten voit.

• Erik.sair.hoitaja V.

On jo hoidossa avopuolella ja asiansa niin hyvin kuin tuossa sairaudessa voi! Hyvähän se on,että liikkua voi ja ketään ei häiritse.

• miestä etsittiin

vartija oli eilen linja-autoasemalla iltapäivällä

• typerä aloitus

Hän ei ole mikään laitapuolen kulkija vaan sairas,eikä hän sille mitään mahda.
      Aloittajakin on dorka omalla laillaan...

• ievsgknhkk6467vnhcc

Keskusteluiden aloittajilta pitäisi vaatia laittamaan oma nimensä reilusti esille, tai rekisteröintipakko keskustelualueelle olisi myös asiallinen juttu.

• silti niin

ei ehkä

• ettei niin

voi olla

• :::::l,,öl,

No voithan sinä itse viedä hänelle joskus jotain sapuskaa, jos huolta kannat(mikä on kyllä ihan jees juttu).
      Ei vaadi edes paljoa, esim hernekeittoa on joskus tyrkyssä 5-6prk vitosella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      8293
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4541
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4323
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3952
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3453
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3440
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3358
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3123
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2851
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2624
    Aihe