Asennot! Ratsastus jne...

Kysyjä

Tilanne on se,että uudella miesystävälläni on tosi pieni pippeli! Ja en tarkoita pieni....vaan todella pieni! Ollaan onnistuttu harrastamaan seksiä vain muunnellussa lähetyssaarnaaja asennossa...Eli minä alla,hän päällä,minun jalat hänen olkapäillä. Siinä asennossa onnistuu! Ja on nautinnollista! Missään muussa asennossa ei sitten olekkaan onnistunut......kun on kokeiltu,niin se menee turhan sähläämiseksi,ja sitten ei ole enää halujakaan! Miten esim ratsastaminen onnistuu? Sitä ei olola kokeiltu,minun estollisuuteni vuoksi! Jotenkin pelkään,että ei se onnistu kuitenkaan kun on niin pieni....ja sitten taas turhaudutaan ja minua hävettää! Vaikka nytt olen tämän miehen kanssa seurustellut jo yli vuoden,ja muuten ollaan estottomia esim alastomuuden suhteen jne....mutta tuo seksi! Minä pelkään,että "loukkaan" mistäni jos otan asian puheeksi hänen pippelinsä koosta! Toki on mies itsekkin puhunut koosta! Eikä se häntä häiritse! Mutta hänen mielestäänkin me voitaisiin tyytyä vain siihen yhteen asentoon! No tapahtuuhan meillä pedissä muutakin kun vaan yhdyntää! Parhaat orgasmit saan kun hän nuolee ja sormettaa! Mutta sitten tulee taas minun estot vastaan! Minä en uskalla antaa suuseksiä hänelle! En ole koskaan välittänyt suuseksin annosta,ja taas pelkään sitä,että entä jos en onnistukkaan koon vuoksi!

4

1151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lady82

      Suuseksi on nautinnollista, anna mennä vain! Mutta nainen päälle ja pieni penis, voi olla ettei saa kovin hyvää tuntumaa. Ainakin itse ratsastin yhden pienen omaavan kanssa ja oli hakemista että ensin sain tuntumaan joltain, olen kuitenkin hyvä ;) Mutta noin voisi onnistua, että kun olette sisäkkäin, nojaa itseäsi eteenpäin kasvoja kohti. Pystyasennossa tuntuvuus mielestäni heikompi.

    • vinkkejätäältä

      Nimenomaan pientä pippeliä on helppo ottaa suuhun. Isomman kanssa on vaikeampaa. Siitä vain rohkeasti kokeilemaan.

      Ratsastus tosiaan vaakatasossa niin, että painat samalla klittaa miehen häpykumpua vasten. Pyydä samalla miesä nostamaan lantiota ylöspäin, siis kohti omaa päätään. Sama liike tapahtuu, kun mies on nostamassa ylävartaloaan makuuasennosta eli samalla lantiokin nousee vähän.

    • tnebnetbne

      -En ole koskaan välittänyt suuseksin annosta,ja taas pelkään sitä,että entä jos en onnistukkaan koon vuoksi! -

      No aika pieni saa olla, jos suuseksi ei onnistu :)

      • Kokenut paljonkin

        Itse voin sanoa että suusexin anto on kyllä ihanan nautinnollista ja kyllä miehen kiihottunut kieli on mukava luikerteleva lisäys ;) onnea vaan


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1575
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1305
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1186
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe