Tilanne on se,että uudella miesystävälläni on tosi pieni pippeli! Ja en tarkoita pieni....vaan todella pieni! Ollaan onnistuttu harrastamaan seksiä vain muunnellussa lähetyssaarnaaja asennossa...Eli minä alla,hän päällä,minun jalat hänen olkapäillä. Siinä asennossa onnistuu! Ja on nautinnollista! Missään muussa asennossa ei sitten olekkaan onnistunut......kun on kokeiltu,niin se menee turhan sähläämiseksi,ja sitten ei ole enää halujakaan! Miten esim ratsastaminen onnistuu? Sitä ei olola kokeiltu,minun estollisuuteni vuoksi! Jotenkin pelkään,että ei se onnistu kuitenkaan kun on niin pieni....ja sitten taas turhaudutaan ja minua hävettää! Vaikka nytt olen tämän miehen kanssa seurustellut jo yli vuoden,ja muuten ollaan estottomia esim alastomuuden suhteen jne....mutta tuo seksi! Minä pelkään,että "loukkaan" mistäni jos otan asian puheeksi hänen pippelinsä koosta! Toki on mies itsekkin puhunut koosta! Eikä se häntä häiritse! Mutta hänen mielestäänkin me voitaisiin tyytyä vain siihen yhteen asentoon! No tapahtuuhan meillä pedissä muutakin kun vaan yhdyntää! Parhaat orgasmit saan kun hän nuolee ja sormettaa! Mutta sitten tulee taas minun estot vastaan! Minä en uskalla antaa suuseksiä hänelle! En ole koskaan välittänyt suuseksin annosta,ja taas pelkään sitä,että entä jos en onnistukkaan koon vuoksi!
Asennot! Ratsastus jne...
4
1268
Vastaukset
- lady82
Suuseksi on nautinnollista, anna mennä vain! Mutta nainen päälle ja pieni penis, voi olla ettei saa kovin hyvää tuntumaa. Ainakin itse ratsastin yhden pienen omaavan kanssa ja oli hakemista että ensin sain tuntumaan joltain, olen kuitenkin hyvä ;) Mutta noin voisi onnistua, että kun olette sisäkkäin, nojaa itseäsi eteenpäin kasvoja kohti. Pystyasennossa tuntuvuus mielestäni heikompi.
- vinkkejätäältä
Nimenomaan pientä pippeliä on helppo ottaa suuhun. Isomman kanssa on vaikeampaa. Siitä vain rohkeasti kokeilemaan.
Ratsastus tosiaan vaakatasossa niin, että painat samalla klittaa miehen häpykumpua vasten. Pyydä samalla miesä nostamaan lantiota ylöspäin, siis kohti omaa päätään. Sama liike tapahtuu, kun mies on nostamassa ylävartaloaan makuuasennosta eli samalla lantiokin nousee vähän. - tnebnetbne
-En ole koskaan välittänyt suuseksin annosta,ja taas pelkään sitä,että entä jos en onnistukkaan koon vuoksi! -
No aika pieni saa olla, jos suuseksi ei onnistu :)- Kokenut paljonkin
Itse voin sanoa että suusexin anto on kyllä ihanan nautinnollista ja kyllä miehen kiihottunut kieli on mukava luikerteleva lisäys ;) onnea vaan
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai908436Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424738Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414401Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit452615Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.991490- 401296
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441246Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641152Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391150Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671090