NHL 14

NHL 14

Tein keskustelupalstan NHL:ään liittyen. kaikki peliä pelaavat kommentoikaa mitä mieltä olette siitä, oma suosikkimuotoni on Hockey Ultimate Team.

18

214

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä peli, kouluarvosana 9, sillä eihän mikään peli voi olla täydellinen. Itse pelaan tuota live a life modee ( vanha be a pro) ja Minnesota Wildis. Peruspakki. Ja sitten porukan kanssa pelataan kautta. (KalPassa, satunnainen valinta). Ehkä vuoden urheilupeli.

• NHL 14

No kokeilin tuota live a life modea maalivahdilla ja tuntu jotekin tökkivän ja kaikki pelit menivät alle 85% torjuntaprosentilla, alotin sitten uuden keskushyökkääjänä, nyt siis ekasta CHL-kaudesta puolet mennyt, 36 tehopistettä :) Ja oon Wild fani myös :D

• NHL 14 kirjoitti:

No kokeilin tuota live a life modea maalivahdilla ja tuntu jotekin tökkivän ja kaikki pelit menivät alle 85% torjuntaprosentilla, alotin sitten uuden keskushyökkääjänä, nyt siis ekasta CHL-kaudesta puolet mennyt, 36 tehopistettä :) Ja oon Wild fani myös :D

Itse pelannut 14 ottelua tehopistein 1 0 - -8 ja joukkue viimeisenä NHL:ssä. Ei hyökkääjät saa paikoista sisään.

• NHL 14
        kiekkoilija94 kirjoitti:

Itse pelannut 14 ottelua tehopistein 1 0 - -8 ja joukkue viimeisenä NHL:ssä. Ei hyökkääjät saa paikoista sisään.

Kiekolliset pakit on hyviä one timereilla, jos pääsee lämäämään kunnolla. Esim. jos oot puolustava pakki niin silloin sun tehtäväs ei ookkaan maalinteko. tosin ymmärrän jos NHL:ssä menee 68 ovr pelaajalla heikommin xD pelaan ite ainaski kahen suunnan hyökkääjänä, oon tulevaisuuden Pavel Datsyuk :D

• joo oon puolustava

• fjqwrtp

Kuka nyt pelais jotain live the lifee..mä pelaan yleensä EASHL:lää.

• NHL 14

EASHL on toteutukseltaan hyvä mutta en jaksa pelata sitä koska häviän jatkuvasti pelejä kun omaan tiimiin sattuu ne huonot pelaajat... HUT on mun suosikki

• NHL 14
        NHL 14 kirjoitti:

EASHL on toteutukseltaan hyvä mutta en jaksa pelata sitä koska häviän jatkuvasti pelejä kun omaan tiimiin sattuu ne huonot pelaajat... HUT on mun suosikki

Pelaaks kukaan muu muuten alasti? Mua ainakin rupee ne lihaksikkaat
        äijät kiihottamaan. Rupee seisomaan, ja on pakko ottaa vaatteet pois!

• ikävä änäriä

En voi hankkia sitä ku boxi hajos.

• NHL 14

suren puolestasi

• sohvaGM

be a gm ja live a life

• KYSYJä

Voiko joku kertoa joitaki koodeja kyseiseen nhl peliin?

• superfacepalm

ei änäriin oo ''koodeja'' -.-

• ikävä änäriä

Jeah! XBOX on korjattu ja NHL 14 tilattu.

• änis

Vittu mul änäri alko bugaamaa live the lifes. Heti ku teen maalin pleikkari bugaa.

• hyvä peli

Ite pelaan live the life, 262 jäähyminuuttii 13 ottelussa, ja 153 taklausta, 15 maalia, ja 7 syöttöä. Jääaikaa on 98min ja nää tilastot on omasta mielestä iha hyvät 61ovr kovanaamalle, chl:ssä :D mitat 188/94

• No tällee kesäl tykkään pelat fifaa mut mil vaikeusasteel te pelaatte änärii? Mä siis ite yleensä pelaan toisteks vaikeimmal (tähtipelaaja?) Mut joskus vaikeimmal (supertähti?). Mävedän kautta, be a gm ja live the lifee. Mä tykkään jotenkin olla maalivahti :D Mut tykkään kans pelat hyökkääjin. Ja sit ku mua alkaa vituttaa ni mä otan kiekon (jos kenttäpelaajana) itelle ja harhauttelen itseni läpi kun ei ne maapähkinät osaa pelata :D Mokella taas lähen käppäilee ja otan tappelun vastustajan moken kaa. (Jos joku ei tienny ni menee keskiviiva yli ja buum! Tappelu käynnis :D) Mut faija kaa sekoilen sillee et; jäähyt pois, paitsiot pois, pitkä kiekko pois, pelitila kovat kontaktit päälle ja joskus moket molemmilt pois. Mä voitan yleensä 16-27 tai jtn. Mä oon oikeestaan Chicago fani (ku siel o Antti "muuri" Raanta) mut tykkään kans Bostonist ja Wildist.

• nhl fanboy

Ite pelaan ylivoimasesti eniten be a gm modea ja sen jälkeen hut otteluita. Ja jos peli ei kulje onlinessa ja alkaa v*tuttamaan niin käyn hakkaamassa supertähti tasolla ai:ta :D oon myös pelannu kausi moden kerran läpi ja maalivahtina tykkään myös pelata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3482
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      27
      2159
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      83
      1985
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1530
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1421
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1368
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1344
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1297
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1217
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1055
    Aihe