Tein keskustelupalstan NHL:ään liittyen. kaikki peliä pelaavat kommentoikaa mitä mieltä olette siitä, oma suosikkimuotoni on Hockey Ultimate Team.
NHL 14
18
258
Vastaukset
Hyvä peli, kouluarvosana 9, sillä eihän mikään peli voi olla täydellinen. Itse pelaan tuota live a life modee ( vanha be a pro) ja Minnesota Wildis. Peruspakki. Ja sitten porukan kanssa pelataan kautta. (KalPassa, satunnainen valinta). Ehkä vuoden urheilupeli.
- NHL 14
No kokeilin tuota live a life modea maalivahdilla ja tuntu jotekin tökkivän ja kaikki pelit menivät alle 85% torjuntaprosentilla, alotin sitten uuden keskushyökkääjänä, nyt siis ekasta CHL-kaudesta puolet mennyt, 36 tehopistettä :) Ja oon Wild fani myös :D
NHL 14 kirjoitti:
No kokeilin tuota live a life modea maalivahdilla ja tuntu jotekin tökkivän ja kaikki pelit menivät alle 85% torjuntaprosentilla, alotin sitten uuden keskushyökkääjänä, nyt siis ekasta CHL-kaudesta puolet mennyt, 36 tehopistettä :) Ja oon Wild fani myös :D
Itse pelannut 14 ottelua tehopistein 1 0 - -8 ja joukkue viimeisenä NHL:ssä. Ei hyökkääjät saa paikoista sisään.
- NHL 14
kiekkoilija94 kirjoitti:
Itse pelannut 14 ottelua tehopistein 1 0 - -8 ja joukkue viimeisenä NHL:ssä. Ei hyökkääjät saa paikoista sisään.
Kiekolliset pakit on hyviä one timereilla, jos pääsee lämäämään kunnolla. Esim. jos oot puolustava pakki niin silloin sun tehtäväs ei ookkaan maalinteko. tosin ymmärrän jos NHL:ssä menee 68 ovr pelaajalla heikommin xD pelaan ite ainaski kahen suunnan hyökkääjänä, oon tulevaisuuden Pavel Datsyuk :D
joo oon puolustava
- fjqwrtp
Kuka nyt pelais jotain live the lifee..mä pelaan yleensä EASHL:lää.
- NHL 14
EASHL on toteutukseltaan hyvä mutta en jaksa pelata sitä koska häviän jatkuvasti pelejä kun omaan tiimiin sattuu ne huonot pelaajat... HUT on mun suosikki
- NHL 14
NHL 14 kirjoitti:
EASHL on toteutukseltaan hyvä mutta en jaksa pelata sitä koska häviän jatkuvasti pelejä kun omaan tiimiin sattuu ne huonot pelaajat... HUT on mun suosikki
Pelaaks kukaan muu muuten alasti? Mua ainakin rupee ne lihaksikkaat
äijät kiihottamaan. Rupee seisomaan, ja on pakko ottaa vaatteet pois!
- ikävä änäriä
En voi hankkia sitä ku boxi hajos.
- NHL 14
suren puolestasi
- sohvaGM
be a gm ja live a life
- KYSYJä
Voiko joku kertoa joitaki koodeja kyseiseen nhl peliin?
- superfacepalm
ei änäriin oo ''koodeja'' -.-
- ikävä änäriä
Jeah! XBOX on korjattu ja NHL 14 tilattu.
- änis
Vittu mul änäri alko bugaamaa live the lifes. Heti ku teen maalin pleikkari bugaa.
- hyvä peli
Ite pelaan live the life, 262 jäähyminuuttii 13 ottelussa, ja 153 taklausta, 15 maalia, ja 7 syöttöä. Jääaikaa on 98min ja nää tilastot on omasta mielestä iha hyvät 61ovr kovanaamalle, chl:ssä :D mitat 188/94
No tällee kesäl tykkään pelat fifaa mut mil vaikeusasteel te pelaatte änärii? Mä siis ite yleensä pelaan toisteks vaikeimmal (tähtipelaaja?) Mut joskus vaikeimmal (supertähti?). Mävedän kautta, be a gm ja live the lifee. Mä tykkään jotenkin olla maalivahti :D Mut tykkään kans pelat hyökkääjin. Ja sit ku mua alkaa vituttaa ni mä otan kiekon (jos kenttäpelaajana) itelle ja harhauttelen itseni läpi kun ei ne maapähkinät osaa pelata :D Mokella taas lähen käppäilee ja otan tappelun vastustajan moken kaa. (Jos joku ei tienny ni menee keskiviiva yli ja buum! Tappelu käynnis :D) Mut faija kaa sekoilen sillee et; jäähyt pois, paitsiot pois, pitkä kiekko pois, pelitila kovat kontaktit päälle ja joskus moket molemmilt pois. Mä voitan yleensä 16-27 tai jtn. Mä oon oikeestaan Chicago fani (ku siel o Antti "muuri" Raanta) mut tykkään kans Bostonist ja Wildist.
- nhl fanboy
Ite pelaan ylivoimasesti eniten be a gm modea ja sen jälkeen hut otteluita. Ja jos peli ei kulje onlinessa ja alkaa v*tuttamaan niin käyn hakkaamassa supertähti tasolla ai:ta :D oon myös pelannu kausi moden kerran läpi ja maalivahtina tykkään myös pelata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683