Laittaako suomi kanadan yleisön hiljaseks? Mitä luulette?
Suomi vs Kanada
21
1603
Vastaukset
- wille
Kovasti pitää Suomi-pojan pelata jos mielii Kanadan voittaa...mutta voitettiinhan sitä Naganossakin 1998 ;D :)
- Belive
yhdessä ottelussa.
Kanada voittaa varmaan sadasta pelatusta ottelusta 99, mutta Suomi voi voittaa sen yhden.
Toivottavati keskiviikko aamuna on se päivä. - ppp
Kanukkien pitää parantaa tasoaan tsekki-pelistään, jos mielivät voittaa.
Toisaalta, koko turnauksen aikana ei ole Suomella ollut perinteistä Aku Ankka-tuuriaan, joten vähän pelottaa, joko se vierailee kaukalossa.- Niinpä
Mä en oo ikinä ymmärtäny tätä Aku Ankka/Hannu Hanhi vastakkainasettelua Suomen ja Ruotsin välisissä otteluissa. Kaikki pelit, mitkä Suomi on hävinnyt on se hävinnyt omien virheiden kautta!
Kyllä Suomalaisen pitäs osata katsoa peiliin...eikä aina vaan syyttää huonoa onnea! Kun ollaan hieman altavastaajia näille suurille kiekkomaille, ni sillon tahtoo hieman tutista...ja tulee helppoja ja tyhmiä virheitä...ja niistä vastustaja rankaisee. Ei sillä oo mitään tekemistä onnen kanssa! - ppp
Niinpä kirjoitti:
Mä en oo ikinä ymmärtäny tätä Aku Ankka/Hannu Hanhi vastakkainasettelua Suomen ja Ruotsin välisissä otteluissa. Kaikki pelit, mitkä Suomi on hävinnyt on se hävinnyt omien virheiden kautta!
Kyllä Suomalaisen pitäs osata katsoa peiliin...eikä aina vaan syyttää huonoa onnea! Kun ollaan hieman altavastaajia näille suurille kiekkomaille, ni sillon tahtoo hieman tutista...ja tulee helppoja ja tyhmiä virheitä...ja niistä vastustaja rankaisee. Ei sillä oo mitään tekemistä onnen kanssa!kenttämestarin erikoinen ja Myllys oliko-se-nyt upouudella Hartwall-areenalla joku vuosi sitten? Oma vika vai?
- Niinpä
ppp kirjoitti:
kenttämestarin erikoinen ja Myllys oliko-se-nyt upouudella Hartwall-areenalla joku vuosi sitten? Oma vika vai?
Se oli huonoa tuuria kieltämättä, mutta senkö takia ollaan huono-onnisia jääkiekossa, kun sillon joskus kauan sitt(-96?!?)tapahtui tämmöinen erikoinen juttu, josta tuli maali?!? Eikä vastassa muuten ollut edes Ruotsi?!
- Gigi
Kanadalla paineet, Suomi jo saavuttanut enemmän kuin kukaan odotti. Kiprusoffilta ja puolustukselta vaaditaan venymistä ja uhrautumista. Mitä pidemmälle ootelu menee tasaisena aina parempi Suomelle. Hyvältä näyttää.
Veikkaan että V.Nieminen ampuu voittomaalin.
On muuten Selänteen Teemulle aika iso matsi.. Ei ole Teemun kaappiin montaakaan mestaruuspokaalia eksynyt ja ikää alkaa olla jo.. Liekö viimeinen Jokeripaidassa voitettu.- wille
Toi on just totta että Kanadalla on kaikki paineet. Suomi voi pelata ilman paineita ja tehä vaikka minkälaisen ihmeen! Selänteen viime mestruus on se Suomen mestaruus jokereissa...
Mä veikkaan Jokisen Ollia voittomaalin tekijäks näin kuopiolaisena :)
- Super-Pekka
Suomi venyy voittoon vaikka mikä olis :D. Harmi vaan ku menee taas valvomiseks mutta pakkohan on kattoa ku Suomi on kerrankii finaalissa.
- jokunen
että ratkaisu tapahtuu 3. jatkoajalla puoleen tai toiseen. silloin pitäis olla jo töissä.
- Tietova
Vaikka olis mikä :D tahansa, niin Kankut voittaa.
- tytteli
taitaa se kanada laittaa suomalaiset hiljaiseksi.Mutta toivotaan parasta, jotta suomi voittaisi kultaa. Sen verran kun olen jääkiekkoa seurannut on kanada aika paha vastus, mutta hattua nostan suomalais jääkiekkoilijoille, kun näin pitkälle ovat päässeet.
- Laura
Ottelu tosin tulee olemaan sellainen, että heikkosydämiset älkööt katsoko.
Uskon myös, että se on Kanadan puolelta jopa rumaa ja he saavat tuomareilta paljon enemmän anteeksi kuin Leijonat. Kunpa raitapaidat ei vaan ratkaisi päätöksillään koko ottelua.
Parempi voittakoon ja se on nyt Suomi. Niukasti mutta ansaitusti.Tulos tulee jatkoajalla ja on Suomen hyväksi 3-2.Siinä ei auta Nikkarien maalivahdin poistaminenkaan lopussa ;)- entinen valmentaja
jatkoajalla suomi voittaa siis 3-2 ja ei auta siin vaiheessa enää maalivahdin poisotto.. no ei kait auta ku peli päättyy siihen maaliin kumpi sen ekana tekis jatkoajalla.. vai luuletko et kanukit pelaa jatkoajalla ilman mokkea=)?... aikas rohkee veto pat quinniltä (kanukkien valmenta)
mut tulos on 3-2 suomelle ja se tulee varsinaisella peliajalla - prkle
Et näköjään tiedä mistään mitään...
- Laura
entinen valmentaja kirjoitti:
jatkoajalla suomi voittaa siis 3-2 ja ei auta siin vaiheessa enää maalivahdin poisotto.. no ei kait auta ku peli päättyy siihen maaliin kumpi sen ekana tekis jatkoajalla.. vai luuletko et kanukit pelaa jatkoajalla ilman mokkea=)?... aikas rohkee veto pat quinniltä (kanukkien valmenta)
mut tulos on 3-2 suomelle ja se tulee varsinaisella peliajallaPitäähän sitä vähän vitsiä vääntää, siitä se silmänisku lopputekstini jälkeen:)
- Laura
prkle kirjoitti:
Et näköjään tiedä mistään mitään...
Se on hyvä, että joku sitten tietää mua paremmin. Kestä ny hyvä prkle mua, muutoin alan ihmettelemään miten oikein kestät sen matsin ja siinä sentäs on tosi kyseessä:)
- Koivu
Laura kirjoitti:
Pitäähän sitä vähän vitsiä vääntää, siitä se silmänisku lopputekstini jälkeen:)
Yrittää epätoivoisesti selitellä jälkikäteen.
- Laura
Koivu kirjoitti:
Yrittää epätoivoisesti selitellä jälkikäteen.
Ihan out ollaan=)
- Punavuoren Paroni
...koska menen itse paikalle pitämään metelistä huolen! ;)
- Jephe
Suomi Kanadan tiukoille.
Luulen että jos Suomi onnistuu pitämään oman pään puhtaana ensimmäisen erän, silloin on jo todellista toivoa voitosta. Muuten erittaäin vaikea uskoa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818