aika helposti särkyi ruudun lasi tänään. gillis pisti pienen litsarin niin jo oli mies kanveesissa=))) hävettää varmaan ruudun poikaa tänään=)))))
lasileuka ruutu
9
145
Vastaukset
- loioiuj
Pirkko ruutuhame Ruutu, irvikuva jääkiekolle, baletti on hänen oma laji
- sä et vaan tajuu
Hahahaa....ei varmasti hävetä:)))
Se oli ihan suunniteltu kuvio. Ruutu vittuili Gilliesille aina kun olivat yhtä aikaa jäällä.
Ruutu järkkäsi Jokerit 5min. ylivoimalle ottamalla pienen pusun naamaan. - selkanne
Oi mahtavaa, ihquu!
- Nniin näkyy olevan
Järjen jättiläiset taas työssään niin jäällä kuin täällä.
- mie oon pelle
Nniin näkyy olevan kirjoitti:
Järjen jättiläiset taas työssään niin jäällä kuin täällä.
samaan malliin sulla taitaa olla homma hanskassa ja hanskat hukassa
- jjkklk
Ruutu on jatkuvasti viljellyt pikku törkeyksiä kaukalossa ,nyt tuli seinä vastaan ,kuten sille kriinpiisin naiselle venäjällä.
- Eikka 44
Jarkko Ruutu sopisi paremmin sirkukseen tai Korkeasaareen...
- 25572
Liigan irvikuva koko ruutu samoin gillies ja ben-amor.
- Yoker
Näinhän julli toimii.
Snagarijonossa kaveri tilailee rauhassa möttöstä, niin julli lyö puskista ja luulee olevansa Elvis.
Ei vaan uskalla tulla mano y mano, koska muuten hurria vietäisiin lujaa tikattavksi.
Syy ei tietenkään ole hurrin vaan sen äidin joka kävi aikoinaan laskemassa potran poikansa veteen Tammisaaressa.
Minkäs teet kun on ollut vettä päässä jo heti ensi metreistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401