Summanen! Saatanan Summanen! Sä tiedät että vastaat vielä teoistasi!
Summanen hei!
8
212
Vastaukset
- hytyu
Summanen on asia äijä narrit voi painua vittuun
- Ei kukaan
En ole narrifani.
- miksi ei kuultu?
Tavanomaiset kohteliaisuudet: Summanen, Summanen, jumalauta saat pataan vielä. Vitun pelle, hei. Summanen hei, sä oot ihan vitun mieshuora saatana. Ota Mobergilta poskeen, vittu. Vittu mikä jätkä hei. Summanen, sä oot ihan poika vielä vittu hei.. Summanen, sä oot aivan pelle
http://www.youtube.com/watch?v=uncFlB9hr-o- 177892
Jääkiekon irvikuvat summanen.lämsä.gillies.
- Ei kukaan
177892 kirjoitti:
Jääkiekon irvikuvat summanen.lämsä.gillies.
Niin ja myös Ben-Amor.
- Elämä on.,.,
Ei kukaan kirjoitti:
Niin ja myös Ben-Amor.
Näin ruutu uhoo 17 vuotiaalle että valot sammuu. tuli mies vastaan ja miten kävi ....
Ai että mä nautin... - 18725
Elämä on.,., kirjoitti:
Näin ruutu uhoo 17 vuotiaalle että valot sammuu. tuli mies vastaan ja miten kävi ....
Ai että mä nautin...Summanen ja arvonen on kiekon irvikuvat
- Äijä898
On tää menny mullilleen...toinen irvileuka aukoo päätä ja samanlainen pelle tinttaa nyrkin päähän...kaveri tippuu muka jäähän ja jää nuoleen lunta.Kattokaa pellet vaikka jokerit-tps finaaleja 90 luvun taitteessa!Sillon pelatiin sikaa ja kunnolla, jopa Janesky taklaa päähän.Lehdet ei enää kirjota kun näistä muutamista ylilyönneistä :) Baaaah...pitääki alkaa seuraan ringetteä.Tietenki nää päähän ajot ja sellaset pitää tuomita se on selvä,mutta antakaa nyt vähän äijien nahistella siellä! Mutta tietty ku nykyään 170cm/60kg pärjää liigassa niin kyllähän se vängällä välillä rymisee! Eli... sikailut pois,mutta pidetään lätkä miesten pelinä! Ja Tamille terveisiä... tsekkaa nyt jumalauta niitä 70 luvun pätkiä ennen ku itket joka asiasta että hynää tulee kassaan...aivan pelle!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282631- 1272293
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1152004- 1291983
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121723Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161471258Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291142Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901105Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901080Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361019