Kuravaatteissa mudassa

Sadeasukivaa

Eilen oli loistava ilma lähteä pienelle metsälenkille kuravaatteissa. Tuli möyrittyä mudassa ja istuttua kuralätäköissä. Varustuksessa oli keltaiset olkainkurahousut, Rukan punainen sadetakki ja pinkit fleece-vuorelliset kurahanskat kumppareita unohtamatta.

Onko muita alan harrastajia? Millaiset kuravaatteet teillä on ja mistä voisi saada lisää olkainkuriksia, kun May Rain on lopettanut?

31

3593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuomaspoitsu

      Ihan samaa yks jäbä harrasti salaa, Helsingissä yhdessä kivassa paikassa. En oo uskaltanut tavata vielä muita kurahousujen käyttäjii... ai onko mayrain lopettanut?!
      Jotain kampetta katselin kerran varuste.net liikkeessä kun kävin hiplailemassa.

    • poika12345

      Kyllä meitä kuravaatteiden tai sadeasujen harrastajia on.. On mm. omat sivut eli sadeasujen ystävät ja niin edelleen. Harrastajia piisaa joka junaan.

    • Moi tääl olis 50v mies Uudeltamaalta jolla myös samanlaiset leikit kurassa savessa sadeasuissa.ja mul paljon sadeasuja sadehaalareita kahluuhaalarit saappailla kurahousuja sadetakkeja kumppareita kurahanskat.olis kiva leikki kimpassa.

    • Suomalaisin fetissi?

      Suomessahan näyttää olevan varsinainen KURAHOUSUÄIJIEN ARMEIJA. Aina syysaikaan näitä yleensä keski-ikäisiä kurahousuhemmoja kömpii ties mistä koloista esiin. Mahtaakohan armeijan miesvahvuus Suomessa nousta peräti useisiin tuhansiin. Joka paikkakunnalla on ainakin yksi jäsen. On tullut vuosien varrella katseltua ja havainnoitua. Jostakin syystä Turun seudulla on erityisen vahva edustus.

      • yks kurahousuäijä

        ei tuo kurailu ole mitenkään vain suomalainen fetissi, sitä harrastetaan kaikissa muissakin kulttuurimaissa, kuten englannissa, saksassa, ruotsissa ja norjassa, tanskasta puhumattakaan. Eikä ne alan harrastajat vain syksyisin ole liikkeellä. Sinun iloksesi, koska aina muistat meitä noilla ilahduttavilla kommenteillasi, kyllä me olemme liikkeellä vuoden läpeensä - jos vain on sateisii ilmoja.


    • Kontio57

      Minäkin kävin eilen leikkimässä kunnon kuraleikkejä. Varustus oli viimeisen päälle eli uudet ja kiiltävät isot mustat Kontio-kumisaappaat, keltaiset olkainkurahousut ja vihreä sadetakki. Päässä vielä keltainen sydvesti ja käsiin vielä siniset kurarukkaset. Koko komeuden kruunasi vielä isot vaipat ja muoviset vaippahousut.
      Rauhassa sai rypeä eikä ollut kiire kotiin, siitä pitivät vaipat huolen!

      • moikka täällä uudellamaalla olis yks sadeasufettari seuraa vailla sisätiloissa ja ulkona käy leikit kura savi leikit kaverin kans .


    • Jonne L

      Aika jännä harrastus :). Kyllä meitä on joka lähtöön. Itse vihaan kurahousuja, mutta hauska lukea mitä kaikkea ihmiset hommailevat.

      • poika12345

        Jonne L. miksi vihaat kurahousuja. Vai eikö tarhantädit osanneet pukea niitä päälle oikein? Kiva kuitenkin kun tykkäät näitä juttuja lueskella.


    • Jimny

      Vantaalla kävin juuri retkellä, hieman märkää keliä. Kuusijärven ympäri lenkki sadevaatteet päällä retkeillen :)

    • moikka kiinnostaisko sadeasuseura

    • sadeasuun puettava

      Olisiko sellaista, joka haluisi pukea toisen kura-asuun nauttisi siitä, kun vähän laittaisi jopa vastaan?

      • moikka mä haluisin pukee sut kuraasuihin ja sä mut koska haluisit .


      • moikka mä olen sellanen et nautin suunnattomasti kuraasuista ja haluan pukee sut kuraasuihin saan siitä itekkin nautintoo hmm tiedät kyl mitä nautintoo kumpikin saa. missä ja koska haluat .


      • moikka koska haluut pukee mut sadeasuihin ja hmm käy.


    • Kuravaatteita kyllä löytyy kaapista monenmoista housua ja takkia (kumiasujakin ym) ja muijan kanssa tykätään vaikka ne päällä katsella iltaisin televisiota ja samalla härnätään toisiamme - niin että hiki valuu lahkeista joko lattialle tai kumisaappaisiin. Joskus ulkoillaan "siinä mielessä" ja mikäs sen mukavampaa kuin naida iltakävelyn päätteeksi kuraojassa liukkaissa kumi/kuravaatteissa ja sitten käydä meressä huuhtomassa mutaiset vaatteet, vaihtaa kuivat ylle ja mennä kotiin jatkamaan. uh :)

    • Mixutin

      Itse liikun eri festareilla kurahousut ja sadetakki päällä, siis tietty silloin, jos on sadetta :D On niin jees kun festarialuille ei saa viedä sateenvarjoa! Moni muu näkyy tekevän samaa. Nyt vaan toivomaan rajuja sadekuuroja. Jatkuvasti ei tarvi sataa.

    • festareilla varsinkin toimii, eikä tarvitse jonotta bajamajoihin kun voi laskea housuun (pienmmät) jos tarkenee..eikä kukaan huomaa. ;)

    • jolli85

      sadeasut ovat wau.....sitten vaan mutaan tai liejun sekaan leikkimään...mukavaa

      • Moi täällä Uudellamaalla olis sulle sadeasuseuraa tarjolla kaikki hommelit käy sadeasuissa sisätiloissa.mistä päin suomee sä oot.


      • jolli85

        ite on pohjanmaalta..mutta vois sitä sinne uudelle maalle tulla käymään ja tutustua jos siellä olis paremat mudat ja liejut


    • herrakumi

      Itsekin rakastan sadeasuun pukeutuneena ja mennä möyrimään saveen ja mukaan.

      • mistä päin suomea sä oot


    • ulkoilevanainen

      Pitäisin kovasti. Seurassa ja mukana.

    • itekin voisin lähteä tonne ulos tai sit vaan olla sisällä sadeasut pääl mut kun ei oikeen oo noit fettari frendejä paljookaa nii o vähä vaikeeta ku olen pikkaisen ujo kyl ja ite kun tykkään pukeutua et vaipat alle ja 1-3 krs sadeasuja päälle et silleen juubs

    • Mudfun233

      Pohjois-savon alueella kyllä kuraleikit kiehtoo, mikäs sen parempaa :)

      • Sangen-hidasta

        Vaan kovin hidasta, jopa vuosia vievää, on siellä asian tajuaminen.


      • Kuraleikkejä

        Kerros vähän minkä ikäinen ja mistäpäin, jos nyt kuraleikkiseura kiehtoo. :)

        Ja huom haen leikkiseuraa vaatteet päällä tapahtuvaan touhuiluun, en sisälle sänkyyn.


      • Mudfun233

        23v jätkä kuopion läheltä


      • Kuraleikkejä
        Mudfun233 kirjoitti:

        23v jätkä kuopion läheltä

        Olisko jotain yhteystietoa, josta sut sais kiinni? Kik? Email?


    • Kuraleikit

      Myöa tampereella on kurailuseuraa

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1718
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      144
      1069
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      900
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      895
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      861
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      840
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      745
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe