Kysymys teeren aamutoimista

Kiitollinen

Mulla ois semmonen uus paikka mettälinnustukseen, johon kuuluu suota, suon reunusmettää, peltoa ja kaiken näköistä mettää aika suppeella alueella. Oom käyny sielä muutamana vuotena tallustelemassa ja ettimässä lintuja ja joka kerta jotain oon nähnytkin, mut jos joku viittis kertoo, et miten ne linnut käyttäytyy ja mist ne löytää heti auringon noustessa ja siitä n. 5 tuntii etiäppäin. Ite en oo siihen viel mitään selvyyttä saanut.

5

4854

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lincoln De Luxe

Täällä meillä Kontiolahdessa on aamulla aikasin puidenlatvoissa kukertelemassa tai suo reunoilla. Aamulla n.10 maissa ne on syömässä ja illalla n.4 aikoihin ne on taas syömässä ja sen jälkeen iltamyöhällä taas kukertavat puiden latvassa.

• ööö

aamusin tulevat suolle soimaan.jos ilmat sallivat.sade ja tuulinen keli huonoja.auringon nousun jälkeen tulevat joskus vähä myöhenmminkin.ja päivällä sielä missä on marjojakin.

• ERKKI

Aamulla kun aurinko nousee teeret tulevat soitimelle pellolle tai suolle. muutaman tunnin ne istuu puussa ja sitte laskee maahan. taas ne menee soidin paikalle tunti ennen auringonlaskua. soidinpaikan voi löytää kuuntelemalla sillä teerien kuherrus ja suhauttelu kuuluu kilometrien päähän. ite oon saanu soitimelta tälle vuojelle jo useamman teeren.

• Mehtämies roista

Montako oot saanu asf? Mä meen taas huomenna yhelle suolle teeriä ampuu...

• pöpi
        Mehtämies roista kirjoitti:

Montako oot saanu asf? Mä meen taas huomenna yhelle suolle teeriä ampuu...

teeret tuloo n.8-10 aikoihin puihin kukertelemaan...
        sitten ne laskeutuu pellolle soimaan/ruokailemaan..
        sitä kestää n.1h...
        sitten nousevat hetkeksi puihin...
        ja lopuksi menevät metsän suojiin ruokailemaan,,, osta tuo pilli ja pari kuvaa...
        varma saalis!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      250
      2239
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      192
      1684
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      47
      1329
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      1035
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      836
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      820
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      31
      790
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      23
      768
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      766
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe