Olen nyt 14v poika ja olen kiinnostunut kovasti luonnosta.. Mutta isäni sanoo etten saisi olla kiinnostunut mistään muusta kuin koulusta.. Onko se oikein ?
Sitten isäni huutaa isoäidilleni siitä kun se tekee minulle ruokaa isän työpäivän aikana
Sekä ettei isoäitini saisi muka ostaa minulle mitään luontoon viittaavaa ettei se lietso kiinnostustani ulkoiluun jne.. hän ei saisi edes hakea minua ilman ettei soita isälle
Mitä mieltä olette ?
Poika 14v ja isoäiti
2
273
Vastaukset
- Sinun parhaaksi
Lue niitä aineita koulussa ja tietokoneelta, niin pääset jyvälle miksi haluaisit isona. Mene yliopistoon.
Mitä isäsi toivoisi sinusta, kun niin varjelee. Liikkeen jatkajaa, lakimiestä , lääkäriä. Kemia, fysiikka ja matikka ja tietokone muut tärkeät. Kielet , joita opittava tietsikasta ja , dekkareita lukemalla ja tietysti peruskielioppi koulussa.
Isäsi kanssa keskustelua aiheesta hiiltymättä mies miehelle. Siitä lähtee. Parhaaksesi. - Höpölöpölöö
Olet nyt 14v poika ja olitko aiemmin 16v ja raskaana ja kyselit, mistä rahat? Sen vuoksi veikkaan sinua samaksi provoajaksi, koska teet tuon välilyönnin ennen kysymysmerkkiä, niinkuin tämä "teinimammakin". :D
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11787001
Ajattelitko joskus yrittää vähän fiksata yläpäätäsi kuntoon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723459Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1221816Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2701539- 731453
- 771396
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001130Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531116- 631011
- 22977
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35893