Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Poika 14v ja isoäiti

pläähhjh

Olen nyt 14v poika ja olen kiinnostunut kovasti luonnosta.. Mutta isäni sanoo etten saisi olla kiinnostunut mistään muusta kuin koulusta.. Onko se oikein ?

Sitten isäni huutaa isoäidilleni siitä kun se tekee minulle ruokaa isän työpäivän aikana

Sekä ettei isoäitini saisi muka ostaa minulle mitään luontoon viittaavaa ettei se lietso kiinnostustani ulkoiluun jne.. hän ei saisi edes hakea minua ilman ettei soita isälle

Mitä mieltä olette ?

2

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinun parhaaksi

      Lue niitä aineita koulussa ja tietokoneelta, niin pääset jyvälle miksi haluaisit isona. Mene yliopistoon.
      Mitä isäsi toivoisi sinusta, kun niin varjelee. Liikkeen jatkajaa, lakimiestä , lääkäriä. Kemia, fysiikka ja matikka ja tietokone muut tärkeät. Kielet , joita opittava tietsikasta ja , dekkareita lukemalla ja tietysti peruskielioppi koulussa.
      Isäsi kanssa keskustelua aiheesta hiiltymättä mies miehelle. Siitä lähtee. Parhaaksesi.

    • Höpölöpölöö

      Olet nyt 14v poika ja olitko aiemmin 16v ja raskaana ja kyselit, mistä rahat? Sen vuoksi veikkaan sinua samaksi provoajaksi, koska teet tuon välilyönnin ennen kysymysmerkkiä, niinkuin tämä "teinimammakin". :D


      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11787001

      Ajattelitko joskus yrittää vähän fiksata yläpäätäsi kuntoon?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2454
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1808
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1601
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      40
      1237
    Aihe