hei, oon 12 vuotias tyttö. olen aina unelmoinut omasta hevosesta. mutta nyt tajuan, että se ei ole mahdollista. rahatilanteen takia se ei onnistu nyt eikä tulevaisuudessa. minua harmittaa se kun muut aina hehkuttavat omia hevosiaan, ja minä suorastaan kärsin siitä.:(( onko kellään ideoita parantaa harmistustani:(? en halua ilkeitä kommentteja koska se on epäreilua.
oma hevonen.
3
57
Vastaukset
Miksi ei onnistuisi tulevaisuudessa? Opiskelet ja hankit kunnon ammatin, saat säännöllisiä tuloja ja asut jossain sopivassa paikassa missä on talli lähellä. Kuulostaa kaukaiselta, tiedän sen, mutta se on silti tulevaisuus täynnä mahdollisuuksia. Siihen asti joudut tyytymään haaveisiin, mutta sinunkin aikasi tulee vielä, jos vain kiinnostus hevosiin säilyy. Et ole nähnyt tulevaisuuttasi loppuun asti, joten et voi tietää mihin suuntaan elämäsi kääntyy ja milloin. Älä luovu toivosta!
- joooitku
empä tiedä. jotenkin unelma on jo murrettu niin, että uskon että se ei ole mahdollista. :(
- Suokkitamma 23 v
lampinajadi puhuu asiaa ! Jos haluaa hevosiin laittaa rahaa ja aikaa, suht pienituloinenkin pystyy omistamaan ja ylläpitämään omaa hevosta.
Itse olen jopa opiskelijana pystynyt itse ylläpitämään omaa hevostani, ilman rahallista avustusta. Kävin ammattikoulua ja asuin yksiössä, josta lyhyt matka tallille ja koululle. Tein joka päivä paljon töitä, kuljin matkat kouluun, tallille ja kauppaan kävellen tai pyörällä, joskus harvoin matkustin bussilla. Yritin ostaa mahdollisimman edullista ruokaa ja ostin lähes kaikki tarvitsemani vaatteet yms. kirppareilta ja hyväntekeväisyysjärjestöiltä. Kaikki rahani meni hevoseen, asunto,- ja tallivuokraan ja ruokaan. Mutta kun halusin omaa hevosta pitää, tein sen eteen töitä, asenteeni elämään ja niukkaan rahatilanteeseen vaikutti varmasti paljon.
Nyt olen jo iältäni päälle kolmekymppinen, vakituisessa työssä käyvä nainen, mutta vieläkin tuo suokkitamma, jota opiskeluaikoinani elätin, asuu luonani :)
Kaikkeen pystyy, jos vain haluua. Usko itseesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697594Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435144- 983625
- 442819
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462409Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212333- 222228
- 342203
- 281891
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,191715