Oon siis 15 vuotias hyvännäköne, pirtee, hauska ja hyvässä kunnossa oleva poika, pohjois-karjalasta ja etsisin poikakaverii, jos oot hyvännäköne, hauska, ilonen, etit ihan oikeesti poikaystävää ja olisit aika saman ikäinen ja suht järkeväkin:) nii laita jotain yhteydenotto tapaa tuohon alas. Mulla ei oo mitää ikä tai asuinpaikka kriteeriä kuhan olet söpö, sulonen ja etit kaveria vierees:) oon aika miehekäs poika ja toivosin että sinäkin olisit jossain mielessä.
Homot ja miksei bitki
Homojaonmonenlaisia
6
245
Vastaukset
- Kaappipoika
Laita sinä kun haet seuraa ihmiset ovat kaapissa!
- Homojaonmonenlaisia
Onko muita:) t:alkuperänen kirjottaja
- Kuvanvaihtoo
Minkki97
Oon hyvännäköine
Kikkailkaa
Gayboyyy99- 14v.
Laita kikkis ja voin luvata et pystyttäis ainakin tapaan koska tuun taas talvilomalla käymään sukulaisilla pohjois-karjalassa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795387
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3834328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103913- 1523418
- 533069
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.593011- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221