Oon siis 15 vuotias hyvännäköne, pirtee, hauska ja hyvässä kunnossa oleva poika, pohjois-karjalasta ja etsisin poikakaverii, jos oot hyvännäköne, hauska, ilonen, etit ihan oikeesti poikaystävää ja olisit aika saman ikäinen ja suht järkeväkin:) nii laita jotain yhteydenotto tapaa tuohon alas. Mulla ei oo mitää ikä tai asuinpaikka kriteeriä kuhan olet söpö, sulonen ja etit kaveria vierees:) oon aika miehekäs poika ja toivosin että sinäkin olisit jossain mielessä.
Homot ja miksei bitki
Homojaonmonenlaisia
6
293
Vastaukset
- Kaappipoika
Laita sinä kun haet seuraa ihmiset ovat kaapissa!
- Homojaonmonenlaisia
Onko muita:) t:alkuperänen kirjottaja
- Kuvanvaihtoo
Minkki97
Oon hyvännäköine
Kikkailkaa
Gayboyyy99- 14v.
Laita kikkis ja voin luvata et pystyttäis ainakin tapaan koska tuun taas talvilomalla käymään sukulaisilla pohjois-karjalassa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258